Administración local, obras...

Administración local, obras e servizos

D. Miguel Tenreiro Bouza

Administración local, obras y servicios

Teléfono : 981620075

Contacto : miguel.tenreiro@sada.gal

Posibelmente a Concellería de Obras e Servizos é unha das máis transversais dun Concello, afecta a cada persoa e repercute en outras áreas de goberno.

Moitas veces a calidade de vida se atopa nas pequenas cousas: o arreglo dun camiño, arreglar unha farola...pero tamén nas grandes: a limpeza viaria, o cuidado dos xardíns públicos, facer máis accesíbel un edificio público.

Convocatoria para a contratación laboral temporal dun técnico de normalización lingüística

21/09/2017

Actualizado a 21 de setembro 2017

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DUN (1) POSTO DE TÉCNICO/A DE NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA

Sada aproba proxectos de obras de mellora de servizos públicos, tanto no casco urbano como nas parroquias

09/09/2017

-A Xunta de Goberno de Sada aprobou a licitación por procedemento aberto da reordenación da Travesía de Posse,  a impermeabilización da cuberta do pavillón do colexio Pedro Barrié de Mondego, a reforma da Capela de San Roque, o saneamento do camino de Loureiro a Samoedo e a pavimentación do camiño de Souto á Lamela en Carnoedo, cun total de 325.000 euros.

Convocatoria para a provisión en propiedade dunha praza de Administrativo correspondente á OEP2016

07/09/2017

Actualizado a 7 setembro 2017

Convocatoria para a provisión en propiedade, polo sistema de oposición, dunha praza de funcionario de carreira da Escala de Administración Xeral, Subescala Administrativa, denominación Administrativo, pertencente ao Grupo C, subgrupo C1, vacante no Cadro de Persoal e incluída na Oferta de Emprego Público de 2016.

O CONCELLO DE SADA DESCOÑECE O PROXECTO DE PORTOS DE GALICIA PARA AS ESCALEIRAS DE FONTÁN

31/08/2017

En relación coa noticia publicada hoxe xoves 31 de agosto na prensa, onde responsables de Portos de Galicia confirman que en breve se abordará a construción dunhas novas escaleiras para substituír as existentes entre o porto e o barrio de Fontán e onde indican que o actual acceso de madeira substituirase por unhas escaleiras de formigón, o Concello de Sada quere precisar o seguinte:

O goberno municipal leva a pleno a cesión dos terreos de Fontán para a construción de novas sendas peonís e ciclistas.

30/08/2017

- O Concello de Sada e a Xunta de Galicia realizaron o proxecto, que abarcará un tramo da vía de máis de medio quilómetro, entre o lavadoiro de Fontán e o cruze de Pazos.

O Goberno Municipal remodelará as pistas polideportivas de Meirás

28/08/2017

O proxecto inclúe a reparación e substitución do pavimento da pista deportiva, a dotación de vestiarios e a canalización de auga e acondicionamento do parque infantil colindante.

Medio Ambiente licita a rexeneración da Praia de Sada

20/08/2017

- Costas saca a contratación a obra por 2,4 millóns e un prazo de execución de 12 meses.

- Anuncio da Licitación Actuación medioambiental en la ría del Pedrido, Fase I, Playa de Sada (A Coruña)

As analíticas realizadas pola Xunta de Galicia confirman o bo estado da auga da Praia das Delicias

10/08/2017

No que vai de verán a a Consellería de Sanidade realizou un total de cinco controles microbiológicos das augas de baño das praias de Sada confirmando, en todas eles, os resultados positivos da calidade da auga.