Facenda, participación cidadá,...

Facenda, participación cidadá, transparencia, normalización lingüística e seguridade cidadá

D. Oscar Benito Portela Fernández

Teléfono : 981620075

Contacto : alcaldia@sada.gal

O primeiro obxetivo que nos propuxemos no goberno ao comezo do mandato, foi axudar a facer un Concello de portas abertas,cercano á xente.Ese é o noso compromiso,que dende cada área de goberno lle facilitemos a vida á xente e lles demostremos que a súa opinión é fundamental para construir a Sada do futuro,escoitando as súas propostas e resolvendo os seus problemas.

Co orzamento xa aprobado,con este novo espazo dixital que supón unha clara aposta pola transparencia e a participación,imos facendo camiño.

Invitovos a participar,tedes liña directa co Concello,para min será un pracer escoitar as vosas propostas.

PS formación dunha lista de emprego para posibles contratacións laborais temporais de Psicólogos/as

01/02/2018

Bases da convocatoria de proceso selectivo de formación dunha Lista de Emprego para posibles contratacións laborais temporais de Psicólogos/as

O obxecto destas Bases regular o proceso selectivo para a creación dunha Lista ou bolsa de emprego de candidatos para a contratación laboral temporal de psicólogos/as, ben para realización de servizos determinados ou ben para a cobertura en réxime de interinidade de vacantes temporais de prazas de psicólogo pertencentes ao grupo I do Convenio Colectivo, en ambos casos que se produzan no período de catro anos posterior á aprobación da Lista.

A concellaría de Obras e Servizos reformará integramente a avenida República Arxentina

31/01/2018

O Perfil do Contratante  do Concello de Sada publica dúas actuacións na avenida República Arxentina na que a concellaría de Obras e Servizos previu obras de de pavimentación e servizos en ambas as marxes do viario.

CONVOCATORIA PROVISIÓN DE PRAZAS DO CORPO DA POLICÍA LOCAL DE SADA INCLUÍDAS NA OEP 2016

23/01/2018

Actualizado a 23 XANEIRO 2018

CONVOCATORIA PARA A PROVISIÓN DE PRAZAS DO CORPO DA POLICÍA LOCAL DO CONCELLO DE SADA INCLUÍDAS NA OEP 2016

Sada licita obras por valor de medio millón de euros para a mellora de camiños en todas as parroquias

22/01/2018

O Concello de Sada anuncia a licitación de un paquete de obras en camiños de todas as parroquias do municipio así como a mellora dos servizos no tramo esquerdo da República Arxentina. O anuncio das licitacións publicouse no Boletín Oficial da Provincia, o 15 de xaneiro, e tamén se publicaron os proxectos e as claúsulas administrativas no Perfil do Contratante.

SADA SEDE DA CELEBRACIÓN DO DÍA MUNDIAL DOS HUMIDAIS NA RESERVA DA BIOSFERA

18/01/2018

CELEBRACIÓN DO DÍA MUNDIAL DOS HUMIDAIS NA RESERVA DA BIOSFERA MARIÑAS CORUÑESAS E TERRAS DO MANDEO

HUMIDAIS PARA UN FUTURO URBANO SOSTIBLE

CAMPAÑA ESQUÍ 2018

17/01/2018

O concello de Sada foi incluido no programa de esquí “CAMPAÑA DE INVERNO 2018”, da Deputación Provincial, para o que se lle adxudican  8 prazas. A estancia e manutención desenvolveranse en aloxamentos ubicados na estación invernal de Cabeza de Manzaneda e correspóndelle a terceira quenda, dende o 23/02/2018 ó 26/02/2018.

PRESENTACIÓN DO PROGRAMA DE EDUCACIÓN MEDIOAMBIENTAL SADA 2018

16/01/2018

O Concello de Sada e a Reserva da Biosfera "Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo" presentaron o Programa Educación Ambiental Sada 2018.

No acto estiveron presentes o alcalde de Sada, Benito Portela; o presidente da Reserva da Biosfera MCeTM, José Antonio Santiso; o concelleiro de PE, Turismo e Medio Ambiente, Liss Suárez Becerra; o xerente da Reserva da Biosfera MCeTM, Jorge Blanco e os directores/as dos Centros Educativos do Municipio.

Entra en vigor o primeiro Plan Xeral de Ordenación Municipal de Sada

13/01/2018

O pasado 13 de outubro a Conselleira de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio, Beatriz Mato, notificaba ao Alcalde de Sada, Benito Portela, e ó Concelleiro de Urbanismo, Fran Montouto, a Orde de Aprobación definitiva do Plan Xeral de Ordenación Municipal de Sada. Logo da publicación do mesmo no Diario Oficial de Galicia o 29 de novembro e da publicación o 20 de decembro do seu contido normativo no Boletín Oficial da Provincial, no día de hoxe entra en vigor o primeiro Plan Xeral de Ordenación Municipal de Sada.