Sada e A Coruña firman un convenio xunto con Emalcsa e a Universidade da Coruña para determinar as circunstancias e solucións ás inundacións

08/09/2016

- Benito Portela, amosou o seu agradecemento tanto a Emalcsa, como ao Concello da Coruña. “Esta actuación denota, unha vez máis, a vontade metropolitana que ten este novo Goberno local de colaborar cos concellos de toda a área, e demostra o importante que é poñer o coñecemento ao servizo da xente, como podemos ver neste proxecto, que tamén contará co apoio da universidade. É un exemplo a seguir por outros concello”.

Discurso de despedida do concelleiro de Cultura e Praias

26/08/2016

No transcurso do Pleno Ordinario do Concello de Sada celebrado onte o concelleiro de Cultura e Praias, Marcos Villar, fixo efectiva a súa renuncia ao cargo.

O discurso completo na seguinte ligazón: Discurso despedida Marcos Villar

Convocatoria para a formación dunha listaxe de persoas para a provisión interina de prazas de Educador/a Social

12/08/2016

ACTUALIZADO A 11 XANEIRO 2017

O Concello de Sada abre a convocatoria para a formación dunha listaxe de persoas para a provisión interina de prazas de Educador/a Social.

Festas de Sada 2016

09/08/2016

Descarga eiqui o programa das Festas de Sada 2016.

Programa

Sada celebra a I Feira Ágora Verde de producto ecolóxicos certificados de Galicia.

01/08/2016

- Segundo o concelleiro de Medio Ambiente a feira “nace co obxetivo de fomentar o consumo saudable e en circuítos curtos de produción aínda que a vocación é medrar para instaurarse coma una costume de referencia na mesa de todos os sadenses”.

Convocatoria para a contratación laboral temporal de persoal para a Brigada de Prevención e Extinción de Incendios Forestais

Actualizado a 26 de xullo de 2016

A concellería de Cultura regala entradas para o Carrusel Modernista

26/07/2016

A concellaría de Cultura regala entradas a todos os nenos e nenas de Sada para o carrusel de época (Tiovivo) que está instalado á beira do edificio da Terraza. Entregaranse dúas entradas para cada un dos/as nados desde o  1 de xaneiro de 2004 en diante.

O concello lamenta a ausencia da Asociación de Empresarios na Mesa de Comercio

26/07/2016

- Na xunta mantida no edificio do Concello do Porto de Sada, tratáronse temas relacionados directamente co presente e futuro do comercio e hostalaría sadenses e recibíronse achegas desde a Asociación de Consumidores que preside Rosa Gómez.