XXV Festa da Cervexa

02/07/2017

21-22-23 de xullo - Área recreativa do Curruncho

XXV Festa da Cervexa

Anuncio licitación dos servizos de bar e mantemento da piscina das Cerámicas do Castro.

30/06/2017

O contrato ten por obxecto os servizos de explotación dun bar nas instalacións da piscina “Pía do Loureiro”, sita nas Cerámicas do Castro para venda de xeados, lamberetadas, refrescos e bocadillos, así como o mantemento de dita piscina, con suxeición ás prescricións técnicas aprobadas. As necesidades administrativas a satisfacer mediante o contrato son as de ofrecer servizos aos usuarios da piscina, en exercicio da competencia municipal de promoción do deporte e da ocupación do tempo libre.

VI Feira Modernista de Sada

30/06/2017

A pegada deixada polo movemento artístico do Modernismo na nosa cidade, especialmente a través do edificio A Terraza , marcan o camiño da festa de maior personalidade do noso calendario. Mercado, música de cámara, jazz, música vocal, pasacalles, danza, participación popular... e toda a arte que as nosas xentes levan dentro.

Queiroa na rúa 2017

30/06/2017

Este sábado "Queiroa na rúa" polas rúas de Sada. Cunha mostra do seu folclore.

Visitarán as rúas máis céntricas para o deleite de veciñas, veciños e visitantes. Comeza ás 12, en lugar da hora marcada no cartaz.

Sada contará cunha plataforma flotante na Praia das Delicias

29/06/2017

Desde a concelleria de Cultura instalouse ademais un novo posto de socorrismo e pasarelas adaptadas a persoas con mobilidade reducida e a próxima semana instalaranse catro casetas cambiadores con estética modernista.

Sada participa na campaña Construíndo Diversidade

28/06/2017

-Sada, a través da concellería de Benestar que xestiona Isabel Reimundez, participa xunto con outros 30 concellos da provincia na campaña Construíndo Diversidade, impulsada pola Deputación da Coruña como iniciativa de sensibilización na conmemoración da data reivindicativa dos dereitos da comunidade LGTBQI.

Día do Deporte de Sada

28/06/2017

A concellería de Deportes organiza o DÍA DO DEPORTE de Sada o domingo 2 de xullo desde as 10:00 horas haberá exhibicións de unha veintena de deportes en tres zonas de Sada.

Promoción Económica e a Asociación de Empresarios acordan manter unha relación fluida que beneficie aos veciños de Sada

26/06/2017

- O primeiro paso a realizar é a ampliación do convenio existente entre a  asociación e o concello que permite afondar nas relacións entre  ambos entes e, incluso, amplialas con xuntanzas con outras entidades a  nivel comarcal, provincial e autonómico do sector na busca de  proxectos que enriquezan o tecido empresarial sadense.