Administración local, obras...

Administración local, obras e servizos

D. Miguel Tenreiro Bouza

Administración local, obras y servicios

Teléfono : 981902179

Contacto : miguel.tenreiro@sada.gal

Posibelmente a Concellería de Obras e Servizos é unha das máis transversais dun Concello, afecta a cada persoa e repercute en outras áreas de goberno.

Moitas veces a calidade de vida se atopa nas pequenas cousas: o arreglo dun camiño, arreglar unha farola...pero tamén nas grandes: a limpeza viaria, o cuidado dos xardíns públicos, facer máis accesíbel un edificio público.

Bando da alcaldía - Accións preventivas por risco de seca

16/11/2017

Bando municipal Accións preventivas por risco de seca

Veciñas e veciños de Sada

Sada acometerá nos próximos meses dez obras en rúas, camiños e edificios municipais

10/11/2017

-Ademáis licita a adquisición de dous vehículos, un para a Policía Local e outro para o departamento de Obras e Servizos.

-O perfil do contratante do concello de Sada ten actualmente cinco actuacións en curso e seis pendentes de adxudicar por valor de 625.212€.

Sada convoca á veciñanza ao Encontro Metropolitano que terá lugar o mércores 15 de novembro no Salón de Plenos.

10/11/2017

- Segundo indica o alcalde de Sada, Benito Portela, o encontro servirá para mostrar á cidadanía o proceso e as vantaxes que ten o estar mancomunados polo que “agardamos contar coa participación da veciñanza, xa que toda achega da cidadanía contribuirá a conseguir un espazo metropolitano máis humano, máis sostible, máis respectuoso e máis xusto”.

Renovación total na zona cero das inundacións de Sada

31/10/2017

O goberno local licitará a obra en cando teña o visto e prace de Augas de Galicia e espera iniciala na primavera.

Sada 31 outubro 2017.

Sada proxecta un cinto de protección para a zona do humidal de As Brañas

30/10/2017

As Brañas, o humidal de Sada, é para moitos unha referencia nominal á que se alude á hora de falar de espazos naturais da comarca, pero de descoñecida configuración, en gran medida porque o acceso é restrinxido. A maleza e as propiedades privadas limitan as visitas aos seus principais emblemas, unhas lagoas xeradas pola extracción de material para as tejeras coas que contaba o municipio.

O Pleno aproba actuacións en Sada por valor dun millón de euros.

27/10/2017

-O modificativo de crédito para uso do remanente de tesouraría contempla obras nas rúas Sadadarea e República Arxentina, a reparación de 25 camiños nas parroquias e a mellora dos parques infantís do Paseo Marítimo e do Porto.

Desde o 6 de novembro 8 liñas de autobús con saída de Sada chegarán ao centro de A Coruña

25/10/2017

Horarios e paradas das liñas de Calpita con destino/saída Entrexardíns

Horarios e paradas das liñas de Eliseo Pita con destino/saída Entrexardíns

O goberno de Sada reformará íntegramente o parque infantil do Paseo Marítimo e mellorará o do Porto onde instalará unha zona de calistenia

24/10/2017

-O goberno municipal pretende favorecer a integración no parque infantil do Paseo Marítimo coa incorporación de xogos para persoas con movilidade reducida.

-A concelleira de Deportes, Zeltia García, destaca o auxe entre os xóvenes de Sada do Street Workout, un movemento deportivo que se basea en adestrar en parques e espazos públicos usando o propio corpo.