Desprazamento do equipo móbil DNIe

07/02/2017

Os próximos 2 e 3 de marzo desprazarase a Sada o equipo móbil da Dirección Xeral da Policía para a expedición ou renovación do DNIe. @salto@ Sada, 7 febreiro 2016

LER MÁIS

Campaña de concienciación para a retirada da vía pública dos excrementos caninos

06/02/2017

O Concello de Sada a través das Áreas de Turismo e Medio Ambiente, xestionadas por Liss Suárez Becerra, pon en marcha unha nova campaña de comunicación para concienciar aos veciños do municipio sobre a importancia da retirada dos excrementos de mascotas das rúas e parques da cidade.

ENTROIDO EN SADA 2017

03/02/2017

O Concello de Sada programa, desde a concellería de Cultura e Praias as actividades do Entroido 2017 que tamén contempla actividades complementarias realizadas desde as concellerías de Educación, Xuventude e Saúde e de Promoción Económica e Turismo.

LER MÁIS

O PXOM DE SADA SERÁ SUBSANADO DE INMEDIATO TRAS A DENEGACIÓN DA SÚA APROBACIÓN DEFINITIVA POLA XUNTA

01/02/2017

-O goberno local xa deu as ordes oportunas á equipa redactora para que o Pleno poida aprobar de novo o PXOM e remitilo de novo á Xunta para aprobación definitiva.

Turismo de Sada acudirá ao Salón Gastronómico Xantar 2017

30/01/2017

- O pasado venres presentáronse as guías polo persoal responsable da área de Turismo o novo material turístico.