Cursos de novas aplicacións e funcionalidades de internet na aula CeMit de Sada

22/08/2017

A Federación Galega de Asociacións Universitarias Séniors (FEGAUS), no marco das súas actividades como aliado do Plan de Inclusión Dixital de Galicia 2020 da Amtega, ofrece o seu segundo ciclo formativo a través de videoconferencia sobre o manexo de móbiles e tablets.

Desplazamento do equipo móbil a Sada para expedición ou renovación do DNIe

21/08/2017

Tal e como vén realizando en anteriores ocasións o equipo móbil do DNIe desprazarase a Sada os días 12 e 13 de setembro a fin de efectuar a expedición dos oportunos documentos. @salto@ Os próximos días 12 e 13 de setembro un equipo móbil DNIe desprazarase a Sada a fin de efectuar a expedición dos oportunos documentos, estimándose un cupo diaria de 55 solicitudes de máximo. Todas as persoas interesadas en tramitar o devandito documento deberán previamente facilitar no Rexistro do Concello de Sada o seu nome, apelidos, DNI (para a renovación) e número de teléfono do solicitante.

Medio Ambiente licita a rexeneración da Praia de Sada

20/08/2017

- Costas saca a contratación a obra por 2,4 millóns e un prazo de execución de 12 meses.

- Anuncio da Licitación Actuación medioambiental en la ría del Pedrido, Fase I, Playa de Sada (A Coruña)

Minuto de silencio polas vítimas do atentado de Barcelona

18/08/2017

O Concello de Sada convoca aos veciños e veciñas de Sada a un minuto de silencio en memoria das vítimas do atentado de Barcelona que terá lugar ás 12:00 horas de hoxe diante da Casa do Concello na Avenida da Mariña.

Convocatoria PS Listaxe para posibles nomeamentos como funcionario interino en postos de Técnico de Administración Xeral

10/08/2017

ACTUALIZADO A 10 AGOSTO 2017

Bases da convocatoria de proceso selectivo de formación dunha Lista de Emprego para posibles nomeamentos como funcionario interino en postos de Técnico de Administración Xeral

As analíticas realizadas pola Xunta de Galicia confirman o bo estado da auga da Praia das Delicias

10/08/2017

No que vai de verán a a Consellería de Sanidade realizou un total de cinco controles microbiológicos das augas de baño das praias de Sada confirmando, en todas eles, os resultados positivos da calidade da auga.

Sada e Cambre únense para formar a parados en atención sociosanitaria

09/08/2017

Os dous concellos empregarán unha subvención da Xunta para axudar a vinte desempregados a atopar un traballo.

Sada 9 de agosto 2017.

Deputación da Coruña, concello da Coruña, UDC e iniciativas pola memoria suman forzas e iniciativas co concello de Sada para o obxectivo comun de poñer fin á vergoña do Pazo de Meirás

09/08/2017

A proposta da Alcaldía ten por obxecto demandar da Xunta que no exercicio das competencias que ten atribuídas respecto do réxime de visitas aos BIC sexa o Concello de Sada o que as xestione así como outras iniciativas relacionadas coa memoria histórica, o recoñecemento ás vítimas e a condea ás declaracións públicas da Fundación Franco, así como á procedencia das medidas necesarias para poder incorporar o Pazo de Meirás ao patrimonio público.