Empoderamento da muller con cancro de mama

23/05/2018

O municipio de Sada está integrado na área de acción do proxecto 'Empoderamento da muller con cancro de mama' do Servizo Galego de Saúde, que ten como obxectivos principais:

I CAMPUS DE FÚTBOL PERLA DAS MARIÑAS

22/05/2018

Os clubs de fútbol locais Rayo Sadense e Sporting Sada organizan a través da organización Arredemo, o primeiro campus de fútbol Perla dás Mariñas coa colaboración da concellaría de Deportes do Concello de Sada.

CORTES DE TRÁFICO POLO CAMPIONATO DE GALICIA DE CICLISMO

18/05/2018

O domingo 20 de maio celébrase o CAMPIONATO DE GALICIA DE FONDO EN ESTRADA DE CICLISMO que percorrerá as rúas dos concellos da área metropolitana de A Coruña.

Sada lembra a obriga de manter limpas as parcelas e fincas antes do 31 de maio

16/05/2018

-O Concello de Sada lembra nun Bando aos seus veciños a obrigación de ter as súas parcelas limpas antes do 31 deste mes, en aplicación da Lei do Solo e a Lei de prevención e defensa contra os incendios forestais de Galicia

DÍA DA TROULA 2018 EN SADA

16/05/2018

DÍA DA TROULA

SADA, SÁBADO 19 DE MAIO 2018

Curso nivel básico de prevención na construción

10/05/2018

A Concellería de Urbanismo e Emprego do Concello de Sada organiza o curso Nivel Básico de Prevención na Construción 60 h. (modalidade mixta 20 h. presenciais e 40 h. teleformación)

AVISO DO CAMBIO DE HORARIO DA OFICINA DO CATASTRO DE SADA

10/05/2018

A partir do 25 de maio, a Oficina do Catastro de Sada, instalada na Casa do Concello na avenida do Porto (antiga Axudantía) abrirá os VENRES de 9:00 a 14:00 horas en lugar dos xoves como viña realizando ata o momento.

SENDEREANDO POR PUNTA NARIGA (MALPICA DE BERGANTIÑOS)

09/05/2018

Roteiro Punta Nariga: Tradición e Faros

Malpica de Bergantiños - 20 maio 2018 (todo o día)