Administración local, obras...

Administración local, obras e servizos

D. Miguel Tenreiro Bouza

Administración local, obras y servicios

Teléfono : 981902179

Contacto : miguel.tenreiro@sada.gal

Posibelmente a Concellería de Obras e Servizos é unha das máis transversais dun Concello, afecta a cada persoa e repercute en outras áreas de goberno.

Moitas veces a calidade de vida se atopa nas pequenas cousas: o arreglo dun camiño, arreglar unha farola...pero tamén nas grandes: a limpeza viaria, o cuidado dos xardíns públicos, facer máis accesíbel un edificio público.

O Concello de Sada publica a licitación da obra de Substitución das redes de saneamento, auga e pluviais na zona das Brañas.

06/02/2018

O Concello de Sada publica a licitación, por procedemento aberto, da obra de Substitución das redes de saneamento, auga e de pluviais e reurbanización na zona das Brañas por un importe de 662.531€ financiado polo concello con fondos propios do remanente de tesouraría.

A concellaría de Obras e Servizos reformará integramente a avenida República Arxentina

31/01/2018

O Perfil do Contratante  do Concello de Sada publica dúas actuacións na avenida República Arxentina na que a concellaría de Obras e Servizos previu obras de de pavimentación e servizos en ambas as marxes do viario.

Sada licita obras por valor de medio millón de euros para a mellora de camiños en todas as parroquias

22/01/2018

O Concello de Sada anuncia a licitación de un paquete de obras en camiños de todas as parroquias do municipio así como a mellora dos servizos no tramo esquerdo da República Arxentina. O anuncio das licitacións publicouse no Boletín Oficial da Provincia, o 15 de xaneiro, e tamén se publicaron os proxectos e as claúsulas administrativas no Perfil do Contratante.

Entra en vigor o primeiro Plan Xeral de Ordenación Municipal de Sada

13/01/2018

O pasado 13 de outubro a Conselleira de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio, Beatriz Mato, notificaba ao Alcalde de Sada, Benito Portela, e ó Concelleiro de Urbanismo, Fran Montouto, a Orde de Aprobación definitiva do Plan Xeral de Ordenación Municipal de Sada. Logo da publicación do mesmo no Diario Oficial de Galicia o 29 de novembro e da publicación o 20 de decembro do seu contido normativo no Boletín Oficial da Provincial, no día de hoxe entra en vigor o primeiro Plan Xeral de Ordenación Municipal de Sada.

O Goberno municipal de Sada adxudica un conxunto de obras importantes en camiños e vías do municipio

09/01/2018

-A Xunta de Goberno Local (XGL) aproba a adxudicación da reordenación do entorno da Travesía de Posse, da pavimentación do camino de Souto a Lamela en Carnoedo e a adxudicación da dotación do servizo de saneamento no camino do Loureiro entre  O Castro e Samoedo, obras por un importe de 111.395,24€.

A última XGL aproba expedientes de contratación de obras en todas as parroquias de Sada e a mellora de Cantalarrana e Avenida República Arxentina.

02/01/2018

-O goberno local aprobou os expedientes de contratación das obras de mellora de máis de 20 camiños nas parroquias do municipio e a dotación presupuestaria para a contratación por procedemento aberto das obras de Cantalarrana así como a mellora dos servizos no tramo esquerdo da República Arxentina.

Convocatoria para a provisión en propiedade dunha praza de Administrativo correspondente á OEP2016

28/12/2017

Actualizado a 28 decembro 2017

Convocatoria para a provisión en propiedade, polo sistema de oposición, dunha praza de funcionario de carreira da Escala de Administración Xeral, Subescala Administrativa, denominación Administrativo, pertencente ao Grupo C, subgrupo C1, vacante no Cadro de Persoal e incluída na Oferta de Emprego Público de 2016.

Sada aproba actuacións en Plans Provinciais por valor de 1 millón de euros.

21/12/2017

-A corporación celebrou no día de onte un pleno extraordinario onde aprobou as obras que o Concello de Sada presentará á Deputación Provincial dentro do Plan de Obras e Servizos (POS+) e o Plan Complementario, ambos do 2018.