A Concellería de Benestar convoca as actividades para maiores de 55 anos Curso 2018-2019

21/09/2018

Publicada a lista provisional de participantes nas actividades sociais para maiores de 55 anos Curso 2018-2019

Horarios grupos actividades maiores 55 anos

20/09/2018 - Lista Provisonal de participantes nas actividades sociais para maiores de 55 anos para o curso 2018-19

Modelo de Solicitude de praza nas Actividades para Maiores

Bases Reguladoras de Participación nas actividades sociais para maiores de 55 anos.

Decreto aprobación Bases Reguladoras

Cartaz Actividades maiores 55 anos

Enfocadas a maiores de 55 anos este ano a concellería de Benestar e Igualdade programa as actividades de Taller de Reforzo de Memoria, Ximnasia Terapéutica, Pintura, Restauración, Ioga e Tai-chi, que este ano como novidade incorporada grupos por niveis.

Todas as actividades terán lugar no local social de Riobao excepto o taller de reforzó de memoria que se impartirá no local de Servizos Socias na avenida da Lagoa.

O prazo de inscrición estará aberto do 6 ao 18 de setembro (ambos inclusive) no Rexistro Xeral do Concello de Sada en horario de 9:00 a 14:00 horas.

As solicitudes presentaranse no rexistro Xeral do Concello de Sada acompañando fotocopia do DNI e designación da conta bancaria selado pola entidade ou certificado da conta cliente

Prezo de cada actividade: 15€/trimestre.

Para máis información os/as interesados/as poden porse en contacto coa concellaría de Benestar, avenida dá Lagoa 44, portal 4, baixo dereita ou ben chamando ao 981 620 567.

Novas. Benestar social e igualdade. Avisos. Sada.

Benestar Social. Subvencións e axudas. Formación. Saúde.

Veciños. Maiores.