Promoción económica, turismo e medio ambiente

D. Xosé Lois Suárez Becerra

Promoción económica, turismo e medio ambente

Teléfono : 981620075 - Ext:222

Contacto : liss.becerra@sada.gal

O Futuro de Sada é Industria, é Comercio, É Hostelería, é Turismo, é medio Ambiente. A responsabilidade que temos nesta área é facer partícipes de conquerir este obxectivo a todos@s sadenses. Desde As Brañas á Punta de San Mamede, desde o Pazo de Meirás ata Sargadelos, desde a Terraza á praia de San Pedro, desde os mariscadores ata  os mariñerios do cerco ou os labregos. Temos un enorme potencial patrimonial, cultural, social, medioambiental por defender, por explotar de xeito sostible.

O Presente pasa pola aplicación de políticas de dinamización, defensa e promoción da nosa realidade para poder competir na comarca das Mariñas e fóra dela. A desestacionalización de xeito integral na organización de eventos e na elaboración de planeamentos son fundamentais no camiño de conquerir o que nos propoñemos. A posta en marcha do Hotel e do Sadabús contribuíran á súa consecución. Sada debe ser atractiva todo o ano, debe estar viva todo o ano. Temos potencial abondo: o Porto Deportivo, o Pesqueiro, os polígonos, as cerámicas do Castro, o Roteiro, As Brañas, O Pazo, a Ría...a xente. Para min, coma concelleiro, esto supón un enorme reto, aínda máis responsibilidade pero sobre todo orgullo e compromiso con todas e todos os veciños de Sada. É posible. Depende de tod@s

Exposición "A Camelia de As Mariñas" na capela de San Roque

24/03/2017

- A idea é encher a Capela de San Roque con exemplares dos xardíns da zona de As Mariñas,  como o Pazo de Mariñán (Bergondo) ou particulares de Mondego, Mosteirón ou de Meirás, aínda que con convidados de toda Galicia como son a Finca Galea de Alfoz (Lugo) ou dúas particulares de Marín e Santiago de Compostela.

Alumnos de Turismo visitan lugares emblemáticos de Sada

27/02/2017

- Esta visita é fundamental no desenvolvemento futuro da Estratexia Turística do Concello de Sada xa que nos traballos que leven a cabo estes alumnos, e que se presentarán nas Xornadas de Turismo e Medio Ambiente que terán lugar na Casa da Cultura Pintor Lloréns o 27 e o 28 de abril, o municipio de Sada será o centro neurálxico das Mariñas.

LER MÁIS

O goberno de Sada propón ao pleno declarar o 24 de febreiro como Día de Rosalía de Castro

16/02/2017

-Coincidindo co 180 aniversario do nacemento da poetisa o próximo venres 24 celebrarase unha lectura pública da obra de Rosalía de Castro na Capela de San Roque de 19:30 a 21:00 horas.

LER MÁIS

Sada crea unha app para vender o atractivo turístico

13/02/2017

Os usuarios de Android teñen a partir de agora unha nova app onde poden coñecer os principais puntos turísticos de Sada grazas á aplicación que o Concello puxo en marcha con este fin. Esta nova ferramenta de promoción foi impulsada pola Concellaría de Turismo e Promoción Económica e nela recóllese información de comercios, hostalaría e servizos que ofrece o municipio aos visitantes.

LER MÁIS

Sada presenta o Programa de Educación Ambiental “Somos biosfera”

10/02/2017

O concelleiro Xosé Lois Suárez Becerra, presentou xunto con representantes da Reserva da Biosfera e os directores dos colexios de Sada e Contornos, Miguel Gayoso e Pedro Barrié de la Maza, Ovidio Airas, o Programa de Educación Ambiental “Somos Biosfera”,  unha iniciativa da concellaría de Medio Ambiente e o GDR (Grupo de Desenvolvemento Rural) das Mariñas-Betanzos.