O goberno local inclue o acondicionamento do campo de fútbol AS MARIÑAS-ANDRÉS PENA NO POS

15/12/2015

A Concelleira de Deportes,Zeltia Garcia, pretende con esta obra mellorar a accesibilidade desta instalación deportiva.

O Goberno de Sada manifesta que se trata dunha demanda de centos de usuarios do campo de fútbol.

Sada contará cun novo carril-bici que aliviará o transito peonil do paseo marítimo

12/12/2015

O novo recorrido que se propón apartase do tránsito dos veciños e veciñas que disfrutando Paseo Marítimo, xa que descorre polo límite exterior das zonas verdes.

Sada beneficiarase o próximo ano dunha rebaixa no imposto de bens inmobles (IBI)

07/12/2015

O goberno municipal decidiu non levar a pleno a modificación do IBI, que supoñería continuar con 0,60% de tipo impositivo para os inmuebles de natureza urbana, e volve ao tipo que estaba establecido no municipio, antes de que o goberno estatal decidise subilo, que era do 0,50%.

Sada solicita á deputación a instalación de herba artificial no campo municipal de carnoedo

05/12/2015

- O alcalde de Sada, Benito Portela e a concelleira de deportes, Zeltia García, reuníronse onte co responsable de deportes da Deputación Provincial, José García Liñares, para trasladarlle a súa preocupación pola escasez de campos de herba artificial no termo municipal e entregarlle a memoria de mellora do campo de fútbol municipal de Carnoedo.

Sada enche o nadal con panxoliñas, chocolatada, solidariedade, teatro infantil, cine, concertos, carreira nocturna e bos desexos para o próximo ano

03/12/2015

- Unha familia de Sada, seleccionada mediante sorteo, será a encargada de acender a iluminación do Nadal mañá as 19:30 horas na Plaza de San Roque.

- O venres 18 ás 19:15 horas disputarase a carreira nocturna do Nadal polo centro urbano de Sada nun circuíto que partirá do parque infantil das Brañas.

Benestar premia aos escolares polas súas obras en contra da violencia de xénero

02/12/2015

O pasado 25 de novembro celebrouse na Casa da Cultura un acto onde se recordou o día internacional para a eliminación da Violencia contra as Mulleres. No acto entregáronse os premios do I Concurso de Microrelatos contra a Violencia de Xénero que se veu realizando nas últimas semanas nos colexios do municipio cunha gran participación.

Décimo aniversario SGHN

26/11/2015

A SGHN programa a charla "Txingudi: unha zona húmida singular protexida” dentro do programa do decimo aniversario da sociedade. O acto terá lugar no Auditorio da Casa da Cultura Pintor Lloréns as 20:00 horas do venres 27 de novembro onde tamén proxectarase o vídeo documental sobre As Brañas de Sada elaborado pola Delegación de As Mariñas da SGHN no 2007 e distribuiranse novas copias entre os asistentes.

Carnoedo recupera as festas de San Andrés

25/11/2015

Churrascada, mexillonada, festa da cervexa e un xantar-baile para celebrar tres días de festa.

@salto@Sada 25 novembro A parroquia de Carnoedo quere recuperar as tradicionais festas de San Andrés e desde a asociación de veciños Armental prepararon tres días de actividades e gastronomía na honra ao patrón da parroquia. O venres 27 de novembro na escola de Carnoedo, lugar onde se celebrarán todas as actividades, terá lugar unha gran churrascada a partir das 20:00 horas para dar paso á primeira verbena a cargo do Dúo Calú. A misa na honra a San Andrés terá lugar o sábado ás 13:00 horas e pola tarde a partir das 20:00 horas celebrarase unha mexillonada e a festa da cervexa todo iso amenizado pola verbena da orquestra Palladium e Carlos Manteiga. Finalizarán o tres días de festa o domingo 29 cun xantar-baile de confraternidade ás 13:30 horas cun menú que se compón de callos, codillo ou xarrete, sobremesa, refrescos ou auga e café. O recinto contará cunha carpa por se as inclemencias meteorolóxicas son adversas e o xantar-baile estará amenizada por Carlos Manteiga