Promoción económica, turismo...

Promoción económica, turismo e medio ambiente

D. Xosé Lois Suárez Becerra

Promoción económica, turismo e medio ambente

Teléfono : 981620075 - Ext:222

Contacto : liss.becerra@sada.gal

O Futuro de Sada é Industria, é Comercio, É Hostelería, é Turismo, é medio Ambiente. A responsabilidade que temos nesta área é facer partícipes de conquerir este obxectivo a todos@s sadenses. Desde As Brañas á Punta de San Mamede, desde o Pazo de Meirás ata Sargadelos, desde a Terraza á praia de San Pedro, desde os mariscadores ata  os mariñerios do cerco ou os labregos. Temos un enorme potencial patrimonial, cultural, social, medioambiental por defender, por explotar de xeito sostible.

O Presente pasa pola aplicación de políticas de dinamización, defensa e promoción da nosa realidade para poder competir na comarca das Mariñas e fóra dela. A desestacionalización de xeito integral na organización de eventos e na elaboración de planeamentos son fundamentais no camiño de conquerir o que nos propoñemos. A posta en marcha do Hotel e do Sadabús contribuíran á súa consecución. Sada debe ser atractiva todo o ano, debe estar viva todo o ano. Temos potencial abondo: o Porto Deportivo, o Pesqueiro, os polígonos, as cerámicas do Castro, o Roteiro, As Brañas, O Pazo, a Ría...a xente. Para min, coma concelleiro, esto supón un enorme reto, aínda máis responsibilidade pero sobre todo orgullo e compromiso con todas e todos os veciños de Sada. É posible. Depende de tod@s

MESTURA SHOPPING 2017

06/07/2017

A concellería de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente ven de publicar as bases de participación do MESTURA SHOPPING 2017 que terá lugar o 19 e 20 de agosto en Sada.

Promoción Económica e a Asociación de Empresarios acordan manter unha relación fluida que beneficie aos veciños de Sada

26/06/2017

- O primeiro paso a realizar é a ampliación do convenio existente entre a  asociación e o concello que permite afondar nas relacións entre  ambos entes e, incluso, amplialas con xuntanzas con outras entidades a  nivel comarcal, provincial e autonómico do sector na busca de  proxectos que enriquezan o tecido empresarial sadense.

Promoción Económica elabora a Guía do Comercio de Sada del año 2017

12/06/2017

Dende a concellería de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente, xestionada polo nacionalista Liss Suárez Becerra, está a elaborar a Guía do Comercio de Sada 2017. A inscripcion na guía para os comercios locais é gratuita así como a súa distribución posterior.

CURSO DE VERÁN - “A EDUCACIÓN NO SECTOR TURISMO”

06/06/2017

CURSO DE VERÁN - “A EDUCACIÓN NO SECTOR TURISMO”

Do 13 ao 15 de xuño na Casa da Cultura Pintor Lloréns

Presentación do Festival Rock Solidario ASPACE e o I Festival Food Trucks de Sada

31/05/2017

Esta mañá celebrouse no Salón de Plenos do Concello a presentación do IX Festival Rock Solidario ASPACE e o I Festival Food Trucks de Sada

Vídeo Presentación

Sada celebra a oitava edición da Festa da Xiba con récord de participantes

24/05/2017

- O concelleiro responsable de Promoción Económica e Turismo, o nacionalista Liss Suárez Becerra, destaca precisamente que o que se pretende é “a promoción dun producto que se da na nosa ría, que se prepara de moitísimas formas e que supón a creación de varias rutas de tapeo que acaban percorrendo toda a vila”.

Sada clausura o programa de educación ambiental “Somos Biosfera 2017”

23/05/2017

-A Casa da Cultura Pintor Lloréns acollerá este xoves 25 de maio, coincidindo co IV aniversario da declaración pola UNESCO de “Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo” como Reserva de Biosfera, os actos de clausura onde presentaranse os traballos realizados polo alumnado participante neste programa.

Campaña internacional "Quere o teu mercado"

19/05/2017

- A praza de abastos de Sada participa un ano máis na campaña internacional Quere o teu mercado. Pola súa proximidade e situación estratéxica nas nosas vilas e cidades, os mercados municipais xogan un valioso papel dinamizador e revitalizador dos centros urbanos onde se asentan e facilitan, ademais, a compra completa de alimentos frescos con toda a comodidade e sen necesidade de grandes desprazamentos.