Facenda, participación cidadá,...

Facenda, participación cidadá, transparencia, normalización lingüística e seguridade cidadá

D. Oscar Benito Portela Fernández

Teléfono : 981620075

Contacto : alcaldia@sada.gal

O primeiro obxetivo que nos propuxemos no goberno ao comezo do mandato, foi axudar a facer un Concello de portas abertas,cercano á xente.Ese é o noso compromiso,que dende cada área de goberno lle facilitemos a vida á xente e lles demostremos que a súa opinión é fundamental para construir a Sada do futuro,escoitando as súas propostas e resolvendo os seus problemas.

Co orzamento xa aprobado,con este novo espazo dixital que supón unha clara aposta pola transparencia e a participación,imos facendo camiño.

Invitovos a participar,tedes liña directa co Concello,para min será un pracer escoitar as vosas propostas.

CONVOCATORIA CONTRATACIÓN DE VARIOS POSTOS  PARA A FORMACIÓN DUNHA BRIGADA DE PREVENCIÓN E EXTINCIÓN DE INCENDIOS FORESTAIS

CONVOCATORIA CONTRATACIÓN DE VARIOS POSTOS PARA A FORMACIÓN DUNHA BRIGADA DE PREVENCIÓN E EXTINCIÓN DE INCENDIOS FORESTAIS

23/07/2018

Actualizado a 23 xullo 2018

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE UN POSTO DE XEFE DE BRIGADA, TRES (3) POSTOS DE PEÓNS E UN (1) POSTO DE PEÓN-CONDUTOR PARA A FORMACIÓN DUNHA BRIGADA DE PREVENCIÓN E EXTINCIÓN DE INCENDIOS FORESTAIS

PS formación dunha lista de emprego para posibles contratacións laborais temporais de Psicólogos/as

27/06/2018

Actualizado a 27 xuño 2018

Bases da convocatoria de proceso selectivo de formación dunha Lista de Emprego para posibles contratacións laborais temporais de Psicólogos/as

Convocatoria para a provisión en propiedade dunha praza de Administrativo correspondente á OEP2016

25/06/2018

Actualizado a 25 xuño 2018

Convocatoria para a provisión en propiedade, polo sistema de oposición, dunha praza de funcionario de carreira da Escala de Administración Xeral, Subescala Administrativa, denominación Administrativo, pertencente ao Grupo C, subgrupo C1, vacante no Cadro de Persoal e incluída na Oferta de Emprego Público de 2016.

Sada abre ao público a piscina das Cerámicas do Castro

25/06/2018

- A piscina construída no seu día para os traballadores dentro do recinto da fábrica, e que conta cun vistoso deseño de polbos de Luís Seoane no vaso, ábrese ao público por tercer verán consecutivo, sendo unhas iniciativas da área de deportes máis exitosas do mandato e que, do mesmo xeito que o pasado ano, volverá ser gratuíta para a cidadanía de Sada.

Sada contrata a primeira fase da reforma integral da avenida República Arxentina

22/06/2018

A XGL adxudicou o contrato de Pavimentación beirarrúa e mellora de servizos afectados no tramo esquerdo da Avda. República Arxentina á empresa Excavaciones y Obras Candal S.L, no prezo total de 85.062,09€

Sada aproba definitivamente os orzamentos máis sociais da súa historia.

15/06/2018

-O orzamento, que se eleva a 12.755.418€, da luz verde ao Goberno Municipal para licitar diversas actuacións pendentes da aprobación definitiva deste documento.

@salto@

A Xunta de Goberno Local adxudica a obra de renovación integral de Cantalarrana por 432.000 euros.

15/06/2018

-A actuación inclúe a substitución das redes de auga, saneamento e pluviais e reurbanización das rúas Cambre, Culleredo, Abegondo e Avenida da Coruña na zona das Brañas en Sada.

CONVOCATORIA PARA A PROVISIÓN EN PROPIEDADE DUNHA PRAZA DE ARQUITECTO

14/06/2018

Actualizado a 14 xuño de 2018

CONVOCATORIA PARA A PROVISIÓN EN PROPIEDADE POLO SISTEMA DE OPOSICIÓN DUNHA PRAZA DE ARQUITECTO CORRESPONDENTE Á OFERTA DE EMPREGO PÚBLICO 2016.­