Facenda, participación cidadá,...

Facenda, participación cidadá, transparencia, normalización lingüística e seguridade cidadá

D. Oscar Benito Portela Fernández

Teléfono : 981620075

Contacto : alcaldia@sada.gal - @Benito_Portela

O primeiro obxetivo que nos propuxemos no goberno ao comezo do mandato, foi axudar a facer un Concello de portas abertas,cercano á xente.Ese é o noso compromiso,que dende cada área de goberno lle facilitemos a vida á xente e lles demostremos que a súa opinión é fundamental para construir a Sada do futuro,escoitando as súas propostas e resolvendo os seus problemas.

Co orzamento xa aprobado,con este novo espazo dixital que supón unha clara aposta pola transparencia e a participación,imos facendo camiño.

Invitovos a participar,tedes liña directa co Concello,para min será un pracer escoitar as vosas propostas.

Sada firma un convenio para o uso do pavillón polideportivo do instituto Isaac Díaz Pardo

24/04/2017

O concello responsabilízase a partir de agora do conxunto de actividades, fora do uso docente, que se leven a cabo nas instalacións do pavillón polideportivo do centro como tenis así como os adestramentos do Club Atletismo Sada e do club Sada Patín, estando aberto a posibles novos usos deportivos a partir deste momento.

Os veciños e veciñas de Sada xa poden participar activamente nos temas municipais a través dos Consellos Sectoriais

24/04/2017

-Hoxe reúnese o consello Ambiental, mañá o de Ensino, Infancia e Mocidade e o vernes o de Deportes. Nas dúas próximas semanas terán lugar os Consellos Sectoriais de Cultura, de Benestar Social e Muller, de Promoción Económica e o Recreativo Veciñal.

CONVOCATORIA PARA PROVISIÓN DE SEIS PRAZAS DE AUXILIAR DA POLICÍA LOCAL

19/04/2017

Actualizado  - 19 de abril 2017

CONVOCATORIA PARA PROVISIÓN DE SEIS (6) PRAZAS DE AUXILIAR DA POLICÍA LOCAL, EN RÉXIME DE CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL

Emprego organiza duas accións formativas gratuitas relacionadas coa manipulación de alimentos

10/04/2017

O Concello de Sada organiza dentro do Plan Formación Municipal para o Emprego (FORME), dúas accións formativas. Por un lado o Curso de Manipulación de Alimentos, de interese para todas aquelas persoas que están en contacto con comedores infantís e coa hostalaría e a alimentación en xeral.

A estratexia económica do PXOM prevee un investimento de case 12 millóns de euros en Sada

10/04/2017

-Durante o primeiro cuadrienio de vixencia do Plan preténdese acometer as actuacións máis importantes e necesarias para completar a estrutura básica fundamental do territorio de Sada, como a ampliación do CEIP Sada e seus Contornos, a expropiación de terreos para crear Espazos Libres nas Brañas que correría a cargo exclusivamente do Concello, as melloras das estradas do Concello ou a mellora das infraestruturas de saneamento e abastecemento de auga. O investimento previsto neste primeiro cuadrienio é de 4.205.240 euros.

A aprobación definitiva do PXOM permitirá desenvolver áreas industriais e terciarias no concello de Sada

09/04/2017

-A aprobación do PXOM ademais de dotar de seguridade xurídica todas aquelas inversións que se queiran levar a cabo no Concello de Sada permitirá iniciar estratexias de desenvolvemento en relación ás areas industriais e terciarias do Concello.

Os  Consellos Sectoriais de Sada versarán sobre  Ensino, Infancia e mocidade, Cultura; Recreativo e veciñal, Deportes, Benestar social e muller, Ambiental e Promoción económica.

Os Consellos Sectoriais de Sada versarán sobre Ensino, Infancia e mocidade, Cultura; Recreativo e veciñal, Deportes, Benestar social e muller, Ambiental e Promoción económica.

07/04/2017

Os  Consellos Sectoriais de Sada versarán sobre  Ensino, Infancia e mocidade, Cultura; Recreativo e veciñal, Deportes, Benestar social e muller, Ambiental e Promoción económica.

O concello de Sada non terá que abonar os 6 millóns de euros que reclamaba a promotora Anfora Azul pola anulación dunha licencia de obra en Meirás

07/04/2017

-O TSXG desestima o recurso da promotora e confirma a inexistencia de responsabilidade patrimonial municipal.

@salto@