Administración local, obras...

Administración local, obras e servizos

D. Miguel Tenreiro Bouza

Administración local, obras y servicios

Teléfono : 981902179

Contacto : miguel.tenreiro@sada.gal

Posibelmente a Concellería de Obras e Servizos é unha das máis transversais dun Concello, afecta a cada persoa e repercute en outras áreas de goberno.

Moitas veces a calidade de vida se atopa nas pequenas cousas: o arreglo dun camiño, arreglar unha farola...pero tamén nas grandes: a limpeza viaria, o cuidado dos xardíns públicos, facer máis accesíbel un edificio público.

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN DE VARIOS POSTOS DENTRO DO PROGRAMA DE INTEGRACIÓN LABORAL (PIL)

20/07/2018

ACTUALIZADO A 20 XULLO 2018.

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE VARIOS POSTOS DENTRO DO PROGRAMA DE INTEGRACIÓN LABORAL (PIL) DA DEPUTACIÓN DA CORUÑA. Dous postos de oficial de 2ª-albanel - Dous postos de peón - Dous postos de conserxe - Un posto de oficial de 1ª-padexeiro (traballador con pa mecánica) - Un posto de oficial de 2ª-pintor.

CONVOCATORIA CONTRATACIÓN DE VARIOS POSTOS  PARA A FORMACIÓN DUNHA BRIGADA DE PREVENCIÓN E EXTINCIÓN DE INCENDIOS FORESTAIS

CONVOCATORIA CONTRATACIÓN DE VARIOS POSTOS PARA A FORMACIÓN DUNHA BRIGADA DE PREVENCIÓN E EXTINCIÓN DE INCENDIOS FORESTAIS

20/07/2018

Actualizado a 20 xullo 2018

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE UN POSTO DE XEFE DE BRIGADA, TRES (3) POSTOS DE PEÓNS E UN (1) POSTO DE PEÓN-CONDUTOR PARA A FORMACIÓN DUNHA BRIGADA DE PREVENCIÓN E EXTINCIÓN DE INCENDIOS FORESTAIS

Sada abre ao público a piscina das Cerámicas do Castro

25/06/2018

- A piscina construída no seu día para os traballadores dentro do recinto da fábrica, e que conta cun vistoso deseño de polbos de Luís Seoane no vaso, ábrese ao público por tercer verán consecutivo, sendo unhas iniciativas da área de deportes máis exitosas do mandato e que, do mesmo xeito que o pasado ano, volverá ser gratuíta para a cidadanía de Sada.

Sada contrata a primeira fase da reforma integral da avenida República Arxentina

22/06/2018

A XGL adxudicou o contrato de Pavimentación beirarrúa e mellora de servizos afectados no tramo esquerdo da Avda. República Arxentina á empresa Excavaciones y Obras Candal S.L, no prezo total de 85.062,09€

AMPLIACIÓN HORARIO HOSTALERÍA NO SAN XOÁN

22/06/2018

O Concello de Sada solicitou en días pasados a posibilidade de ampliar o horario de peche dos locais de hostalería na noite de San Xoan.

A Xunta de Galicia autorizou dita solicitude polo que se pon en coñecemento do sector hostaleiro, e da cidadanía, que os locais de hostalería do municipio de Sada poderán ampliar UNHA HORA o seu horario de peche legalmente establecido na noite do 23 ao 24 de xuño.

Sada adxudica as obras de mellora de 12 camiños nas parroquias

19/06/2018

-“Os camiños das parroquias necesitan un mantemento adecuado como consecuencia do paso do tempo e do tráfico cada vez mais intenso que deben soportar. Con esta inversión preténdese renovar o firme para mellorar a  seguridade dos viandantes e conductores” indica o concelleiro de Obras e Servizos, Miguel Tenreiro.

Sada aproba definitivamente os orzamentos máis sociais da súa historia.

15/06/2018

-O orzamento, que se eleva a 12.755.418€, da luz verde ao Goberno Municipal para licitar diversas actuacións pendentes da aprobación definitiva deste documento.

@salto@

A Xunta de Goberno Local adxudica a obra de renovación integral de Cantalarrana por 432.000 euros.

15/06/2018

-A actuación inclúe a substitución das redes de auga, saneamento e pluviais e reurbanización das rúas Cambre, Culleredo, Abegondo e Avenida da Coruña na zona das Brañas en Sada.