III OBRADOIRO DE AGRICULTURA ECOLÓXICA

25/05/2016

Desde a Asociación Mariñas-Betanzos, entidade xestora da Reserva de Biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo, están a organizar o III OBRADOIRO DE AGRICULTURA ECOLÓXICA

Sada celebra a VII Festa da Xiba este fin de semana.

25/05/2016

-A Festa da Xiba celebrarase do venres 27 ao domingo de maio en 32 establecementos hostaleiros sadenses.

- A concellaría de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente, dirixida por Xosé Lois Suárez Becerra, repartirá gratuitamente entre os locais participantes 600 quilogramos de xiba.

Entrega diplomas do curso de monitor de Fútbol Base que organizou o Rayo Sadense coa colaboración da concellería de Deportes

24/05/2016

Onte clausurouse o curso de adestrador de fútbol basee que se realizou en Sada nos pasados meses coa presenza da concelleira de deportes, Zeltia García, do presidente do Raio Sadense, Jesús Lestón, e do representante da Federación Galega de Fútbol, Manuel Mosquera.

Os centros escolares de Sada analizan os efectos do cambio climático entre as especies da flora e a fauna local.

23/05/2016

- O programa de participación ambiental denomínase "Seguimento Fenológico e do Estado de biodiversidade nas Reservas de Biosfera de Galicia", e está apoiado pola Fundación Biodiversidade do Ministerio de Medio Ambiente.

Portela incluirá a Sada no programa de vivendas baleiras

23/05/2016

- O goberno de Sada decidiu achegar a súa sinatura a este programa enfocado na axuda a persoas e familias en risco de exclusión social.

- O alcalde de Sada, Benito Portela, entrevistarase nos próximos días con Heriberto García Porto, director do Instituto Galego da Vivenda e Solo para preparar o convenio do programa.

Seis asociacións de veciños de Sada programan unha excursión á Festa do Viño tinto do Salnés

20/05/2016

As asociacións de veciños de Meirás, Veigue, Carnoedo, O Castro, Mondego e Mosteirón (O Plátano) organizan unha excursión o vindeiro sábado 4 de xuño á Festa do Viño Tinto do Salnés en Ribadumia.

Sada lembra a prohibición de acceder con animais aos areais en época estival.

20/05/2016

- A Ordenanza Xeral de Limpeza de decembro de 2004 obriga ademais aos donos de mascotas a recoller as súas deposiciones e depositalos en papeleiras ou colectores de lixo.

- As sancións están tipificadas como graves e a contía das multas pode alcanzar os 600€.

Accións formativas da AEDL do Concello de Sada

20/05/2016

O Concello de Sada organiza dentro do I Plan Formación Municipal para o Emprego (FORME), dúas accións formativas:

Curso de manipulación de alimentos, de interese para todas aquelas persoas que están en contacto con comedores infantís, coa hostalaría e a alimentación en xeral. O Obxectivo que se pretende acadar é que o alumnado obteña o certificado oficial de manipulador de alimentos requirido pola administración sanitaria segundo o Decreto 109/2010, de 5 de febreiro (BOE 19/02/2010)que está vixente na actualidade, e para: