Promoción económica, turismo...

Promoción económica, turismo e medio ambiente

D. Xosé Lois Suárez Becerra

Promoción económica, turismo e medio ambente

Teléfono : 981620075 - Ext:222

Contacto : liss.becerra@sada.gal

O Futuro de Sada é Industria, é Comercio, É Hostelería, é Turismo, é medio Ambiente. A responsabilidade que temos nesta área é facer partícipes de conquerir este obxectivo a todos@s sadenses. Desde As Brañas á Punta de San Mamede, desde o Pazo de Meirás ata Sargadelos, desde a Terraza á praia de San Pedro, desde os mariscadores ata  os mariñerios do cerco ou os labregos. Temos un enorme potencial patrimonial, cultural, social, medioambiental por defender, por explotar de xeito sostible.

O Presente pasa pola aplicación de políticas de dinamización, defensa e promoción da nosa realidade para poder competir na comarca das Mariñas e fóra dela. A desestacionalización de xeito integral na organización de eventos e na elaboración de planeamentos son fundamentais no camiño de conquerir o que nos propoñemos. A posta en marcha do Hotel e do Sadabús contribuíran á súa consecución. Sada debe ser atractiva todo o ano, debe estar viva todo o ano. Temos potencial abondo: o Porto Deportivo, o Pesqueiro, os polígonos, as cerámicas do Castro, o Roteiro, As Brañas, O Pazo, a Ría...a xente. Para min, coma concelleiro, esto supón un enorme reto, aínda máis responsibilidade pero sobre todo orgullo e compromiso con todas e todos os veciños de Sada. É posible. Depende de tod@s

Conferencia de Turismo e Medio Ambiente na reserva da biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo .

25/04/2017

A casa da Cultura de Sada acollerá a Conferencia de Turismo e Medio Ambiente organizada pola Reserva da Biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo.

Durante as dúas xornadas realizaranse distintas mesas de debates onde falarase do potencial turístico da Reserva dentro da provincia da Coruña, do Plan Leader 2014-2020 ou dos novos retos para a posta en valor dos recursos locais.

Os veciños e veciñas de Sada xa poden participar activamente nos temas municipais a través dos Consellos Sectoriais

24/04/2017

-Hoxe reúnese o consello Ambiental, mañá o de Ensino, Infancia e Mocidade e o vernes o de Deportes. Nas dúas próximas semanas terán lugar os Consellos Sectoriais de Cultura, de Benestar Social e Muller, de Promoción Económica e o Recreativo Veciñal.

Segunda edición da Feira do Libro e Disco Antigo e de Ocasión de Sada

21/04/2017

A concellería de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente, xestionada por Liss Suárez Becerra,  organiza a segunda edición da Feira do Libro e Disco Antigo e de Ocasión de Sada.

Os  Consellos Sectoriais de Sada versarán sobre  Ensino, Infancia e mocidade, Cultura; Recreativo e veciñal, Deportes, Benestar social e muller, Ambiental e Promoción económica.

Os Consellos Sectoriais de Sada versarán sobre Ensino, Infancia e mocidade, Cultura; Recreativo e veciñal, Deportes, Benestar social e muller, Ambiental e Promoción económica.

07/04/2017

Os  Consellos Sectoriais de Sada versarán sobre  Ensino, Infancia e mocidade, Cultura; Recreativo e veciñal, Deportes, Benestar social e muller, Ambiental e Promoción económica.

Sada presenta os orzamentos do 2017 con aumentos nas áreas de emprego, educación, servizos sociais e servizos básicos.

30/03/2017

-O orzamento do ano 2017, que se presenta hoxe a pleno, aumenta un 6,7% con respecto ao do ano anterior quedando en 12.156.880€.

@salto@

Consellos Sectoriais de Sada - Proposta de Participación Veciñal

30/03/2017

O presente documento recolle a proposta de creación dos Consellos Sectoriais de Sada, atendendo ao aportado polas persoas participantes nas primeiras accións do proceso.

Documento dos Consellos Sectoriais de Sada - Proposta de Participación Veciñal

Exposición "A Camelia de As Mariñas" na capela de San Roque

27/03/2017

- A idea é encher a Capela de San Roque con exemplares dos xardíns da zona de As Mariñas,  como o Pazo de Mariñán (Bergondo) ou particulares de Mondego, Mosteirón ou de Meirás, aínda que con convidados de toda Galicia como son a Finca Galea de Alfoz (Lugo) ou dúas particulares de Marín e Santiago de Compostela.

Alumnos de Turismo visitan lugares emblemáticos de Sada

27/02/2017

- Esta visita é fundamental no desenvolvemento futuro da Estratexia Turística do Concello de Sada xa que nos traballos que leven a cabo estes alumnos, e que se presentarán nas Xornadas de Turismo e Medio Ambiente que terán lugar na Casa da Cultura Pintor Lloréns o 27 e o 28 de abril, o municipio de Sada será o centro neurálxico das Mariñas.