Administración local, obras...

Administración local, obras e servizos

D. Miguel Tenreiro Bouza

Administración local, obras y servicios

Teléfono : 981620075

Contacto : miguel.tenreiro@sada.gal

Posibelmente a Concellería de Obras e Servizos é unha das máis transversais dun Concello, afecta a cada persoa e repercute en outras áreas de goberno.

Moitas veces a calidade de vida se atopa nas pequenas cousas: o arreglo dun camiño, arreglar unha farola...pero tamén nas grandes: a limpeza viaria, o cuidado dos xardíns públicos, facer máis accesíbel un edificio público.

Convocatoria selección de persoal para a formación dunha Brigada de Prevención e Extinción de Incendios Forestais

20/07/2017

ACTUALIZADO A 20 XULLO 2017

Convocatorias de selección de persoal laboral temporal para a formación dunha Brigada de Prevención e Extinción de Incendios Forestais.

CAMBIO DE DÍA DE ATENCIÓN DA OFICINA DO CATASTRO

13/07/2017

Desde esta semana o horario de atención na oficina de Catastro será os xoves de 9:00 a 14:00 horas nas oficinas de Urbanismo do Concello de Sada (Avenida do Porto, antiga Ayudantía de Mariña)

Sada mellora a iluminación pública en varias parroquias do municipio

10/07/2017

O proxecto incluíu a renovación de luminarias en Sada, Carnoedo, O Castro, Castelo e Meirás.

Sada 10 de xullo 2017.

Os veciños de Sada poden acceder gratis este verán á piscina de O Castro

04/07/2017

-Nos próximos días instalarase un quiosco de venda cuxa licitación está en curso e que leva ademais o servizo de limpeza e control da instalación.

Sada 4 de xullo 2017.

Convocatoria para a provisión en propiedade dunha praza de Administrativo correspondente á OEP2016

28/06/2017

Convocatoria para a provisión en propiedade, polo sistema de oposición, dunha praza de funcionario de carreira da Escala de Administración Xeral, Subescala Administrativa, denominación Administrativo, pertencente ao Grupo C, subgrupo C1, vacante no Cadro de Persoal e incluída na Oferta de Emprego Público de 2016.

Sada recomenda un uso axeitado da auga

22/06/2017

-Tomando como base as recomendacións de varias organizacións así como da empresa EMALCSA, a concellería de Obras e Servizos ven de publicar recomendacións para o aforro da auga no fogar.

Sada acondiciona uns 8.000 metros de parcelas particulares para ampliar os aparcadoiros

21/06/2017

O Goberno Municipal de Benito Portela mantén contactos cos donos de varias parcelas situadas no centro urbano para, da mesma maneira que o pasado verán, "conveniar a súa cesión temporal" e "acondicionalas como aparcadoiro público gratuíto" na contorna das Brañas. @salto@

CONVOCATORIA PS DUN POSTO DE OFICIAL 2ª ALBANEL DENTRO DO PROGRAMA DE INTEGRACIÓN LABORAL (PIL)