PRESENTACIÓN DO PROGRAMA DE EDUCACIÓN MEDIOAMBIENTAL SADA 2018

16/01/2018

PRESENTACIÓN DO PROGRAMA DE EDUCACIÓN MEDIOAMBIENTAL SADA 2018

O Concello de Sada e a Reserva da Biosfera "Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo" presentaron o Programa Educación Ambiental Sada 2018.

No acto estiveron presentes o alcalde de Sada, Benito Portela; o presidente da Reserva da Biosfera MCeTM, José Antonio Santiso; o concelleiro de PE, Turismo e Medio Ambiente, Liss Suárez Becerra; o xerente da Reserva da Biosfera MCeTM, Jorge Blanco e os directores/as dos Centros Educativos do Municipio.

Preme aquí para ver o acto completo da presentación do programa de educación medioambiental para o 2018

Alcaldía. Novas. Facenda, participación cidadá, transparencia, normalización lingüística e seguridade cidadá. Promoción económica, turismo e medio ambiente. Sada.

Formación. Medio ambente. Participación cidadá.

Veciños. Xuventude. Maiores.