Sada crea unha app para vender o atractivo turístico

13/02/2017

Os usuarios de Android teñen a partir de agora unha nova app onde poden coñecer os principais puntos turísticos de Sada grazas á aplicación que o Concello puxo en marcha con este fin. Esta nova ferramenta de promoción foi impulsada pola Concellaría de Turismo e Promoción Económica e nela recóllese información de comercios, hostalaría e servizos que ofrece o municipio aos visitantes.

LER MÁIS

O alcalde de Sada presentará en Augas de Galicia un Convenio para a execución da obra de canalización do Río Maior.

10/02/2017

-O goberno local demandará que Augas de Galicia inclúa esa obra nos seus plans de actuacion deste ano, lembrando tamén que a propia Xunta poida declarala de interese da Comunidade Autónoma para unha mais rápida tramitación e execución, tal e como prevé a Lei de augas de Galicia.

LER MÁIS

Sada presenta o Programa de Educación Ambiental “Somos biosfera”

10/02/2017

O concelleiro Xosé Lois Suárez Becerra, presentou xunto con representantes da Reserva da Biosfera e os directores dos colexios de Sada e Contornos, Miguel Gayoso e Pedro Barrié de la Maza, Ovidio Airas, o Programa de Educación Ambiental “Somos Biosfera”,  unha iniciativa da concellaría de Medio Ambiente e o GDR (Grupo de Desenvolvemento Rural) das Mariñas-Betanzos.

LER MÁIS

Sada oferta 5 prazas para a obtención do certificado de profesionalidade en Socorrismo Acuático

09/02/2017

No marco do Plan de Emprego Local da Deputación da Coruña, está previsto a impartición dos certificados de profesionalidade en Socorrismo Acuático.

LER MÁIS

A Xunta de Galicia somete ao trámite de información pública o proxecto de construcción do treito N-VI–AP-9 da Vía Ártabra

08/02/2017

-A exposición ao público, para os efectos da presente resolución, realízase na Axencia Galega de Infraestruturas (San Caetano, s/n, 15781 Santiago de Compostela), no Servizo de Infraestruturas da Coruña (rúa Vicente Ferrer, 2, 15008 A Coruña) e nas Casas dos Concello de Cambre, do Concello de Oleiros e do Concello de Sada.