Facenda, participación cidadá,...

Facenda, participación cidadá, transparencia, normalización lingüística e seguridade cidadá

D. Oscar Benito Portela Fernández

Teléfono : 981620075

Contacto : alcaldia@sada.gal

O primeiro obxetivo que nos propuxemos no goberno ao comezo do mandato, foi axudar a facer un Concello de portas abertas,cercano á xente.Ese é o noso compromiso,que dende cada área de goberno lle facilitemos a vida á xente e lles demostremos que a súa opinión é fundamental para construir a Sada do futuro,escoitando as súas propostas e resolvendo os seus problemas.

Co orzamento xa aprobado,con este novo espazo dixital que supón unha clara aposta pola transparencia e a participación,imos facendo camiño.

Invitovos a participar,tedes liña directa co Concello,para min será un pracer escoitar as vosas propostas.

PS formación dunha lista de emprego para posibles contratacións laborais temporais de Psicólogos/as

16/05/2018

Actualizado a 16 maio 2018

Bases da convocatoria de proceso selectivo de formación dunha Lista de Emprego para posibles contratacións laborais temporais de Psicólogos/as

CONVOCATORIA PARA A PROVISIÓN EN PROPIEDADE DUNHA PRAZA DE ARQUITECTO

16/05/2018

Actualizado a 16 maio de 2018

CONVOCATORIA PARA A PROVISIÓN EN PROPIEDADE POLO SISTEMA DE OPOSICIÓN DUNHA PRAZA DE ARQUITECTO CORRESPONDENTE Á OFERTA DE EMPREGO PÚBLICO 2016.­

Sada recibe ao Grupo da Memoria Histórica do Parlamento Europeo

04/05/2018

Vídeo da firma do Grupo da memoria Histórica do Parlamento Europeo no libro de honras do Concello

Sada 4 maio 2018.

Convocatoria para a provisión en propiedade dunha praza de Administrativo correspondente á OEP2016

04/05/2018

Actualizado a 4 maio 2018

Convocatoria para a provisión en propiedade, polo sistema de oposición, dunha praza de funcionario de carreira da Escala de Administración Xeral, Subescala Administrativa, denominación Administrativo, pertencente ao Grupo C, subgrupo C1, vacante no Cadro de Persoal e incluída na Oferta de Emprego Público de 2016.

Convocatoria de proceso selectivo para a provisión interina dunha praza de bibliotecario/a

03/05/2018

Acutalizado a 3 maio 2018

Convocatoria para provisión interina dunha praza de Bibliotecario/a.

Sada aproba os orzamentos máis sociais da súa historia.

27/04/2018

-Os orzamentos 2018 se elevan a 12.755.418€, un 5% máis que no 2017 e contaron co voto favorable da mayoría da corporación no pleno celebrado onte.

- A débeda pública do Concello de Sada segue a ser cero, ao igual que no exercicio anterior.

Sada acolle un obradoiro de infraestrutura verde da área da Coruña

12/03/2018

Mañá martes 13 de marzo ás 18:30 horas no Salón de Plenos da Casa do Concello desenvolverase un taller de participación aberto a todas aquelas persoas e entidades interesadas. Buscando recoller e integrar as ideas, opinións e propostas da poboación nesta estratexia.