Administración local, obras...

Administración local, obras e servizos

D. Miguel Tenreiro Bouza

Administración local, obras y servicios

Teléfono : 981620075

Contacto : miguel.tenreiro@sada.gal

Posibelmente a Concellería de Obras e Servizos é unha das máis transversais dun Concello, afecta a cada persoa e repercute en outras áreas de goberno.

Moitas veces a calidade de vida se atopa nas pequenas cousas: o arreglo dun camiño, arreglar unha farola...pero tamén nas grandes: a limpeza viaria, o cuidado dos xardíns públicos, facer máis accesíbel un edificio público.

03/05/2017

ACTUALIZADO A 3 MAIO 2017

BASES DA CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE VARIOS POSTOS DENTRO DO PROGRAMA DE INTEGRACIÓN LABORAL (PIL) DA DEPUTACIÓN DA CORUÑA

Sada exise ao Ministerio de Medio Ambiente a licitación urxente das obras da praia

28/04/2017

Vídeo do Pleno ordinario do 27 abril 2017

Sada 28 de abril 2017

Os veciños e veciñas de Sada xa poden participar activamente nos temas municipais a través dos Consellos Sectoriais

24/04/2017

-Hoxe reúnese o consello Ambiental, mañá o de Ensino, Infancia e Mocidade e o vernes o de Deportes. Nas dúas próximas semanas terán lugar os Consellos Sectoriais de Cultura, de Benestar Social e Muller, de Promoción Económica e o Recreativo Veciñal.

Sada publica as bases reguladoras do programa de vivendas baleiras

18/04/2017

- O goberno de Sada asinou o pasado ano este programa enfocado na axuda a persoas e familias en risco de exclusión social.

-Terán prioridade no acceso ao programa de vivendas baleiras as unidades familiares nas que foran privadas da súa vivenda habitual por danos sufridos nesta, derivados dunha circunstancia imprevisible e sobrevida, tales como inundacións.

O PXOM DE SADA PREVÉ UNHA RESERVA DE SOLO DEDICADO A VIVENDA PROTEXIDA DO 30%

12/04/2017

A aprobación definitiva do PXOM establecerá a necesidade de reservar o 30% da edificabilidade residencial prevista pola ordenación urbanística no solo destinado a actuacións de urbanización.

A estratexia económica do PXOM prevee un investimento de case 12 millóns de euros en Sada

10/04/2017

-Durante o primeiro cuadrienio de vixencia do Plan preténdese acometer as actuacións máis importantes e necesarias para completar a estrutura básica fundamental do territorio de Sada, como a ampliación do CEIP Sada e seus Contornos, a expropiación de terreos para crear Espazos Libres nas Brañas que correría a cargo exclusivamente do Concello, as melloras das estradas do Concello ou a mellora das infraestruturas de saneamento e abastecemento de auga. O investimento previsto neste primeiro cuadrienio é de 4.205.240 euros.

A aprobación definitiva do PXOM permitirá desenvolver áreas industriais e terciarias no concello de Sada

09/04/2017

-A aprobación do PXOM ademais de dotar de seguridade xurídica todas aquelas inversións que se queiran levar a cabo no Concello de Sada permitirá iniciar estratexias de desenvolvemento en relación ás areas industriais e terciarias do Concello.

O concello de Sada non terá que abonar os 6 millóns de euros que reclamaba a promotora Anfora Azul pola anulación dunha licencia de obra en Meirás

07/04/2017

-O TSXG desestima o recurso da promotora e confirma a inexistencia de responsabilidade patrimonial municipal.

@salto@