Consello sectorial Recreativo...

Consello sectorial Recreativo e Veciñal

Os veciños e veciñas de Sada xa poden participar activamente nos temas municipais a través dos Consellos Sectoriais

24/04/2017

-Hoxe reúnese o consello Ambiental, mañá o de Ensino, Infancia e Mocidade e o vernes o de Deportes. Nas dúas próximas semanas terán lugar os Consellos Sectoriais de Cultura, de Benestar Social e Muller, de Promoción Económica e o Recreativo Veciñal.

Os  Consellos Sectoriais de Sada versarán sobre  Ensino, Infancia e mocidade, Cultura; Recreativo e veciñal, Deportes, Benestar social e muller, Ambiental e Promoción económica.

Os Consellos Sectoriais de Sada versarán sobre Ensino, Infancia e mocidade, Cultura; Recreativo e veciñal, Deportes, Benestar social e muller, Ambiental e Promoción económica.

07/04/2017

Os  Consellos Sectoriais de Sada versarán sobre  Ensino, Infancia e mocidade, Cultura; Recreativo e veciñal, Deportes, Benestar social e muller, Ambiental e Promoción económica.

Consellos Sectoriais de Sada - Proposta de Participación Veciñal

30/03/2017

O presente documento recolle a proposta de creación dos Consellos Sectoriais de Sada, atendendo ao aportado polas persoas participantes nas primeiras accións do proceso.

Documento dos Consellos Sectoriais de Sada - Proposta de Participación Veciñal

Sada participa activamente na creación dos Consellos Sectoriais.

08/03/2017

-Arredor de 60 persoas, tanto en representación de asociacións sadenses como a título persoal, tomaron parte na sesión celebrada o pasado  3 de marzo.

-Este venres terá lugar o segundo encontro participativo para a creación dos Consellos Sectoriais de Sada.

Sada convoca á veciñanza a unha presentación para dar a coñecer o proceso de creación dos Consellos Sectoriais.

30/01/2017

-Un dos obxetivos finais do proceso de participación cidadá posto en marcha coa creación dos Consello Sectoriais é a participación das asociacións e da veciñanza nos orzamentos en próximos anos.