Facenda, participación cidadá,...

Facenda, participación cidadá, transparencia, normalización lingüística e seguridade cidadá

D. Oscar Benito Portela Fernández

Teléfono : 981620075

Contacto : alcaldia@sada.gal

O primeiro obxetivo que nos propuxemos no goberno ao comezo do mandato, foi axudar a facer un Concello de portas abertas,cercano á xente.Ese é o noso compromiso,que dende cada área de goberno lle facilitemos a vida á xente e lles demostremos que a súa opinión é fundamental para construir a Sada do futuro,escoitando as súas propostas e resolvendo os seus problemas.

Co orzamento xa aprobado,con este novo espazo dixital que supón unha clara aposta pola transparencia e a participación,imos facendo camiño.

Invitovos a participar,tedes liña directa co Concello,para min será un pracer escoitar as vosas propostas.

Convocatoria para a contratación laboral temporal dun técnico de normalización lingüística

21/09/2017

Actualizado a 21 de setembro 2017

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DUN (1) POSTO DE TÉCNICO/A DE NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA

As rutas sadenses do impresionismo de Lloréns.

20/09/2017

- FOLLETO RUTAS TURÍSTICO-CULTURALES. FRANCISCO LLORÉNS, PINTOR DAS MARIÑAS

- FOLLETO RUTA DO IMPRESIONISMO DE LLORÉNS

Sada formará a 12 veciños nun curso de operario de tratamento de cefalópodos

20/09/2017

-A acción formativa ten a finalidade de capacitar ás persoas participantes para a realización de operacións específicas de recepción, almacenamento, expendeduría, preparación e elaboración de moluscos, cefalópodos e produtos derivados, coñecementos altamente demandados dentro das empresas relacionadas co sector do mar e da pesca.

Sada e o Museo Carlos Maside solicitan á Xunta un convenio para a rehabilitación e posta en marcha das instalacións

18/09/2017

O alcalde de Sada, Benito Portela, e os representantes de Cerámicas do Castro S.L., Segismundo García,  e do Laboratorio de Formas de Galicia, Xosé Díaz, solicitan á Dirección Xeral de Patrimonio da Xunta de Galicia a sinatura dun convenio que teña por obxetivo a rehabilitación e posta en marcha do Museo Galego de Arte Contemporánea Carlos Maside, ubicado no Castro de Samoedo.

Sada aproba proxectos de obras de mellora de servizos públicos, tanto no casco urbano como nas parroquias

09/09/2017

-A Xunta de Goberno de Sada aprobou a licitación por procedemento aberto da reordenación da Travesía de Posse,  a impermeabilización da cuberta do pavillón do colexio Pedro Barrié de Mondego, a reforma da Capela de San Roque, o saneamento do camino de Loureiro a Samoedo e a pavimentación do camiño de Souto á Lamela en Carnoedo, cun total de 325.000 euros.

Convocatoria para a provisión en propiedade dunha praza de Administrativo correspondente á OEP2016

07/09/2017

Actualizado a 7 setembro 2017

Convocatoria para a provisión en propiedade, polo sistema de oposición, dunha praza de funcionario de carreira da Escala de Administración Xeral, Subescala Administrativa, denominación Administrativo, pertencente ao Grupo C, subgrupo C1, vacante no Cadro de Persoal e incluída na Oferta de Emprego Público de 2016.

O goberno municipal leva a pleno a cesión dos terreos de Fontán para a construción de novas sendas peonís e ciclistas.

30/08/2017

- O Concello de Sada e a Xunta de Galicia realizaron o proxecto, que abarcará un tramo da vía de máis de medio quilómetro, entre o lavadoiro de Fontán e o cruze de Pazos.

O Goberno Municipal remodelará as pistas polideportivas de Meirás

28/08/2017

O proxecto inclúe a reparación e substitución do pavimento da pista deportiva, a dotación de vestiarios e a canalización de auga e acondicionamento do parque infantil colindante.