Administración local, obras...

Administración local, obras e servizos

D. Miguel Tenreiro Bouza

Administración local, obras y servicios

Teléfono : 981902179

Contacto : miguel.tenreiro@sada.gal

Posibelmente a Concellería de Obras e Servizos é unha das máis transversais dun Concello, afecta a cada persoa e repercute en outras áreas de goberno.

Moitas veces a calidade de vida se atopa nas pequenas cousas: o arreglo dun camiño, arreglar unha farola...pero tamén nas grandes: a limpeza viaria, o cuidado dos xardíns públicos, facer máis accesíbel un edificio público.

Sada adxudica as obras de instalación de novos servizos e pavimentación de Praciña do Conde.

21/09/2018

-A Xunta de Goberno Local adxudicou a actuación en Praciña do Conde á empresa SYR-AMG S.L.U. en 76.668€

@salto@

Sada aproba a contratación da obra de pavimentación e mellora de instalacións da rúa Ponte

20/09/2018

-O proxecto contempla actuacións de mellora de pavimento, a substitución dos pozos de rexistro de augas residuais, a construción dun pozo de rexistro para acceso á canle de pluviais, a substitución e inclusión de válvulas de corte xeral en tramos co obxecto de poder sectorizar en caso de avarías e finalmente a instalación de canalización subterránea para a iluminación pública así como a nova canalización de subministración e distribución de enerxía eléctrica ou telecomunicacións.

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN DE VARIOS POSTOS DENTRO DO PROGRAMA DE INTEGRACIÓN LABORAL (PIL)

18/09/2018

ACTUALIZADO A 18 DE SETEMBRO 2018.

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE VARIOS POSTOS DENTRO DO PROGRAMA DE INTEGRACIÓN LABORAL (PIL) DA DEPUTACIÓN DA CORUÑA. Dous postos de oficial de 2ª-albanel - Dous postos de peón - Dous postos de conserxe - Un posto de oficial de 1ª-padexeiro (traballador con pa mecánica) - Un posto de oficial de 2ª-pintor.

Sada comeza a reforma as dúas marxes da avenida República Argentina

17/09/2018

O Concello de Sada xa comezou as obras de pavimentación beirarrúa e mellora de servizos afectados no tramo esquerdo da Avda. República Arxentina e a semana que ven adxudicará as obras do marxe dereito da avenida que comezarán cando rematen as obras actuais.

Subvencións para mellora da eficacia enerxética, conservación, mellora da seguridade e da accesibilidade en vivendas

24/08/2018

O Concello de Sada lembra que están abertas as liñas de subvencións dos programas de fomento de mellora da eficacia enerxética e sustentabilidade en vivendas e de fomento da conservación, da mellora da seguridade de utilización e da accesibilidade en vivendas do Plan estatal de vivenda 2018-2021, e se convocan para o ano 2018, con carácter plurianual. Ligazón á publicación no DOG do extracto da resolución da Xunta de Galicia

CONVOCATORIA CONTRATACIÓN DE VARIOS POSTOS  PARA A FORMACIÓN DUNHA BRIGADA DE PREVENCIÓN E EXTINCIÓN DE INCENDIOS FORESTAIS

CONVOCATORIA CONTRATACIÓN DE VARIOS POSTOS PARA A FORMACIÓN DUNHA BRIGADA DE PREVENCIÓN E EXTINCIÓN DE INCENDIOS FORESTAIS

23/07/2018

Actualizado a 23 xullo 2018

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE UN POSTO DE XEFE DE BRIGADA, TRES (3) POSTOS DE PEÓNS E UN (1) POSTO DE PEÓN-CONDUTOR PARA A FORMACIÓN DUNHA BRIGADA DE PREVENCIÓN E EXTINCIÓN DE INCENDIOS FORESTAIS

Sada abre ao público a piscina das Cerámicas do Castro

25/06/2018

- A piscina construída no seu día para os traballadores dentro do recinto da fábrica, e que conta cun vistoso deseño de polbos de Luís Seoane no vaso, ábrese ao público por tercer verán consecutivo, sendo unhas iniciativas da área de deportes máis exitosas do mandato e que, do mesmo xeito que o pasado ano, volverá ser gratuíta para a cidadanía de Sada.

Sada contrata a primeira fase da reforma integral da avenida República Arxentina

22/06/2018

A XGL adxudicou o contrato de Pavimentación beirarrúa e mellora de servizos afectados no tramo esquerdo da Avda. República Arxentina á empresa Excavaciones y Obras Candal S.L, no prezo total de 85.062,09€