Sada acolle unha proba de Agility o 16 y 17 de abril

22/03/2016

Horario: 16 de Abril 2016 (Sábado): 15.30 Entrega de documentación 16:00 Inicio da Proba - Agility G1 (Xuíz: Domingos Carneiro) - Agility G2 e G3 (Xuíz: Domingos Carneiro) - Entrega de premios -Agility G0 (Xuíz: Jorge Ramos) Horario 17 de Abril 2016 (Domingo): 9.30 -Entrega de documentación 10.00 - Inicio da Proba - Agility G1(Xuíz: Domingos Carneiro) - Agility G2 e G3 (Xuíz: Domingos Carneiro) - Entrega de premios -Agility G0 (Xuíz: Jorge Ramos) @salto@

Sada acolle a primeira edición de 1x1 SWAP PARTY,  festa de intercambio de roupa, libros e discos.

Sada acolle a primeira edición de 1x1 SWAP PARTY, festa de intercambio de roupa, libros e discos.

22/03/2016

POR MOR DAS INUNDACIÓNS ACAECIDAS EN SADA O PASADO 30 DE MARZO QUEDA SUSPENDIDA A CELEBRACIÓN DESTE EVENTO ATA NOVA DATA

-A asistencia será gratuíta e aberta pero é necesario inscribirse para participar. As normas son sinxelas e atópanse na web do evento.

Sada aproba o primeiro Plan Xeral de Ordenación Municipal da súa historia

18/03/2016

-  O documento presentado polo goberno municipal logra a maioría absoluta do Pleno da Corporación inda que cos votos en contra do Partido Popular..

-O documento será remitido agora á consellería de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio da Xunta de Galicia para a súa aprobación definitiva.

Sada renovará o seu parque móbil de servizos e seguridade co plan de aforro e investimentos da Deputación.

17/03/2016

- O goberno municipal leva ao pleno extraordinario de mañá un investimento en vehículos destinados á policía local, á brigada de servizos e ao servizo de emerxencias municipal.

Teño unha pregunta para o alcalde

17/03/2016

-Escolares do CEIP Pedro Barrié da Maza de Mondego charlan co alcalde, Benito Portela, no parque infantil do Paseo Marítimo dentro do proxecto que os levou onte, xunto cos seus mestres, a realizar  unha ruta polas rúas de Sada.

Nace “Sada Comercio”, unha iniciativa de dúas empresarias sadenses que conta co apoio da concellería de Promoción Económica.

15/03/2016

-Venda, exposición, talleres, actividades e sorteos nunha carpa situada detrás da Terraza animarán o fin de semana que vén.

-O domingo 20 de marzo realizaranse sorteos dun cruceiro polo Mediterráneo,  dun tratamento de beleza e dun fin de semana nun talaso-hotel de catro estrelas na Toxa.

Miguel Orro Muiños, do Natural Sport Sada,  ouro no Open de Holanda de taekwondo

Miguel Orro Muiños, do Natural Sport Sada, ouro no Open de Holanda de taekwondo

15/03/2016

-O xoven deportista recibiu a felicitación do Concello a través de Zeltia García, concelleira de deportes, "polo seu importante éxito deportivo logrado en Eindhoven". Sada, 16 de marzo 2016. O taekwondista Miguel Orro Muiños, de 16 anos, gañou a Medalla de Ouro no Open de Holanda de Taekwondo, un dos campionatos máis duros do circuíto europeo, celebrado o pasado domingo na cidade de Eindhoven. A pesar da súa mocidade, Miguel Orro Muiños atesoura no seu curriculum numerosos títulos. A principios de 2012 proclamouse campión galego infantil; a finais dese ano xa se converteu en campión de España en categoría minimosca (menos de 33 quilos) e en xaneiro de 2013 colgouse o ouro no Campionato de Europa de Taekwondo por clubs que se celebrou en Atenas (Grecia). Recentemente logrou a medalla de ouro do Campionato de España Junior O xoven deportista que adestra co club Natural Sport en Sada, recibiu a felicitación do Concello a través de Zeltia García, concelleira de deportes "polo seu importante éxito deportivo logrado en Eindhoven".

Día da Árbore e Día Internacional dos Bosques

14/03/2016

O 21 de marzo celebraremos o Día da Árbore e o Día Internacional dos Bosques, facendo especial fincapé na importancia da educación ambiental para garantizar un desenvolvemento harmónico co medio natural.