Facenda, participación cidadá,...

Facenda, participación cidadá, transparencia, normalización lingüística e seguridade cidadá

D. Oscar Benito Portela Fernández

Teléfono : 981620075

Contacto : alcaldia@sada.gal

O primeiro obxetivo que nos propuxemos no goberno ao comezo do mandato, foi axudar a facer un Concello de portas abertas,cercano á xente.Ese é o noso compromiso,que dende cada área de goberno lle facilitemos a vida á xente e lles demostremos que a súa opinión é fundamental para construir a Sada do futuro,escoitando as súas propostas e resolvendo os seus problemas.

Co orzamento xa aprobado,con este novo espazo dixital que supón unha clara aposta pola transparencia e a participación,imos facendo camiño.

Invitovos a participar,tedes liña directa co Concello,para min será un pracer escoitar as vosas propostas.

Sada contrata a primeira fase da reforma integral da avenida República Arxentina

22/06/2018

A XGL adxudicou o contrato de Pavimentación beirarrúa e mellora de servizos afectados no tramo esquerdo da Avda. República Arxentina á empresa Excavaciones y Obras Candal S.L, no prezo total de 85.062,09€

AMPLIACIÓN HORARIO HOSTALERÍA NO SAN XOÁN

22/06/2018

O Concello de Sada solicitou en días pasados a posibilidade de ampliar o horario de peche dos locais de hostalería na noite de San Xoan.

A Xunta de Galicia autorizou dita solicitude polo que se pon en coñecemento do sector hostaleiro, e da cidadanía, que os locais de hostalería do municipio de Sada poderán ampliar UNHA HORA o seu horario de peche legalmente establecido na noite do 23 ao 24 de xuño.

Sada aproba definitivamente os orzamentos máis sociais da súa historia.

15/06/2018

-O orzamento, que se eleva a 12.755.418€, da luz verde ao Goberno Municipal para licitar diversas actuacións pendentes da aprobación definitiva deste documento.

@salto@

A Xunta de Goberno Local adxudica a obra de renovación integral de Cantalarrana por 432.000 euros.

15/06/2018

-A actuación inclúe a substitución das redes de auga, saneamento e pluviais e reurbanización das rúas Cambre, Culleredo, Abegondo e Avenida da Coruña na zona das Brañas en Sada.

CONVOCATORIA PARA A PROVISIÓN EN PROPIEDADE DUNHA PRAZA DE ARQUITECTO

14/06/2018

Actualizado a 14 xuño de 2018

CONVOCATORIA PARA A PROVISIÓN EN PROPIEDADE POLO SISTEMA DE OPOSICIÓN DUNHA PRAZA DE ARQUITECTO CORRESPONDENTE Á OFERTA DE EMPREGO PÚBLICO 2016.­

PS formación dunha lista de emprego para posibles contratacións laborais temporais de Psicólogos/as

13/06/2018

Actualizado a 8 xuño 2018

Bases da convocatoria de proceso selectivo de formación dunha Lista de Emprego para posibles contratacións laborais temporais de Psicólogos/as

Sada solicita entrevista coa nova Ministra para a Transición Ecolóxica, Teresa Ribera.

07/06/2018

-Benito Portela enviou hoxe unha carta á recén nomeada ministra encargada das áreas de Enerxía, Auga, Medio Ambiente e Cambio Climático, para establecer o antes posible unha folla de ruta para a actuación medioambiental da Praia de Sada.

Sada agarda que o novo goberno do Estado atenda as demandas pendentes do Pazo de Meirás e á rexeneración da praia.

03/06/2018

O alcalde de Sada sinala que "o goberno do estado debe comprometerse, con prazos e orzamento definidos, para a mellora ambiental da praia de Sada".

Benito Portela insta ademáis ao novo goberno do Estado a que acuda á vía xudicial para incorporar o Pazo ao patrimonio público.