Promoción económica, turismo...

Promoción económica, turismo e medio ambiente

D. Xosé Lois Suárez Becerra

Promoción económica, turismo e medio ambente

Teléfono : 981620075 - Ext:222

Contacto : liss.becerra@sada.gal

O Futuro de Sada é Industria, é Comercio, É Hostelería, é Turismo, é medio Ambiente. A responsabilidade que temos nesta área é facer partícipes de conquerir este obxectivo a todos@s sadenses. Desde As Brañas á Punta de San Mamede, desde o Pazo de Meirás ata Sargadelos, desde a Terraza á praia de San Pedro, desde os mariscadores ata  os mariñerios do cerco ou os labregos. Temos un enorme potencial patrimonial, cultural, social, medioambiental por defender, por explotar de xeito sostible.

O Presente pasa pola aplicación de políticas de dinamización, defensa e promoción da nosa realidade para poder competir na comarca das Mariñas e fóra dela. A desestacionalización de xeito integral na organización de eventos e na elaboración de planeamentos son fundamentais no camiño de conquerir o que nos propoñemos. A posta en marcha do Hotel e do Sadabús contribuíran á súa consecución. Sada debe ser atractiva todo o ano, debe estar viva todo o ano. Temos potencial abondo: o Porto Deportivo, o Pesqueiro, os polígonos, as cerámicas do Castro, o Roteiro, As Brañas, O Pazo, a Ría...a xente. Para min, coma concelleiro, esto supón un enorme reto, aínda máis responsibilidade pero sobre todo orgullo e compromiso con todas e todos os veciños de Sada. É posible. Depende de tod@s

Promoción Económica elabora a Guía do Comercio de Sada del año 2017

12/06/2017

Dende a concellería de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente, xestionada polo nacionalista Liss Suárez Becerra, está a elaborar a Guía do Comercio de Sada 2017. A inscripcion na guía para os comercios locais é gratuita así como a súa distribución posterior.

CURSO DE VERÁN - “A EDUCACIÓN NO SECTOR TURISMO”

06/06/2017

CURSO DE VERÁN - “A EDUCACIÓN NO SECTOR TURISMO”

Do 13 ao 15 de xuño na Casa da Cultura Pintor Lloréns

Presentación do Festival Rock Solidario ASPACE e o I Festival Food Trucks de Sada

31/05/2017

Esta mañá celebrouse no Salón de Plenos do Concello a presentación do IX Festival Rock Solidario ASPACE e o I Festival Food Trucks de Sada

Vídeo Presentación

Sada celebra a oitava edición da Festa da Xiba con récord de participantes

24/05/2017

- O concelleiro responsable de Promoción Económica e Turismo, o nacionalista Liss Suárez Becerra, destaca precisamente que o que se pretende é “a promoción dun producto que se da na nosa ría, que se prepara de moitísimas formas e que supón a creación de varias rutas de tapeo que acaban percorrendo toda a vila”.

Sada clausura o programa de educación ambiental “Somos Biosfera 2017”

23/05/2017

-A Casa da Cultura Pintor Lloréns acollerá este xoves 25 de maio, coincidindo co IV aniversario da declaración pola UNESCO de “Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo” como Reserva de Biosfera, os actos de clausura onde presentaranse os traballos realizados polo alumnado participante neste programa.

Campaña internacional "Quere o teu mercado"

19/05/2017

- A praza de abastos de Sada participa un ano máis na campaña internacional Quere o teu mercado. Pola súa proximidade e situación estratéxica nas nosas vilas e cidades, os mercados municipais xogan un valioso papel dinamizador e revitalizador dos centros urbanos onde se asentan e facilitan, ademais, a compra completa de alimentos frescos con toda a comodidade e sen necesidade de grandes desprazamentos.

Festa da Xiba 2017

16/05/2017

A concellería de Promoción Económica e Turismo, xestionada polo nacionalista Liss Suárez Becerra, ven de publicar as bases de participación da Festa da Xiba 2017 que terá lugar do 26 ao 28 de maio en 35 locais de hostelería de Sada.

Promoción Económica anima aos vecinos e veciñas de Sada a gozar do primer Día da Troula.

15/05/2017

- Mais de trinta grupos folclóricos da localidade e de arredores animarán en numerosos locais de hostelería, farán pasarrúas polo Feirón, e rematarán o día nunha gran foliada na Carpa instalada no Paseo Marítimo.