Xornadas de coaching para mulleres de Sada desempregadas maiores de 45 anos

07/11/2017

Xornadas de coaching para mulleres de Sada desempregadas maiores de 45 anos

O Concello de Sada a través da Concellería de Urbanismo e Emprego, que dirixe Francisco Montouto, organiza dentro do Plan de Formación Municipal para o Emprego unhas xornadas gratuitas de coaching: "Ferramentas para a procura de Emprego", dirixidas a mulleres desempregadas maiores de 45 anos do Concello de Sada. Entre os obxetivos que persegue esta iniciativa está coñecerse mellor e desenvolver as capacidades persoais ao máximo, conseguir os sus retos profesionais de emprego e integrar novas formas de aprender que emplearán en adiante.

Datas: 15, 22 e 29 de novembro de 2017

Horario: de 9:30 a 13:30 h.

Lugar: Sala de conferencias da OMIX, PZ. Pescadería s/n

Duración: 12 h.

Prazas: 15

Prazo de inscrición: ata o venres 10 de novembro ás 14:00 h.

Inscrición no seguinte enlace: https://goo.gl/forms/0wFYzQL5Rot8cFaX2

Carnoedo. Alcaldía. Novas. Facenda, participación cidadá, transparencia, normalización lingüística e seguridade cidadá. Meirás. Mondego. Mosteirón. Urbanismo e emprego. Osedo. Sada. Soñeiro. Veigue.

Economía. Subvencións e axudas. Emprego. Formación. Urbanismo.

Veciños. Xuventude. Maiores.