Patrimonio inicia os trámites para declarar BIC o Museo Carlos Maside.

03/03/2018

A declaración de BIC do Museo Carlos Maside plasma o compromiso que adquirira o alcalde, Benito Portela, no acto de homenaxe a Carmen Arias “Mimina”, muller de Isaac Díaz Pardo e filla adoptiva de Sada, onde anunciara medidas para garantir a conservación dos fondos do museo Carlos Maside e a apertura ao público dun espazo que “é memoria do País que Isaac, Seoane e Mimina soñaron”. Portela, mostrase satisfeito polo traballo levado a cabo polo goberno local para por en valor tanto o edificio das Cerámicas do Castro como o valor artístico, cultural e histórico que atesora.

"O que se enchufa recíclase" en Sada

26/02/2018

O que se enchufa recíclase é unha campaña de información e sensibilización, da Consellería de Medio Ambiente en colaboración con Ofiraee, para a correcta xestión de residuos de aparatos eléctricos e electrónicos (RAEE) a través dos puntos de venda destes aparellos en Galicia. Esta campaña enmárcase dentro do convenio de colaboración asinado entre a Xunta de Galicia e os SCRAPS no que se establece o desenvolvemento de accións de información, divulgación e concienciacións para a adecuada xestións dos RAEE. O que se enchufa recíclase ten por obxectivo fomentar a xestión dos residuos de aparellos eléctricos ou electrónicos ao través dos puntos de venda de electrodomésticos así como formar e informar dos dereitos e obrigas que establece o RD 110/2015 tanto para consumidores como para distribuidores deste tipo de aparellos. A campaña desénvolves durante 9 meses en 138 concellos galego de máis de 4.000 habitantes. Durante este tempo instalaranse máis de 1.000 contenedores en puntos de venda de electrodomésticos aos que os cidadáns poderán acudir para depositar os RAEE.

Campaña de actividades socioculturais en centros cívicos

22/02/2018

Inicialmente ofertamos a veciñas e veciños unha actividade en cada centro cívico municipal, colaborando coa programación que veñen desenvolvendo as asociacións veciñais.

Sendereando 2018: Roteiro Serra do Bocelo

19/02/2018

O vindeiro 4 de marzo programarase, dende a  Concelleria de Educación, unha nova andaina correspondente ao programa "Sendereando 2018". Durante todo o día percorreremos o "Roteiro da Serra do Bocelo" en Sobrado dos Monxes. Todos os interesados deberán inscribirse na OMIX de Sada completando a solicitude de inscrición que adxuntamos a continuación.

Listaxe actualizada de persoas admitidas na Escola Infantil Flora Ramos.

07/02/2018

Listaxe actualizada de persoas admitidas e de modificacións, acordos adoptados nas Sesións de comisión e seguimento de data 05/02/2018. As 58 prazas que se ofertaron corresponden a todos os nad@s no ano 2015.

A concellaría de Obras e Servizos reformará integramente a avenida República Arxentina

31/01/2018

O Perfil do Contratante  do Concello de Sada publica dúas actuacións na avenida República Arxentina na que a concellaría de Obras e Servizos previu obras de de pavimentación e servizos en ambas as marxes do viario.

Cultura entrega os premios Mar de Luces ás mellores fotografías de barcos engalanados no pasado nadal.

24/01/2018

-O premio á mellor fotografía do xurado correspondeu á instantánea "O Solpor" realizada por Francisco Salvado Ferro. Pola súa banda o premio do público, saído dos "Me gusta" dos usuarios do facebook de Cultura outorgou o primeiro premio a Anxela Trillo Calo pola súa fotografía "Lóstregos Navais".

CONVOCATORIA PROVISIÓN DE PRAZAS DO CORPO DA POLICÍA LOCAL DE SADA INCLUÍDAS NA OEP 2016

23/01/2018

Actualizado a 23 XANEIRO 2018

CONVOCATORIA PARA A PROVISIÓN DE PRAZAS DO CORPO DA POLICÍA LOCAL DO CONCELLO DE SADA INCLUÍDAS NA OEP 2016