Sada presenta os orzamentos do 2017 con aumentos nas áreas de emprego, educación, servizos sociais e servizos básicos.

30/03/2017

-O orzamento do ano 2017, que se presenta hoxe a pleno, aumenta un 6,7% con respecto ao do ano anterior quedando en 12.156.880€.

@salto@

Consellos Sectoriais de Sada - Proposta de Participación Veciñal

30/03/2017

O presente documento recolle a proposta de creación dos Consellos Sectoriais de Sada, atendendo ao aportado polas persoas participantes nas primeiras accións do proceso.

Documento dos Consellos Sectoriais de Sada - Proposta de Participación Veciñal

Sada Educa 2016-2017

28/03/2017

Actualizado a 28 marzo 2017

Sada Educa é un programa promovido pola Concellaría Educación, Xuventude e Saúde, do Concello de Sada, que conxuga actividades extraescolares e formativas para adultos fóra do horario lectivo.

Exposición "A Camelia de As Mariñas" na capela de San Roque

27/03/2017

- A idea é encher a Capela de San Roque con exemplares dos xardíns da zona de As Mariñas,  como o Pazo de Mariñán (Bergondo) ou particulares de Mondego, Mosteirón ou de Meirás, aínda que con convidados de toda Galicia como son a Finca Galea de Alfoz (Lugo) ou dúas particulares de Marín e Santiago de Compostela.

Portela anuncia unha proposta de convenio coas Cerámicas O Castro e a Xunta para garantir a conservación do Museo Carlos Maside

27/03/2017

- Na intervención de Portela no acto, no que se lle entregou á familia da viúva de Isaac Díaz Pardo, a distinción de Filla Adoptiva de Sada e se presentou o caderno “Mimina: unha vida ao servizo da cultura galega”, destacou a figura de Carmen Arias “Mimina” sinalando que “as súas mans labraban fermosísimas alfaias que sargadeleaban polo mundo sen que ninguén soubese que eran daquela muller miúda.”

Sada e Cambre solicitan á Xunta un novo Obradoiro de Emprego na Atención Sociosanitaria

24/03/2017

- O obradoiro podería empregar e formar á vez a vinte persoas durante un prazo de nove meses.

- O proxecto formativo solicitado terá un coste de 290.000 euros e espérase que ambos os dous concellos poidan convocalo este mesmo ano @salto@

A AEDL de Sada informa de axudas para empresas e autónomos

22/03/2017

Desde a concellería de Urbanismo e Emprego, a través da Axencia de Emprego e Desenvolvemento Local (AEDL) de Sada infórmase da convocatoria de axudas da Xunta de Galicia para a dotar de banda larga ultrarrápida a empresas e autónomos e das axudas para a promoción do emprego autónomo.

Emprego de Sada en colaboración coa Cámara de Comercio organiza formación específica de Carretilleiro/a e Escaparatismo

22/03/2017

A concellería de Emprego do Concello de Sada en colaboración coa Cámara de Comercio, Industria, Servizos e Navegación da Coruña organiza formación dentro do Plan Integral de Cualificación e Emprego (PICE) de 125 horas.