Promoción económica, turismo...

Promoción económica, turismo e medio ambiente

D. Xosé Lois Suárez Becerra

Promoción económica, turismo e medio ambente

Teléfono : 981620075 - Ext:222

Contacto : liss.becerra@sada.gal

O Futuro de Sada é Industria, é Comercio, É Hostelería, é Turismo, é medio Ambiente. A responsabilidade que temos nesta área é facer partícipes de conquerir este obxectivo a todos@s sadenses. Desde As Brañas á Punta de San Mamede, desde o Pazo de Meirás ata Sargadelos, desde a Terraza á praia de San Pedro, desde os mariscadores ata  os mariñerios do cerco ou os labregos. Temos un enorme potencial patrimonial, cultural, social, medioambiental por defender, por explotar de xeito sostible.

O Presente pasa pola aplicación de políticas de dinamización, defensa e promoción da nosa realidade para poder competir na comarca das Mariñas e fóra dela. A desestacionalización de xeito integral na organización de eventos e na elaboración de planeamentos son fundamentais no camiño de conquerir o que nos propoñemos. A posta en marcha do Hotel e do Sadabús contribuíran á súa consecución. Sada debe ser atractiva todo o ano, debe estar viva todo o ano. Temos potencial abondo: o Porto Deportivo, o Pesqueiro, os polígonos, as cerámicas do Castro, o Roteiro, As Brañas, O Pazo, a Ría...a xente. Para min, coma concelleiro, esto supón un enorme reto, aínda máis responsibilidade pero sobre todo orgullo e compromiso con todas e todos os veciños de Sada. É posible. Depende de tod@s

Bases da III Feira de Oficios Artesáns de Sada

05/09/2017

A concellería de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente, ven de publicar as Bases de Participación da terceira edición da Feira de Oficios Artesáns que terá lugar do 6 ao 8 de outubro en Sada.

Bases de participación na III Cervefeira (Feira da Cervexa Artesá de Sada

04/09/2017

Os días 29 e 30 de setembro e o 1 de outubro celebrarase en Sada a terceira edición da Cervefeira, a Feira da Cervexa Artesá de Sada.

A concellería e Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente ven de publicar as bases de participación para todas aquelas persoas físicas ou xurídicas que acrediten o desenvolvemento dunha actividade de elaboración de cervexa artesá excluindo os grandes grupos cervexeiros.

CONVOCATORIA SELECCIÓN DUN TÉCNICO/A DE TURISMO

30/08/2017

Actualizado a 30 de agosto de 2017

CONVOCATORIA PARA A SELECCIÓN, CON CARÁCTER URXENTE E DE XEITO TEMPORAL, DUN TÉCNICO/A DE TURISMO.

As analíticas realizadas pola Xunta de Galicia confirman o bo estado da auga da Praia das Delicias

10/08/2017

No que vai de verán a a Consellería de Sanidade realizou un total de cinco controles microbiológicos das augas de baño das praias de Sada confirmando, en todas eles, os resultados positivos da calidade da auga.

PRESENTACIÓN FEIRA ECOLÓXICA ÁGORA VERDE

02/08/2017

Esta mañá tivo lugar a presentación da Feira Ecolóxica Ágora Verde que terá lugar o venres 4 e o sábado 5 de agosto no Boulevard da Terraza fronte ao edificio modernista.

Promoción Económica crea un concurso de escaparatismo para reforzar a implicación do comercio local coa Feira Modernista

02/08/2017

A concellería de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente convoca o concurso de escaparatismo O Moderniño.

Bases do concurso o Moderniño

MESTURA SHOPPING 2017

06/07/2017

A concellería de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente ven de publicar as bases de participación do MESTURA SHOPPING 2017 que terá lugar o 19 e 20 de agosto en Sada.

Promoción Económica e a Asociación de Empresarios acordan manter unha relación fluida que beneficie aos veciños de Sada

26/06/2017

- O primeiro paso a realizar é a ampliación do convenio existente entre a  asociación e o concello que permite afondar nas relacións entre  ambos entes e, incluso, amplialas con xuntanzas con outras entidades a  nivel comarcal, provincial e autonómico do sector na busca de  proxectos que enriquezan o tecido empresarial sadense.