Facenda, participación cidadá,...

Facenda, participación cidadá, transparencia, normalización lingüística e seguridade cidadá

D. Oscar Benito Portela Fernández

Teléfono : 981620075

Contacto : alcaldia@sada.gal

O primeiro obxetivo que nos propuxemos no goberno ao comezo do mandato, foi axudar a facer un Concello de portas abertas,cercano á xente.Ese é o noso compromiso,que dende cada área de goberno lle facilitemos a vida á xente e lles demostremos que a súa opinión é fundamental para construir a Sada do futuro,escoitando as súas propostas e resolvendo os seus problemas.

Co orzamento xa aprobado,con este novo espazo dixital que supón unha clara aposta pola transparencia e a participación,imos facendo camiño.

Invitovos a participar,tedes liña directa co Concello,para min será un pracer escoitar as vosas propostas.

Sada humaniza o núcleo urbano con máis zonas peonís

29/10/2018

Sada prima a calidade das zonas peonís o que se nota nas últimas obras no municipio. Desde a concellaría de Obras e Servizos adxudicouse recentemente a obra de mellora de Praciña do Conde, licitáronse os traballos en rúa Ponte, e estase traballando en Cantalarrana e na avenida República Arxentina. Con todo iso o núcleo urbano de Sada busca converterse nun lugar idóneo para os peóns, familias e o comercio de proximidade.

O alcalde de Sada demanda da Deputación maior seguridade na estrada DP5813

29/10/2018

-Un informe engargado pola alcaldía á Policía Local, enviado no mes de febreiro á Deputación, cifra en máis dun accidente mensual na estrada DP5813 ao seu paso pola parroquia de Osedo.

O INE coloca a Sada ás portas dos dez primeiros concellos de Galicia en renda por habitante

26/10/2018

-Sada ocupa o posto 453, dun total de 8.116 municipios España, e o 11 da comunidade autónoma de Galicia en renda bruta por habitante con 25.695€. Desde o 2014 Sada aumentou dous postos nos concellos de Galicia con maior renda pasando do 13 ao 11 cun aumento do 5,6% e moi preto de Vigo que ocupa o 10 posto da comunidade con 25.871€.

Sada comeza a reforma as dúas marxes da avenida República Argentina

17/09/2018

O Concello de Sada xa comezou as obras de pavimentación beirarrúa e mellora de servizos afectados no tramo esquerdo da Avda. República Arxentina e a semana que ven adxudicará as obras do marxe dereito da avenida que comezarán cando rematen as obras actuais.

Subvencións para mellora da eficacia enerxética, conservación, mellora da seguridade e da accesibilidade en vivendas

24/08/2018

O Concello de Sada lembra que están abertas as liñas de subvencións dos programas de fomento de mellora da eficacia enerxética e sustentabilidade en vivendas e de fomento da conservación, da mellora da seguridade de utilización e da accesibilidade en vivendas do Plan estatal de vivenda 2018-2021, e se convocan para o ano 2018, con carácter plurianual. Ligazón á publicación no DOG do extracto da resolución da Xunta de Galicia

CONVOCATORIA CONTRATACIÓN DE VARIOS POSTOS  PARA A FORMACIÓN DUNHA BRIGADA DE PREVENCIÓN E EXTINCIÓN DE INCENDIOS FORESTAIS

CONVOCATORIA CONTRATACIÓN DE VARIOS POSTOS PARA A FORMACIÓN DUNHA BRIGADA DE PREVENCIÓN E EXTINCIÓN DE INCENDIOS FORESTAIS

23/07/2018

Actualizado a 23 xullo 2018

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE UN POSTO DE XEFE DE BRIGADA, TRES (3) POSTOS DE PEÓNS E UN (1) POSTO DE PEÓN-CONDUTOR PARA A FORMACIÓN DUNHA BRIGADA DE PREVENCIÓN E EXTINCIÓN DE INCENDIOS FORESTAIS

PS formación dunha lista de emprego para posibles contratacións laborais temporais de Psicólogos/as

27/06/2018

Actualizado a 27 xuño 2018

Bases da convocatoria de proceso selectivo de formación dunha Lista de Emprego para posibles contratacións laborais temporais de Psicólogos/as

Convocatoria para a provisión en propiedade dunha praza de Administrativo correspondente á OEP2016

25/06/2018

Actualizado a 25 xuño 2018

Convocatoria para a provisión en propiedade, polo sistema de oposición, dunha praza de funcionario de carreira da Escala de Administración Xeral, Subescala Administrativa, denominación Administrativo, pertencente ao Grupo C, subgrupo C1, vacante no Cadro de Persoal e incluída na Oferta de Emprego Público de 2016.