CONVOCATORIA PS DUN POSTO DE CONSERXE DENTRO DO PROGRAMA DE INTEGRACIÓN LABORAL 2017 (PIL)

14/06/2017

ACTUALIZADO A 14 XUÑO 2017

BASES DA CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE VARIOS POSTOS DENTRO DO PROGRAMA DE INTEGRACIÓN LABORAL (PIL) DA DEPUTACIÓN DA CORUÑA

Obxecto da convocatoria: A selección polo sistema de concurso-oposición, en quenda libre dos seguinte postos: Un (1) posto de conserxe

IMPORTANTE: O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE INSTANCIAS COMEZA AO DÍA SEGUINTE DA PUBLICACIÓN DO ANUNCIOI NO BOLETÍN OFICIAL DA PROVINCIA (BOP)

Alcaldía. Novas. Facenda, participación cidadá, transparencia, normalización lingüística e seguridade cidadá. Urbanismo e emprego.

Subvencións e axudas. Emprego. Participación cidadá.

Veciños. Xuventude. Maiores.