Promoción económica, turismo...

Promoción económica, turismo e medio ambiente

D. Xosé Lois Suárez Becerra

Promoción económica, turismo e medio ambente

Teléfono : 981620075 - Ext:222

Contacto : liss.becerra@sada.gal

O Futuro de Sada é Industria, é Comercio, É Hostelería, é Turismo, é medio Ambiente. A responsabilidade que temos nesta área é facer partícipes de conquerir este obxectivo a todos@s sadenses. Desde As Brañas á Punta de San Mamede, desde o Pazo de Meirás ata Sargadelos, desde a Terraza á praia de San Pedro, desde os mariscadores ata  os mariñerios do cerco ou os labregos. Temos un enorme potencial patrimonial, cultural, social, medioambiental por defender, por explotar de xeito sostible.

O Presente pasa pola aplicación de políticas de dinamización, defensa e promoción da nosa realidade para poder competir na comarca das Mariñas e fóra dela. A desestacionalización de xeito integral na organización de eventos e na elaboración de planeamentos son fundamentais no camiño de conquerir o que nos propoñemos. A posta en marcha do Hotel e do Sadabús contribuíran á súa consecución. Sada debe ser atractiva todo o ano, debe estar viva todo o ano. Temos potencial abondo: o Porto Deportivo, o Pesqueiro, os polígonos, as cerámicas do Castro, o Roteiro, As Brañas, O Pazo, a Ría...a xente. Para min, coma concelleiro, esto supón un enorme reto, aínda máis responsibilidade pero sobre todo orgullo e compromiso con todas e todos os veciños de Sada. É posible. Depende de tod@s

Inscricións Cervefeira Artesá de Sada 2018

12/09/2018

A concellería de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente convoca a IV Cerveferia Artesá de Sada que terá lugar os días 5,6 e 7 de outubro de 2018.

Por tal motivo abre a participación a todas aquelas persoas físicas e xurídicas así como ás pequenas empresas que acrediten o desenvolvemento dunha actividade de fabricación de cervexa artesá.

Sada programa este fin de semana a terceira edición do Mestura Shopping

17/08/2018

A Feira do Comercio organizada pola Concellería de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente xunto ao grupo Sada Comercio desenvolverase o sábado 18 e o domingo 19 de agosto e contará con actividades varias realizadas polos propios comerciantes de Sada, sorteos, gastronomía e descontos especiais.

Sada, Bergondo e Betanzos presentan o Camiño Mariñán

05/07/2018

O alcalde de Sada, Benito Portela, participou esta mañá xunto ao concelleiro de Turismo, Liss Suárez Becerra, e a alcaldesa e concelleiros de Bergondo e Betanzos, na presentación do Camiño Mariñán.

II Certame de Escaparates “O Moderniño”

14/06/2018

A Concellería de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente convoca este concurso dirixido ao sector comercial, co fin de incentivar o esforzo e a decoración dos escaparates da VII Feira Modernista de Sada e promover as ventas do comercio local. Este certame estará dirixido a todos os establecementos comerciais de Sada, calquera que sexa a súa actividade comercial.

MESTURA SHOPPING 2018

11/06/2018

NORMAS DE PARTICIPACION NA FEIRA DE COMERCIO MESTURA SHOPPING 2018 - CONCELLERÍA DE PROMOCIÓN ECONÓMICA, TURISMO E MEDIO AMBIENTE

Bases de participación

Formación para máis de 1.000 escolares de Sada no programa de educación ambiental da Reserva de Biosfera

31/05/2018

A gala final deste proxecto tivo lugar hoxe no auditorio da Casa da Cultura Pintor Lloréns.

Sada, 31 de maio de 2018.

O mercado de Sada sorteará o sábado 50 quilogramos de mexillóns.

24/05/2018

-A praza de abastos de Sada participa, un ano máis, na campaña internacional “Quere o teu mercado” cun sorteo de 50 quilogramos de mexillóns.

@salto@