Administración local, obras...

Administración local, obras e servizos

D. Miguel Tenreiro Bouza

Administración local, obras y servicios

Teléfono : 981902179

Contacto : miguel.tenreiro@sada.gal

Posibelmente a Concellería de Obras e Servizos é unha das máis transversais dun Concello, afecta a cada persoa e repercute en outras áreas de goberno.

Moitas veces a calidade de vida se atopa nas pequenas cousas: o arreglo dun camiño, arreglar unha farola...pero tamén nas grandes: a limpeza viaria, o cuidado dos xardíns públicos, facer máis accesíbel un edificio público.

Entra en vigor o primeiro Plan Xeral de Ordenación Municipal de Sada

13/01/2018

O pasado 13 de outubro a Conselleira de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio, Beatriz Mato, notificaba ao Alcalde de Sada, Benito Portela, e ó Concelleiro de Urbanismo, Fran Montouto, a Orde de Aprobación definitiva do Plan Xeral de Ordenación Municipal de Sada. Logo da publicación do mesmo no Diario Oficial de Galicia o 29 de novembro e da publicación o 20 de decembro do seu contido normativo no Boletín Oficial da Provincial, no día de hoxe entra en vigor o primeiro Plan Xeral de Ordenación Municipal de Sada.

O Goberno municipal de Sada adxudica un conxunto de obras importantes en camiños e vías do municipio

09/01/2018

-A Xunta de Goberno Local (XGL) aproba a adxudicación da reordenación do entorno da Travesía de Posse, da pavimentación do camino de Souto a Lamela en Carnoedo e a adxudicación da dotación do servizo de saneamento no camino do Loureiro entre  O Castro e Samoedo, obras por un importe de 111.395,24€.

A última XGL aproba expedientes de contratación de obras en todas as parroquias de Sada e a mellora de Cantalarrana e Avenida República Arxentina.

02/01/2018

-O goberno local aprobou os expedientes de contratación das obras de mellora de máis de 20 camiños nas parroquias do municipio e a dotación presupuestaria para a contratación por procedemento aberto das obras de Cantalarrana así como a mellora dos servizos no tramo esquerdo da República Arxentina.

Convocatoria para a provisión en propiedade dunha praza de Administrativo correspondente á OEP2016

28/12/2017

Actualizado a 28 decembro 2017

Convocatoria para a provisión en propiedade, polo sistema de oposición, dunha praza de funcionario de carreira da Escala de Administración Xeral, Subescala Administrativa, denominación Administrativo, pertencente ao Grupo C, subgrupo C1, vacante no Cadro de Persoal e incluída na Oferta de Emprego Público de 2016.

Sada aproba actuacións en Plans Provinciais por valor de 1 millón de euros.

21/12/2017

-A corporación celebrou no día de onte un pleno extraordinario onde aprobou as obras que o Concello de Sada presentará á Deputación Provincial dentro do Plan de Obras e Servizos (POS+) e o Plan Complementario, ambos do 2018.

Sada proxecta a rehabilitación integral do sistema viario do polígono industrial de Coiro

21/12/2017

O goberno municipal de Sada quere pór solución ás carencias do polígono industrial de Coiro, unha área que, a pesar da súa alta ocupación, presenta danos importantes, nun tramo onde a estrada, o Nacional-V, está desdobrada e o acceso principal ás empresas sitúase nunha área de dominio público adscrita ao Ministerio de Fomento.

Sada renovará o acceso ao barrio de Fontán respetando a actual estética

20/12/2017

O Concello executará o proxecto tras aprobalo onte entre os incluídos no Plan de Obras da Deputación.

Sada, 20 de decembro 2017.

Sada renovará a rede de subministración en Barrié de la Maza para evitar problemas no verán

15/12/2017

A obra, que se inclúe nos proxectos que se presentan para a súa aprobación no pleno do próximo martes, inclúe a instalación dunha tubaxe máis ancha da Igrexa Nova á praza de España.