Facenda, participación cidadá, transparencia, normalización lingüística e seguridade cidadá

D. Oscar Benito Portela Fernández

Teléfono : 981620075

Contacto : alcaldia@sada.gal - @Benito_Portela

O primeiro obxetivo que nos propuxemos no goberno ao comezo do mandato, foi axudar a facer un Concello de portas abertas,cercano á xente.Ese é o noso compromiso,que dende cada área de goberno lle facilitemos a vida á xente e lles demostremos que a súa opinión é fundamental para construir a Sada do futuro,escoitando as súas propostas e resolvendo os seus problemas.

Co orzamento xa aprobado,con este novo espazo dixital que supón unha clara aposta pola transparencia e a participación,imos facendo camiño.

Invitovos a participar,tedes liña directa co Concello,para min será un pracer escoitar as vosas propostas.

Sada lembra a Rosalía no 180 aniversario do seu nacemento

27/02/2017

Dentro dos actos do 180 aniversario do nacemento de Rosalía de Castro o concello de Sada celebrou unha lectura pública da obra da poetisa galega o pasado venres 24 de febreiro na Capela de San Roque. Os asistentes recitaron extractos dos libros Rosalía de Castro que eles mesmos traían ou dos que o Concello puña a disposición na Capela de San Roque, Cantares Gallegos e Follas Novas.

LER MÁIS

O pleno aproba solicitar á Xunta de Galicia a revisión da avaliación e previsión dos riscos de inundacións no municipio

27/02/2017

- Outra das propostas do goberno local aprobadas no pleno do pasado xoves foi a relativa á solicitude á administración competentes das realizacións dás obras hidraúlicas necesarias para a prevención e protección fronte a inundacións no municipio de Sada.

LER MÁIS

CONVOCATORIA PROVISIÓN DE PRAZAS DO CORPO DA POLICÍA LOCAL DE SADA INCLUÍDAS NA OEP 2016

22/02/2017

CONVOCATORIA PARA A PROVISIÓN DE PRAZAS DO CORPO DA POLICÍA LOCAL DO CONCELLO DE SADA INCLUÍDAS NA OEP 2016

LER MÁIS

O goberno de Sada propón ao pleno declarar o 24 de febreiro como Día de Rosalía de Castro

16/02/2017

-Coincidindo co 180 aniversario do nacemento da poetisa o próximo venres 24 celebrarase unha lectura pública da obra de Rosalía de Castro na Capela de San Roque de 19:30 a 21:00 horas.

LER MÁIS

Sada realiza a instalación de novos servizos e pavimentación así como a substitución delas redes principais e as súas acometidas na rúa do Río e na Travesía da rúa da Obra

15/02/2017

Trátase en particular de substituír os tramos de infraestruturas básicas situados en chan público, acometidas de servizos de auga, saneamento e pluviais, así como instalar unha canalización subterránea para iluminación pública.