Oficina municipal de...

Oficina municipal de información xuvenil -OMIX

A OMIX de Sada (Oficina Municipal de Información Xuvenil ) é un servizo público que o Concello pon á túa disposición e que intenta responder ás necesidades de información que teñen os mozos do municipio sobre recursos, actividades e temas do seu interese.

Inaugurada o 1 de marzo de 1995, a OMIX forma parte da Rede Galega de Información e Documentación Xuvenil da Xunta de Galicia.

Servizos :

1. Procura, tratamento, dinamización e difusión de información xerada por institucións tanto públicas como privadas.
  2. Información e atención ao usuario.
  3. Servizo de internet.
  4. Tramitación do Carné Xove.
  5. Elaboración e desenvolvemento de programas de dinamización xuvenil.

Horario de atención ao público

Luns a venres de 09:00 a 14:00 e de 16:00 a 18:00 h.
Desde o 15 de xuño ao 15 de setembro: Horario de 09:00 a 15:00 h.

SendereAndo en Verdes (Coristanco)

16/07/2018

A concellería de Educación organiza unha nova saída do programa SendereAndo polo roteiro de Verdes (Coristanco) o domingo 22 de xullo.

Listaxe persoas con praza no SendereAndo en Verdes

I CONCURSO DE BANDAS HIP HOP-RAP 2018

29/06/2018

BASES I CONCURSO DE BANDAS HIP HOP-RAP 2018

MODELO DE INSCRICIÓN I CONCURSO DE BANDAS HIP HOP-RAP 2018

SENDEREANDO POR A CAPELADA

04/06/2018

A concellería de Educación, Xuventude e Saúde programa para o vindeiro 10 de xuño un roteiro Camiño a San Andrés de Teixido en A Capelada (Cedeira)

Listaxe Sendereando A Capelada

Decenas de persoas participaron nunha nova edición dos "Almorzos saudables"

29/05/2018

A praza Irmáns Suárez Picallo acolleu unha nova edición do programa Almorzo saudable que promove a concellaría de Educación, Xuventude e Saúde.

Os asistentes gozaron dun menú a base de comida ecolóxica e produtos frescos e para celíacos. Despois do almorzo realizáronse clases de pilates, ioga e ximnasia de mantemento coa colaboración da AA.VV. Armental de Carnoedo e do Centro Deportivo Sada.

ESCOLAS DE VERÁN SADA 2018

24/05/2018

A Concellaría de Educación, Xuventude e Saúde do Concello de Sada, leva a cabo a promoción e organización de actividades socioeducativas destinadas á infancia e á mocidade no eido do lecer e o tempo libre. É consciente esta Concellaría da importancia que ten facilitar canles polas que os nenos/as poidan participar neste tipo de actividades, e polo que este ano, igual que en anos anteriores, convócase a oferta de Escolas de Verán 2018. O Concello de Sada pretende desta forma atender á demanda individual de ocio educativo, así como ás necesidades de conciliación das familias sadenses

SENDEREANDO POR PUNTA NARIGA (MALPICA DE BERGANTIÑOS)

09/05/2018

Roteiro Punta Nariga: Tradición e Faros

Malpica de Bergantiños - 20 maio 2018 (todo o día)

Sada convoca unha nova edición do concurso "Sada Le"

18/04/2018

A Concellaría de Educación, Xuventude e Saúde do Concello de Sada convoca o 3º Concurso municipal “Sada Le” có obxectivo de fomentar a lectura entre a veciñanza do municipio e a comunidade educativa.