Formación para máis de 1.000 escolares de Sada no programa de educación ambiental da Reserva de Biosfera

31/05/2018

A gala final deste proxecto tivo lugar hoxe no auditorio da Casa da Cultura Pintor Lloréns.

Sada, 31 de maio de 2018.

ESTRATEXIA DE INFRAESTRUTURA VERDE DE GALICIA

29/05/2018

Dende o Instituto de ​Estudos do Territorio da Xunta de Galicia Informan sobre o PROCESO DE PARTICIPACIÓN PÚBLICA para a elaboración da ESTRATEXIA DE INFRAESTRUTURA VERDE DE GALICIA, e en concreto, convidan ás persoas interesadas a asistir o venres 1 de xuño ás 18:00h no Centro de Extensión Universitaria e Divulgación Ambiental de Galicia (Castelo de Santa Cruz, Illa Santa Cruz, s/n, OLEIROS) ao encontro de participación cidadá para as comarcas de Mariñas-Betanzos.

Decenas de persoas participaron nunha nova edición dos "Almorzos saudables"

29/05/2018

A praza Irmáns Suárez Picallo acolleu unha nova edición do programa Almorzo saudable que promove a concellaría de Educación, Xuventude e Saúde.

Os asistentes gozaron dun menú a base de comida ecolóxica e produtos frescos e para celíacos. Despois do almorzo realizáronse clases de pilates, ioga e ximnasia de mantemento coa colaboración da AA.VV. Armental de Carnoedo e do Centro Deportivo Sada.

Convocatoria de proceso selectivo para a provisión interina dunha praza de bibliotecario/a

25/05/2018

Acutalizado a 25 maio 2018

Convocatoria para provisión interina dunha praza de Bibliotecario/a.

ESCOLAS DE VERÁN SADA 2018

24/05/2018

A Concellaría de Educación, Xuventude e Saúde do Concello de Sada, leva a cabo a promoción e organización de actividades socioeducativas destinadas á infancia e á mocidade no eido do lecer e o tempo libre. É consciente esta Concellaría da importancia que ten facilitar canles polas que os nenos/as poidan participar neste tipo de actividades, e polo que este ano, igual que en anos anteriores, convócase a oferta de Escolas de Verán 2018. O Concello de Sada pretende desta forma atender á demanda individual de ocio educativo, así como ás necesidades de conciliación das familias sadenses

O mercado de Sada sorteará o sábado 50 quilogramos de mexillóns.

24/05/2018

-A praza de abastos de Sada participa, un ano máis, na campaña internacional “Quere o teu mercado” cun sorteo de 50 quilogramos de mexillóns.

@salto@

CAMPAMENTOS DEPORTIVOS DA DEPUTACIÓN 2018

23/05/2018

Catrocentos rapaces e rapazas dos 93 concellos da provincia da Coruña participarán este verán nas instalacións do centro Calvo Sotelo de A Coruña nos campamentos deportivos da Deputación.