Sada únese ao programa APEGO para fomentar o uso do galego desde os primeiros anos de vida

21/03/2017

-Os municipios coruñeses de Sada e Cee, a cidade de Lugo, as localidades pontevedresas de Nigrán, Ponteareas e Vilagarcía e o concello ourensán do Carballiño, adheríronse ao programa 'Apego', e pasan a unirse ás outras 23 xa incorporadas a este programa. Con iso, xa forman parte de 'Apego' as sete grandes cidades galegas e "as principais áreas urbanas" de Galicia.

O goberno municipal executará as primeiras melloras na rúa Posse, pendentes desde fai un lustro

15/03/2017

O proxecto de reordenación ascende a 74.000 euros e inclúe a unión de rúas e a renovación das luminarias e o pavimento.

Sada, 15 marzo 2017

Sada “humanizará” a Praciña do Conde para integrala na contorna.

15/03/2017

A Concellaría de Obras e Servizos, xestionada por Miguel Tenreiro, proxecta intervir na Praciña do Conde, onde se substituirán e ampliarán as redes de servizos e as súas acometidas, e renovaranse as pavimentaciones coa idea de humanizar a contorna e integralo na contorna.

Provisión temporal de Técnico Administración Xeral a través de comisión de servizos

14/03/2017

Actualizado a 14 marzo 2017

Emprego organiza un curso gratuito de preparación de competencias clave

13/03/2017

Calquera persoa que non teña o Graduado en Educación Secundaria Obrigatoria (ESO) ou estudios homologados é candidata a preparar as competencias clave que lle abrirán as portas para acceder á formación ocupacional e aos obradoiros de emprego, en concreto aos certificados de profesionalidade de nivel 2 e 3 de cualificación.

O goberno local recupera o Centro de Formación Ocupacional de Osedo

10/03/2017

- O goberno local de Sada, a través da concellaría de Obras e Servizos, proxecta o acondicionamento do Centro de Formación Ocupacional de Osedo para que volva usarse e faino coa proposta de recuperar as súas dimensións orixinais, xa que o edificio sufriu algunhas ampliacións cuestionables.

O goberno municipal comeza as obras do campo de fútbol As Mariñas-Andrés Pena

09/03/2017

- Ademais de instalar servizos básicos, como saneamento nas proximidades, pavimentarase practicamente o 100% da rúa de acceso ao campo e do interior do recinto para o uso de xogadores e espectadores, é dicir o perímetro en torno ao propio terreo de xogo que históricamente demandaron usuarios e pais dos xogadores de categorías inferiores do Rayo Sadense e do Sporting Sada.

Sada participa activamente na creación dos Consellos Sectoriais.

08/03/2017

-Arredor de 60 persoas, tanto en representación de asociacións sadenses como a título persoal, tomaron parte na sesión celebrada o pasado  3 de marzo.

-Este venres terá lugar o segundo encontro participativo para a creación dos Consellos Sectoriais de Sada.