Facenda, participación cidadá,...

Facenda, participación cidadá, transparencia, normalización lingüística e seguridade cidadá

D. Oscar Benito Portela Fernández

Teléfono : 981620075

Contacto : alcaldia@sada.gal

O primeiro obxetivo que nos propuxemos no goberno ao comezo do mandato, foi axudar a facer un Concello de portas abertas,cercano á xente.Ese é o noso compromiso,que dende cada área de goberno lle facilitemos a vida á xente e lles demostremos que a súa opinión é fundamental para construir a Sada do futuro,escoitando as súas propostas e resolvendo os seus problemas.

Co orzamento xa aprobado,con este novo espazo dixital que supón unha clara aposta pola transparencia e a participación,imos facendo camiño.

Invitovos a participar,tedes liña directa co Concello,para min será un pracer escoitar as vosas propostas.

Contacontos para bebés - Programa APEGO

17/11/2017

LISTADO DE ADMITIDOS/AS Y DE ESPERA  DO PROGRAMA APEGO

CONTACONTOS PARA BEBÉS CON PABLO DÍAZ

Bando da alcaldía - Accións preventivas por risco de seca

16/11/2017

Bando municipal Accións preventivas por risco de seca

Veciñas e veciños de Sada

Convocatoria de PS para a formación dunha listaxe para a provisión interina de prazas de Auxiliar da Administración

15/11/2017

Actualizado a 20 novembro 2017

Actualización da listaxe de persoas que integran a listaxe de persoas candidatas para a provisión interina de prazas integradas na Escala Administración Xeral Subescala Auxiliar‏

Sadanda, o programa saudable para que a xente camiñe e retomen as relacións sociais

13/11/2017

Os máis paseantes de Carnoedo e Veigue saíron a andar este sábado. Fixérono no que pretende ser o preámbulo da cita que se marcaron para o día 26, onde se realizará unha ruta pasando por Carnoedo, Meirás, Mosteirón e Soñeiro para dar a coñecer Sadanda, un programa co que se tenta promocionar a saúde entre os veciños das distintas parroquias e xerar comunidade.

Curso Gratuito de Manipulador/a Alimentos en Sada

13/11/2017

O Concello de Sada, dentro do Plan Formación Municipal para o Emprego (FORME), organiza unha nova acción formativa de Manipulador de Alimentos, dado o número de persoas interesadas no mesmo

Sada convoca á veciñanza ao Encontro Metropolitano que terá lugar o mércores 15 de novembro no Salón de Plenos.

10/11/2017

- Segundo indica o alcalde de Sada, Benito Portela, o encontro servirá para mostrar á cidadanía o proceso e as vantaxes que ten o estar mancomunados polo que “agardamos contar coa participación da veciñanza, xa que toda achega da cidadanía contribuirá a conseguir un espazo metropolitano máis humano, máis sostible, máis respectuoso e máis xusto”.

Xornadas de coaching para mulleres de Sada desempregadas maiores de 45 anos

07/11/2017

O Concello de Sada a través da Concellería de Urbanismo e Emprego, que dirixe Francisco Montouto, organiza dentro do Plan de Formación Municipal para o Emprego unhas xornadas gratuitas de coaching: "Ferramentas para a procura de Emprego", dirixidas a mulleres desempregadas maiores de 45 anos do Concello de Sada. Entre os obxetivos que persegue esta iniciativa está coñecerse mellor e desenvolver as capacidades persoais ao máximo, conseguir os sus retos profesionais de emprego e integrar novas formas de aprender que emplearán en adiante.

Sada pon en marcha o programa APEGO para fomentar o galego como lingua inicial

03/11/2017

- Apego vai dirixido ás familias que se están a preparar para a chegada dun novo membro e tamén ás que teñen nenos e nenas ata 6 anos co obxetivo de axudar á socialización en galego e propoñer o uso da lingua galega.