O asfaltado da rúa da Praia e Sadadarea restrinxirá o tráfico rodado o martes e mércores

20/06/2016

Mañá martes ás 9:00 horas comezarán os traballos de asfaltado da rúa Sadadarea que se prolongarán durante os dous próximos días.

Estes labores de fresado e pavimentado da rúa levarán á restrición do tráfico rodado durante as xornadas de martes 21 e mércores 22 de xuño.

Convocatoria para a contratación laboral temporal de cinco Socorristas acuáticos

19/06/2016

ACTUALIZADO A 17 DE XUÑO 2016

O Concello de Sada abre a convocatoria para a contratación laboral temporal de cinco socorristas acuáticos para a unidade de salvamento e socorrismo acuático.

Sada recupera o San Xoan por barrios con lumeiradas na praia

16/06/2016

Cóntanos de que barrio es e dicímosche en que parte da praia das Delicias teredes a vosa lumeirada.

"Antes facíase unha ruta para ver as diferentes fogueiras dos barrios», di o edil de Cultura de Sada, Marcos Villar, para explicar por que este ano se marcaron como obxectivo para este San Xoan recuperar esa tradición, aínda que se centralizará todo na praia das Delicias. Alí distribuirase a madeira que cada barrio pode utilizar para crear a súa propia lumeirada e agrupar ao redor dela aos seus veciños.

14/06/2016

O Concello de Sada convocou unha concentración  o pasado martes 14 de xuño  na Praza de San Roque na que se gardou un minuto de silencio en memoria das vítimas do atentado de Orlando, e en mostra de solidariedade coas vítimas e con toda a comunidade LGTB. O ataque, que tivo lugar o pasado domingo nun club nocturno en Orlando (Florida), acabou coa vida de 50 persoas e deixou a outras 53 feridas. Sada sumase á dor das vítimas de Orlando e expresa a súa repulsa por un crime homófobo onde unha vez máis o colectivo LGTB sofre o odio e a homofobia pola súa condición sexual.

II Batalla de Bandas Sada Rock

13/06/2016

O Concello de Sada a través da Concellería de Cultura e Praias organiza un concurso de Bandas de Música Rock con vocación de fomentar a cultura en xeral e a música en particular, difundindo e promocionando as creacións de bandas de diferentes estilos e apoiando á escena musical local.

Sada está a realizar unha campaña informativa lembrando o cumprimento da ordenanza de terrazas

13/06/2016

-A concellaría de Urbanismo está a levar a cabo, até o 30 de xuño, unha campaña informativa entre os hostaleiros do municipio no que se lles informa da obrigatoriedade de cumprir cos requisitos sinalados na Ordenanza Municipal reguladora de Terrazas de Hostalaría en terreos de uso público.

As empresas de Sada poden inscribirse na app de Turismo

10/06/2016

-Uns 60 empresarios e empresarias estiveron presentes na reunión informativa celebrada na Capela de San Roque onde se mostrou o deseño da app e as vantaxes para o tecido empresarial da inclusión das empresas de Sada na mesma.

O alcalde negocia dotar parcelas do centro de Sada como aparcadoiros públicos gratuítos.

09/06/2016

-A Xunta Local de Seguridade reuniuse onte no Concello de Sada para tratar temas de seguridade cidadá e melloras no tráfico nos accesos as praias.

Sada, 9 xuño 2016.