Facenda, participación cidadá,...

Facenda, participación cidadá, transparencia, normalización lingüística e seguridade cidadá

D. Oscar Benito Portela Fernández

Teléfono : 981620075

Contacto : alcaldia@sada.gal - @Benito_Portela

O primeiro obxetivo que nos propuxemos no goberno ao comezo do mandato, foi axudar a facer un Concello de portas abertas,cercano á xente.Ese é o noso compromiso,que dende cada área de goberno lle facilitemos a vida á xente e lles demostremos que a súa opinión é fundamental para construir a Sada do futuro,escoitando as súas propostas e resolvendo os seus problemas.

Co orzamento xa aprobado,con este novo espazo dixital que supón unha clara aposta pola transparencia e a participación,imos facendo camiño.

Invitovos a participar,tedes liña directa co Concello,para min será un pracer escoitar as vosas propostas.

A corporación de Sada aproba o PXOM

27/05/2017

A corporación do Concello de Sada aprobou provisionalmente no Pleno Ordinario do mes de maio o Plan Xeral de Ordenación Municipal.

Sada 27 maio 2017

O goberno municipal leva a Pleno as correccións  do PXOM e pon o documento a disposición dos veciños na web municipal.

O goberno municipal leva a Pleno as correccións do PXOM e pon o documento a disposición dos veciños na web municipal.

24/05/2017

Sada 22 de maio 2017.

O Goberno Municipal de Sada, a través da Concellería de Urbanismo e Emprego xa ten publicado na web municipal os documentos relativos ao PXOM que van ao Pleno Ordinario deste xoves e que contan do dictame favorable da corporación.

CONVOCATORIA PARA PROVISIÓN DE SEIS PRAZAS DE AUXILIAR DA POLICÍA LOCAL

24/05/2017

Actualizado - 24 maio 2017

CONVOCATORIA PARA PROVISIÓN DE SEIS (6) PRAZAS DE AUXILIAR DA POLICÍA LOCAL, EN RÉXIME DE CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN DE SEIS SOCORRISTAS ACUÁTICOS PARA A UNIDADE DE SALVAMENTO E SOCORRISMO ACUÁTICO.

Actualizado 23 maio 2017

CONVOCATORIA ESPECIAL PARA A CONTRATACIÓN DE SEIS SOCORRISTAS ACUÁTICOS PARA A UNIDADE DE SALVAMENTO E SOCORRISMO ACUÁTICO.

CONVOCATORIA PROVISIÓN DE PRAZAS DO CORPO DA POLICÍA LOCAL DE SADA INCLUÍDAS NA OEP 2016

Actualizado a 23 maio 2017

CONVOCATORIA PARA A PROVISIÓN DE PRAZAS DO CORPO DA POLICÍA LOCAL DO CONCELLO DE SADA INCLUÍDAS NA OEP 2016

CONVOCATORIA PARA A PROVISIÓN EN PROPIEDADE DUNHA PRAZA DE ARQUITECTO

Actualizado a 5 de maio de 2017

CONVOCATORIA PARA A PROVISIÓN EN PROPIEDADE POLO SISTEMA DE OPOSICIÓN DUNHA PRAZA DE ARQUITECTO CORRESPONDENTE Á OFERTA DE EMPREGO PÚBLICO 2016.­

Convocatoria PS Listaxe para posibles nomeamentos como funcionario interino en postos de Técnico de Administración Xeral

19/05/2017

Bases da convocatoria de proceso selectivo de formación dunha Lista de Emprego para posibles nomeamentos como funcionario interino en postos de Técnico de Administración Xeral

Sada promociona “Fala, buguina!” o vídeo de apoio á lingua galega protagonizado polos clubes deportivos do municipio

16/05/2017

- Vídeo Fala Buguina

-O proxecto realizado polas áreas de Normalización Lingüística e Deportes foi gravado polo sadense Marcos Cenamor e presentarase nas redes sociais do Concello de Sada con motivo do Día das Letras Galegas 2017.