Facenda, participación cidadá,...

Facenda, participación cidadá, transparencia, normalización lingüística e seguridade cidadá

D. Oscar Benito Portela Fernández

Teléfono : 981620075

Contacto : alcaldia@sada.gal

O primeiro obxetivo que nos propuxemos no goberno ao comezo do mandato, foi axudar a facer un Concello de portas abertas,cercano á xente.Ese é o noso compromiso,que dende cada área de goberno lle facilitemos a vida á xente e lles demostremos que a súa opinión é fundamental para construir a Sada do futuro,escoitando as súas propostas e resolvendo os seus problemas.

Co orzamento xa aprobado,con este novo espazo dixital que supón unha clara aposta pola transparencia e a participación,imos facendo camiño.

Invitovos a participar,tedes liña directa co Concello,para min será un pracer escoitar as vosas propostas.

Sada leva ao pleno actuacións en Planes Provinciais por valor de 1 millón de euros.

15/12/2017

-O alcalde de Sada convocou un pleno extraordinario para o vindeiro martes 19 de decembro para tratar as obras que o Concello de Sada presentará á Deputación Provincial dentro do Plan de Obras e Servizos (POS+) e o Plan Complementario, ambos do 2018.

Sada renovará a rede de subministración en Barrié de la Maza para evitar problemas no verán

15/12/2017

A obra, que se inclúe nos proxectos que se presentan para a súa aprobación no pleno do próximo martes, inclúe a instalación dunha tubaxe máis ancha da Igrexa Nova á praza de España.

Sada inclúe a renovación do Paseo Marítimo no Plan de Obras Provincial

15/12/2017

O paseo marítimo é unha das infraestruturas de referencia do centro de Sada, pero leva sen reformar desde os anos noventa, fóra da recente remodelación do carril bici, e ante a súa evidente deterioración inclúese a súa reforma dentro dos proxectos financiados pola Deputación no seu Plan de Obras e Servizos que se debaterán no pleno do próxzimo martes.

CONVOCATORIA PARA A PROVISIÓN EN PROPIEDADE DUNHA PRAZA DE ARQUITECTO

13/12/2017

Actualizado a 13 de decembro de 2017

CONVOCATORIA PARA A PROVISIÓN EN PROPIEDADE POLO SISTEMA DE OPOSICIÓN DUNHA PRAZA DE ARQUITECTO CORRESPONDENTE Á OFERTA DE EMPREGO PÚBLICO 2016.­

A Xunta de Galicia publica no DOG o anuncio de aprobación do Plan Xeral de Sada

29/11/2017

Con data 29 de novembro a Consellería de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio publica no Diario Oficial de Galicia a Orde do 11 de outubro de 2017 de aprobación definitiva do Plan xeral de ordenación municipal de Sada.

Gala do Deporte de Sada

29/11/2017

- O Concello de Sada celebrará a Gala do Deporte para premiar aos mellores deportistas, equipos e clubs do ano 2017.

-A concelleira de Deportes, Zeltia García, solicita a todos os clubs deportivos que presenten aos seus candidatos para trece das dezaoito categorías que terán recoñecemento.

Sadanda, o programa saudable para que a xente camiñe e retomen as relacións sociais

23/11/2017

Os máis paseantes de Carnoedo e Veigue saíron a andar este sábado. Fixérono no que pretende ser o preámbulo da cita que se marcaron para o día 26, onde se realizará unha ruta pasando por Carnoedo, Meirás, Mosteirón e Soñeiro para dar a coñecer Sadanda, un programa co que se tenta promocionar a saúde entre os veciños das distintas parroquias e xerar comunidade.

Bando da alcaldía - Accións preventivas por risco de seca

16/11/2017

Bando municipal Accións preventivas por risco de seca

Veciñas e veciños de Sada