CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN DE SEIS SOCORRISTAS ACUÁTICOS PARA A UNIDADE DE SALVAMENTO E SOCORRISMO ACUÁTICO.

15/06/2017

Actualizado 15 junio 2017

CONVOCATORIA ESPECIAL PARA A CONTRATACIÓN DE SEIS SOCORRISTAS ACUÁTICOS PARA A UNIDADE DE SALVAMENTO E SOCORRISMO ACUÁTICO.

ADEMÁIS DA PRIMEIRA CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN DE CINCO SOCORRISTAS ACUÁTICOS PUBLICADA O 17 DE ABRIL O CONCELLO DE SADA REALIZA AGORA UNHA SEGUNDA CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN DE SEIS SOCORRISTAS ACUÁTICOS MÁIS.

IMPORTANTE: O PRAZO DE PRESENTACIÓN DAS INSTANCIAS COMENZA AO DÍA SEGUINTE DA PUBLICACIÓN DA CONVOCATORIA NO BOLETÍN OFICIAL DA PROVINCIA

Alcaldía. Facenda, participación cidadá, transparencia, normalización lingüística e seguridade cidadá. Urbanismo e emprego. Sada. Cultura e praias.

Emprego. Cultura. Deporte. Participación cidadá.

Veciños. Xuventude.