Sada converterase nunha verdadeira vila "terrorífica" no Samaín

27/10/2017

A concellaría de educación programa unha actividade de rutas pola vila para escolares en busca de caramelos e letras, proxeccións de cinema, danzas de terror e música.

Sada 21 outubro 2017

O Pleno aproba actuacións en Sada por valor dun millón de euros.

27/10/2017

-O modificativo de crédito para uso do remanente de tesouraría contempla obras nas rúas Sadadarea e República Arxentina, a reparación de 25 camiños nas parroquias e a mellora dos parques infantís do Paseo Marítimo e do Porto.

Curso gratuito para a obtención do carné de aplicador de produtos fitosanitarios

25/10/2017

Listaxe de persoas admitidas ao curso de manipulador de produtos fitosanitarios

O Concello de Sada, a través da concellería de Urbanismo e Emprego, colabora coa Consellería de Medio Rural na organización dun curso gratuito para a obtención do carné de aplicador de produtos fitosanitarios, nivel básico.

Outono de Tapas en Sada

Bases V Outono de Tapas

Modelo Oficial de Participación no V Outono de Tapas

Desde o 6 de novembro 8 liñas de autobús con saída de Sada chegarán ao centro de A Coruña

Horarios e paradas das liñas de Calpita con destino/saída Entrexardíns

Horarios e paradas das liñas de Eliseo Pita con destino/saída Entrexardíns

A Casa da Cultura de Sada acolle a exposición "En Familia, por dereito" ata o 31 de outubro

24/10/2017

-O obxectivo desta iniciativa conveniada coa concellería de Benestar é dar a coñecer o Programa de Acollemento Familiar, xestionado por Cruz Vermella. - A Organización busca extender a rede de familias que poidan acoller temporalmente a menores que por diversas razóns non poden convivir cos seus proxenitores.

O goberno de Sada reformará íntegramente o parque infantil do Paseo Marítimo e mellorará o do Porto onde instalará unha zona de calistenia

24/10/2017

-O goberno municipal pretende favorecer a integración no parque infantil do Paseo Marítimo coa incorporación de xogos para persoas con movilidade reducida.

-A concelleira de Deportes, Zeltia García, destaca o auxe entre os xóvenes de Sada do Street Workout, un movemento deportivo que se basea en adestrar en parques e espazos públicos usando o propio corpo.

O goberno local leva a pleno a mellora de 27 camiños e rúas de todas as parroquias de Sada

23/10/2017

-O orzamento estimado para a mellora das infraestruturas é de máis de medio millón de euros.

@salto@