A V Feira Modernista potencia a música na rúa, a danza, a arquitectura e a presenza galega e local no programa.

23/07/2016

- REVISTA A MODERNISTA (A NOSA PROGRAMACIÓN EN FORMATO XORNAL)

- PROGRAMA COMPLETO V FEIRA MODERNISTA

Sada recibe da Deputación preto de dous millóns de euros

21/07/2016

O alcalde de Sada, Benito Portela, recibiu onte ao presidente da Deputación da Coruña, Valentín González Formoso, quen destacou os distintos plans de investimentos provinciais que están a financiar desde a Deputación, en cooperación co concello de Sada .

Portela asina o convenio de adhesión ao programa de Vivendas Baleiras

20/07/2016

A participación no convenio é libre para aqueles concellos interesados e o goberno de Sada sumouse a esta actuación o pasado 20 de maio cando comunicou a súa decisión de adhesión,  aínda que como lembra o alcalde de Sada, Benito Portela, “este convenio tampouco garante un baixo prezo da vivenda para os inquilinos en todos os casos”.

Festas do Carme 2016 - 15, 16 e 17 xullo

12/07/2016

PROGRAMACIÓN DAS FESTAS DO CARME 2016 .

@salto@

Convocatoria de oferta de emprego de 3 socorristas de instalacións acuáticas

11/07/2016

Actualizado o 11/07/2016

O Concello de Sada, dada a urxencia do servizo ao que se precisa dar cobertura, e tras quedar deserto o proceso selectivo convocado mediante anuncio publicado no BOP número 119 do 23 de xuño de 2016, convoca a oferta de emprego de 3 socorristas de instalacións acuáticas para a piscina das Cerámicas do Castro.

Sada busca a integración socio-laboral a través da formación de brigadas medioambientais.

11/07/2016

- A actuación se enmarca no Plan Coordinador de servizos sociais do Consorcio As Mariñas e o Concello de Sada e ten como obxectivo contribuir á integración social e laboral de colectivos con especiais dificultades para atopar e manter un posto de traballo.

Sada licita tres servizos de bar das distintas festas do verán

08/07/2016

O Concello de Sada saca a licitación tres servizos de bar das distintas festas que se van celebrar en Sada durante os meses de xullo e agosto.

@salto@

A Escola Infantil Galiña Azul recibe 15.000€ para obras de mantemento e seguridade.

08/07/2016

- As actuacións centraranse na reparación de humidades do edificio, o investimento en medidas de seguridade e a instalación de toldos para crear zonas de sombra  nos xardíns.