Sada programa unha vintena de escolas deportivas municipais para o curso 2016-2017

23/09/2016

A concellaría de Deportes de Sada organiza en colaboración cos clubs deportivos da localidade as escolas deportivas municipais para o curso 2016-2017

Tríptico Escolas Deportivas Municipais Curso 2016-2017

Folla inscrición

Un total de vinte disciplinas deportivas ponse a disposición dos veciños e veciñas de Sada co obxectivo de fomentar entre os máis novos a actividade física e a práctica do deporte, dando a coñecer aspectos básicos e propios de cada disciplina,  así como outros valores comúns a calquera delas por medio do propio xogo.

Este ano ofértanse as disciplinas deportivas de atletismo, tríatlon, xadrez, fútbol , fútbol sala, boxeo, halterofilia, vea lixeira, wind-surf, kaiak, padel-surf, patinaxe de velocidade, salvamento acuático, taekwondo, judo, tenis, baloncesto, ximnasia, golf e bádminton

As escolas deportivas municipais comezarán o 1 de outubro e, seguindo o calendario escolar, finalizarán nos meses de maio ou xuño de 2017, dependendo da especialidade.

Toda a información acerca de cada actividade deportiva ofrecerase nas entidades e clubs que imparten as escolas.

Para realizar a inscrición deberase cumprimentar e entregar antes do 30 de setembro a folla de inscrición na Oficina Municipal dá Xuventude (OMIX)  de luns a venres en horario de 09.00 a 14.00h. e de 16.00 a 18.00h. A partir do día 1 de outubro, tras o inicio das actividades, as solicitudes de praza realizaranse directamente cos clubs e escolas deportivas colaboradoras.

Unha vez presentada toda a documentación requirida na inscrición, os clubs deportivos confirmarán a praza e o día de comezo da actividade. O pago das actividades levará a cabo directamente coa  entidade deportiva colaboradora.

Alcaldía. Novas. Facenda, participación cidadá, transparencia, normalización lingüística e seguridade cidadá. Deportes.

Formación. Deporte. Participación cidadá.

Veciños. Xuventude. Maiores.