Facenda, participación cidadá,...

Facenda, participación cidadá, transparencia, normalización lingüística e seguridade cidadá

D. Oscar Benito Portela Fernández

Teléfono : 981620075

Contacto : alcaldia@sada.gal

O primeiro obxetivo que nos propuxemos no goberno ao comezo do mandato, foi axudar a facer un Concello de portas abertas,cercano á xente.Ese é o noso compromiso,que dende cada área de goberno lle facilitemos a vida á xente e lles demostremos que a súa opinión é fundamental para construir a Sada do futuro,escoitando as súas propostas e resolvendo os seus problemas.

Co orzamento xa aprobado,con este novo espazo dixital que supón unha clara aposta pola transparencia e a participación,imos facendo camiño.

Invitovos a participar,tedes liña directa co Concello,para min será un pracer escoitar as vosas propostas.

Sada adxudicará obras por valor de 260.000 euros

16/10/2017

O Concello de Sada adxudicará nos próximos días obras que suman máis de 260.000 euros e que, nalgúns casos, son proxectos moi esperados pola cidadanía, xa que inclúen desde pavimentaciones, a ampliación da rede de saneamento, ou melloras en inmobles que teñen un gran tirón social como é a Capela de San Roque ou o pavillón do colexio de Mondego.

Sada xa ten Plan Xeral de Ordenación Municipal

13/10/2017

No día de hoxe, o Alcalde de Sada, Benito Portela, e o Concelleiro de Urbanismo, Fran Montouto, reuníronse coa Conselleira de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio, Beatriz Mato e a Directora Xeral de Urbanismo, Encarnación Rivas, que lles notificaron a Orde de Aprobación definitiva do Plan Xeral de Ordenación Municipal de Sada.

O Consello Ambiental de participación cidadá tratará a actuación na Praia de Sada

04/10/2017

-Este xoves terá lugar o Consello Sectorial de Deportes e o martes 10 de outubro o Consello Sectorial Ambiental, ambos abertos á participación de todos os veciños, asociacións e entidades interesadas.

Convocatoria para a contratación laboral temporal dun técnico de normalización lingüística

Actualizado a 2 de outubro 2017

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DUN (1) POSTO DE TÉCNICO/A DE NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA

As rutas sadenses do impresionismo de Lloréns.

20/09/2017

- FOLLETO RUTAS TURÍSTICO-CULTURALES. FRANCISCO LLORÉNS, PINTOR DAS MARIÑAS

- FOLLETO RUTA DO IMPRESIONISMO DE LLORÉNS

Sada formará a 12 veciños nun curso de operario de tratamento de cefalópodos

20/09/2017

-A acción formativa ten a finalidade de capacitar ás persoas participantes para a realización de operacións específicas de recepción, almacenamento, expendeduría, preparación e elaboración de moluscos, cefalópodos e produtos derivados, coñecementos altamente demandados dentro das empresas relacionadas co sector do mar e da pesca.

Sada e o Museo Carlos Maside solicitan á Xunta un convenio para a rehabilitación e posta en marcha das instalacións

18/09/2017

O alcalde de Sada, Benito Portela, e os representantes de Cerámicas do Castro S.L., Segismundo García,  e do Laboratorio de Formas de Galicia, Xosé Díaz, solicitan á Dirección Xeral de Patrimonio da Xunta de Galicia a sinatura dun convenio que teña por obxetivo a rehabilitación e posta en marcha do Museo Galego de Arte Contemporánea Carlos Maside, ubicado no Castro de Samoedo.

Sada aproba proxectos de obras de mellora de servizos públicos, tanto no casco urbano como nas parroquias

09/09/2017

-A Xunta de Goberno de Sada aprobou a licitación por procedemento aberto da reordenación da Travesía de Posse,  a impermeabilización da cuberta do pavillón do colexio Pedro Barrié de Mondego, a reforma da Capela de San Roque, o saneamento do camino de Loureiro a Samoedo e a pavimentación do camiño de Souto á Lamela en Carnoedo, cun total de 325.000 euros.