Patrimonio mostra boa disposición para resolver o problema das visitas ao Pazo de Meirás

15/02/2016

-O alcalde de Sada, Benito Portela, e o concelleiro de Turismo, Liss Suárez Becerra, reuníronse onte en Santiago coa directora xeral de patrimonio, Carmen Martínez, e o subdirector xeral de protección do patrimonio, Juan Antonio Naveira.

O Club Sasa de Sada campión galego de inverno 2016 de salvamento

15/02/2016

O Club Sasa de Sada conquistou o título absoluto nos campionatos galegos de inverno 2016 de salvamento para as categorías alevín, infantil e cadete.

Durante o fin de semana dez clubs, que mobilizaron 209 deportistas, competiron na piscina Carballo Calero, de Carballo, baixo a organización da Federación Galega e o club local Sysca. A competición respondeu as expectativas, ao conseguirse 19 marcas e clasificar a moitos deportistas para os campionatos de España, que terán lugar os días 20 e 21 en Valladolid.

A concelleira de Benestar Social cree que Sada ten os orzamentos “máis sociais da súa historia”

08/02/2016

- Isabel Reimundez, concelleira de Benestar Social, enumera os datos máis salientables do orzamento da súa concellería destacando no capítulo de persoal por primeira vez a dotación dunha praza de educadora social. “A praza é por un ano e intentaremos incluila nos orzamentos do vindeiro ano xa que é totalmente necesaria esta labor nos servizos sociais.”

Alumnos de arquitectura deseñarán un mercado municipal e unha vivenda na tenencia

02/02/2016

Profesores da Escola de Arquitectura da Coruña realizaron esta mañá na Casa da Cultura unhas xornadas sobre a historia do asentamento do centro urbano de Sada ante preto de douscentos alumnos. A concellaría de urbanismo, xestionada por Francisco Montouto, asinará un convenio con Arquitectura para que todos os anos realícense charlas e traballos en Sada.

A Festa dá Filloa de Sada repartiu 8.000 filloas o Martes de Entroido

02/02/2016

-A carpa situada detrás da Terraza acolleu a XXXI edición da Festa dá Filloa que contou coa participación das asociacións de Sada elaborando as filloas no momento e que se dispensaron ao prezo de 1€ por ración de catro unidades.

Sada destina a investimento e fomento do deporte máis de medio millón de euros

01/02/2016

En total o orzamento para o ano 2016 destina 468.573,71€ ao capítulo deportivo ao que hai que sumar tres actuacións, que se están levando a cabo conxuntamente con outras concellarías e coa alcaldía e que tamén teñen como fin o fomento do deporte no municipio, como son o novo carril bici do paseo marítimo, a solicitude a Xuventude do uso do pavillón do albergue da Mariña Española e a solicitude de dotación de herba artificial do campo de fútbol de Carnoedo á Deputación.

Obradoiros Entroido 2016

29/01/2016

A Concellaría de Educación, Xuventude e Saúde abre o prazo de inscrición (do día 19 ao 29 de xaneiro) para participar nos Obradoiros de Entroido que terán lugar os días 8, 9, 10 de febreiro en horario de 10:00 a 13:30 h.

Sada leva a pleno un orzamento social e comprometido coa xente

28/01/2016

O capítulo de investimentos ascende a 441.600€ para a realización de 23 actuacións en educación, mobilidade, sanidade, instalacións deportivas, industria e medioambiente ademáis de aumentos en todas as áreas con especial relevancia en educación, cultura, deportes e emprego.