Promoción económica, turismo...

Promoción económica, turismo e medio ambiente

D. Xosé Lois Suárez Becerra

Promoción económica, turismo e medio ambente

Teléfono : 981620075 - Ext:222

Contacto : liss.becerra@sada.gal

O Futuro de Sada é Industria, é Comercio, É Hostelería, é Turismo, é medio Ambiente. A responsabilidade que temos nesta área é facer partícipes de conquerir este obxectivo a todos@s sadenses. Desde As Brañas á Punta de San Mamede, desde o Pazo de Meirás ata Sargadelos, desde a Terraza á praia de San Pedro, desde os mariscadores ata  os mariñerios do cerco ou os labregos. Temos un enorme potencial patrimonial, cultural, social, medioambiental por defender, por explotar de xeito sostible.

O Presente pasa pola aplicación de políticas de dinamización, defensa e promoción da nosa realidade para poder competir na comarca das Mariñas e fóra dela. A desestacionalización de xeito integral na organización de eventos e na elaboración de planeamentos son fundamentais no camiño de conquerir o que nos propoñemos. A posta en marcha do Hotel e do Sadabús contribuíran á súa consecución. Sada debe ser atractiva todo o ano, debe estar viva todo o ano. Temos potencial abondo: o Porto Deportivo, o Pesqueiro, os polígonos, as cerámicas do Castro, o Roteiro, As Brañas, O Pazo, a Ría...a xente. Para min, coma concelleiro, esto supón un enorme reto, aínda máis responsibilidade pero sobre todo orgullo e compromiso con todas e todos os veciños de Sada. É posible. Depende de tod@s

Un mar de vida para a cidadanía: Traballando polo turismo responsable no Golfo Ártabro

12/11/2018

Seminario organizado polo CEIDA coa colaboración do GALP Golfo Ártabro Norte e GALP Golfo Ártabro Sur e o Concello de Sada a través da concellería de Medio Ambiente e Turismo.

As Brañas, Espazo Natural de Interese Local

08/11/2018

A XUNTA DE GALICIA PUBLICA O ANUNCIO POLO QUE SE SOMETE A EXPOSICIÓN PÚBLICA A DECLARACIÓN ENIL DE AS BRAÑAS DE SADA

Documentación completa do ENIL As Brañas de Sada

Esperto enche de propostas o outono sadense

02/11/2018

O Movemento Cultural Esperto volta un ano máis a propoñer Sada coma referencia da fotografía, a música, a danza, a poesía, a pintura e outras disciplinas na Comarca das Mariñas.

VI Outono de Tapas Sada 2018

29/10/2018

A concellería de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente de Sada, xunto coa agrupación Eres de Tapas Si..., organiza o VI Certame Outono de Tapas co obxetivo de promocionar e potenciar o sector hostaleiro, a restauración e o turismo do municipio.

Sada renova o seu compromiso coa educación medioambiental

17/10/2018

Onte presentouse o Programa Medioambiental nos centros escolares de Sada coa firma dun convenio entre a Reserva da Biosfera Meriñas Coruñesas e Terras do Mandeo e o Concello de Sada que participa a través da concellería de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente.

CERVEFEIRA ARTESÁ DE SADA 2018

17/09/2018

Os vindeiros 5, 6 e 7 de outubro volve a Cervefeira Artesá de Sada organizada pola Concellería de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente

O concello de Sada programa actividades para toda a familia nunha feira onde ademais de contar con máis de 30 tipos diferentes de Cervexas artesás galegas, por primeira vez en España contarase cunha cata e análise sensorial aplicada a cervexa en tempo real a cargo da empresa TasteLab. Asemade, encontrarás gastronomía, música, xogos tradicionais para todas as idades, a cargo de Dinamo Xestión de Actividades Socioculturais, e tamén unha Exhibición e talleres de Rugby a sete a cargo do CD Zalaeta Rugby.

Inscricións Cervefeira Artesá de Sada 2018

12/09/2018

A concellería de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente convoca a IV Cerveferia Artesá de Sada que terá lugar os días 5,6 e 7 de outubro de 2018.

Por tal motivo abre a participación a todas aquelas persoas físicas e xurídicas así como ás pequenas empresas que acrediten o desenvolvemento dunha actividade de fabricación de cervexa artesá.

Sada programa este fin de semana a terceira edición do Mestura Shopping

17/08/2018

A Feira do Comercio organizada pola Concellería de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente xunto ao grupo Sada Comercio desenvolverase o sábado 18 e o domingo 19 de agosto e contará con actividades varias realizadas polos propios comerciantes de Sada, sorteos, gastronomía e descontos especiais.