Promoción económica, turismo...

Promoción económica, turismo e medio ambiente

D. Xosé Lois Suárez Becerra

Promoción económica, turismo e medio ambente

Teléfono : 981620075 - Ext:222

Contacto : liss.becerra@sada.gal

O Futuro de Sada é Industria, é Comercio, É Hostelería, é Turismo, é medio Ambiente. A responsabilidade que temos nesta área é facer partícipes de conquerir este obxectivo a todos@s sadenses. Desde As Brañas á Punta de San Mamede, desde o Pazo de Meirás ata Sargadelos, desde a Terraza á praia de San Pedro, desde os mariscadores ata  os mariñerios do cerco ou os labregos. Temos un enorme potencial patrimonial, cultural, social, medioambiental por defender, por explotar de xeito sostible.

O Presente pasa pola aplicación de políticas de dinamización, defensa e promoción da nosa realidade para poder competir na comarca das Mariñas e fóra dela. A desestacionalización de xeito integral na organización de eventos e na elaboración de planeamentos son fundamentais no camiño de conquerir o que nos propoñemos. A posta en marcha do Hotel e do Sadabús contribuíran á súa consecución. Sada debe ser atractiva todo o ano, debe estar viva todo o ano. Temos potencial abondo: o Porto Deportivo, o Pesqueiro, os polígonos, as cerámicas do Castro, o Roteiro, As Brañas, O Pazo, a Ría...a xente. Para min, coma concelleiro, esto supón un enorme reto, aínda máis responsibilidade pero sobre todo orgullo e compromiso con todas e todos os veciños de Sada. É posible. Depende de tod@s

O mercado de Sada sorteará o sábado 50 quilogramos de mexillóns.

24/05/2018

-A praza de abastos de Sada participa, un ano máis, na campaña internacional “Quere o teu mercado” cun sorteo de 50 quilogramos de mexillóns.

@salto@

DÍA DA TROULA 2018 EN SADA

16/05/2018

DÍA DA TROULA

SADA, SÁBADO 19 DE MAIO 2018

O público confirma a consolidación na área da Festa dá Xiba de Sada

01/05/2018

O municipio recibiu decenas de visitantes durante todo o fin de semana para probar as trece propostas

Sada 1 de maio 2018.

Festa da Xiba 2018 en Sada

16/04/2018

Os asistentes a estas xornadas gastronómicas poderán degustar nos 13 locais hostaleiros participantes este exquisito cefalópodo servido en forma de tapa con cada consumición ao prezo de 1€ euro.

Sada acolle as conferencias de Turismo Sostible da Reserva da Biosfera

16/04/2018

Esta mañá inauguráronse e celebrouse a primeira parte das Conferencias de Turismo Sostible da Reserva da Biosfera coa presenza con concelleiro de promoción Económica e Turismo de Sada, Liss Suárez Becerra; do diputado provincial de Cultura, Turismo e Patrimonio Histórico-Artístico, Xosé Regueira Varela; do presidente do consello de dirección da Reserva, Jose A. Santiso; e a directora de Turismo de Galicia, Maria Nava Castro.

O exterior da Pintor Lloréns acolle a exposición Ruta do Impresionismo

12/04/2018

O concelleiro de Turismo, Liss Suárez Becerra, destaca que o que se pretende con esta exposición é “por en valor e divulgar a obra de Francisco Llorens como “O Pintor de As Mariñas”; difundir o patrimonio natural, patrimonial e etnográfico do xeodestino de As Mariñas, e neste caso Sada; e finalmente mostrar o potencial do turismo cultural e paisaxístico no territorio, como valor engadido e complementario á oferta turística actual”.

I CONFERENCIA DE TURISMO SOSTIBLE NA RESERVA DA BIOSFERA

10/04/2018

O Concello de Sada acolle os próximos 16 e 17 de abril a I Conferencia de Turismo Sostible na Reserva da Biosfera, a cal ten entre os seus fins difundir e transmitir coñecementos no eido do ecoturismo, tratando de ofrecer unha visión o máis ampla posible deste modelo de turismo, poñendo en valor e interconectando os produtos gastronómicos de excelencia, o patrimonio e a nosa etnografía, así como fortalecendo o emprendemento verde no territorio recoñecido internacionalmente pola UNESCO como Reserva de Biosfera.

A Exposición da Camelia de As Mariñas amplía a presenza sadense nesta segunda edición

15/03/2018

-O número de expositores duplícase aumentando a presenza da flor dos xardíns de Sada.

@salto@