Administración local, obras e servizos

D. Miguel Tenreiro Bouza

Administración local, obras y servicios

Teléfono : 981620075

Contacto : miguel.tenreiro@sada.gal

Posibelmente a Concellería de Obras e Servizos é unha das máis transversais dun Concello, afecta a cada persoa e repercute en outras áreas de goberno.

Moitas veces a calidade de vida se atopa nas pequenas cousas: o arreglo dun camiño, arreglar unha farola...pero tamén nas grandes: a limpeza viaria, o cuidado dos xardíns públicos, facer máis accesíbel un edificio público.

O pleno aproba solicitar á Xunta de Galicia a revisión da avaliación e previsión dos riscos de inundacións no municipio

27/02/2017

- Outra das propostas do goberno local aprobadas no pleno do pasado xoves foi a relativa á solicitude á administración competentes das realizacións dás obras hidraúlicas necesarias para a prevención e protección fronte a inundacións no municipio de Sada.

LER MÁIS

Sada realiza a instalación de novos servizos e pavimentación así como a substitución delas redes principais e as súas acometidas na rúa do Río e na Travesía da rúa da Obra

15/02/2017

Trátase en particular de substituír os tramos de infraestruturas básicas situados en chan público, acometidas de servizos de auga, saneamento e pluviais, así como instalar unha canalización subterránea para iluminación pública.

LER MÁIS

O alcalde de Sada presentará en Augas de Galicia un Convenio para a execución da obra de canalización do Río Maior.

10/02/2017

-O goberno local demandará que Augas de Galicia inclúa esa obra nos seus plans de actuacion deste ano, lembrando tamén que a propia Xunta poida declarala de interese da Comunidade Autónoma para unha mais rápida tramitación e execución, tal e como prevé a Lei de augas de Galicia.

LER MÁIS

O PXOM DE SADA SERÁ SUBSANADO DE INMEDIATO TRAS A DENEGACIÓN DA SÚA APROBACIÓN DEFINITIVA POLA XUNTA

01/02/2017

-O goberno local xa deu as ordes oportunas á equipa redactora para que o Pleno poida aprobar de novo o PXOM e remitilo de novo á Xunta para aprobación definitiva.

O Machismo Mata!

19/12/2016

O Concello de Sada condena os crimes sucedidos este fin de semana e mostra a súa repulsa máis absoluta a violencia machista.