A Xunta de Portavoces acorda realizar no Pleno de hoxe unha declaración institucional

31/03/2016

O goberno local convocou onte ás 22:30 horas unha Xunta de Portavoces Extraordinaria por mor das inundacións que sufriu Sada e para dar conta dos pasos que se levaron a cabo.

Á Xunta de Portavoces acudiron os portavoces de cada grupo político da corporación sadense. Sadamaioría - PSOE- BNG- PP e PDSP.

A Deputación da Coruña compromete apoio técnico e económico ao Concello de Sada

31/03/2016

O presidente da institución provincial, Valentín González Formoso, visitou hoxe o concello de Sada e percorreu xunto ao alcalde, Benito Portela, as zonas inundadas no día de onte.

Sada despraza todos os seus efectivos de emerxencias á zona de inundacións

30/03/2016

As choivas constantes que se produciron nas últimas 24 horas sumadas á pleamar desta madrugada e ao gran caudal de auga que trasladan os ríos que desembocan en Sada formaron grandes balsas de auga no centro urbano, concretamente na zona de cálea Lagoa, rúa Culleredo, rúa Venezuela, na zona de Riobao, en O Castro (que houbo un desprendemento), tamén nas parroquias de Mondego e Mosteirón.

Campionato Escolar Provincial de Técnica, Exhibición e Free-Style de Taekwondo

29/03/2016

O sábado 9 de Abril, o Natural Sport Sada de taekwondo organiza o Campionato Escolar Provincial de Técnica, Exhibición e Free-Style, en colaboración coa concellería de Deportes do Concello de Sada.

Sada celebra en maio a VII Festa da Xiba.

28/03/2016

- A Concellalía de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente, organiza unha reunión cos hostaleiros e o tecido asociativo de Sada hoxe luns 28 de marzo as 12:30 horas na  OMIX, para dar a coñecer as actuacións que se levarán a cabo na Festa da Xiba.

O goberno municipal de Sada  solicita a mellora do camino da Lagoa en Mondego

O goberno municipal de Sada solicita a mellora do camino da Lagoa en Mondego

28/03/2016

-As obras previstas levaránse a cabo no camiño de titularidade municipal de A Lagoa que  posee canalizacións de pluviais en cuneta aberta pero conta con tramos sen o peralte axeitado polo que as augas pluviais circulan sobre o camino o que provoca o seu deterioro a tódolos niveis.

Concentración en repulsa dos atentados en Bruxelas

23/03/2016

Os concellos de toda Galicia convocaron para hoxe mércores ao mediodía nas sedes dos edificios e dependencias públicas unha concentración silenciosa en memoria dos numerosos falecidos nos atentados perpetrados na mañá de onte en Bruxelas. O Concello de Sada realizou un chamamento a todos os cidadáns para celebrar unha concentración diante do edificio do Concello e gardar un minuto de silencio en solidariedade coas vítimas dos atentados de #Bruxelas. Sada mostra a súa condena ante os ataques e toda a súa solidariedade cos familiares e seres queridos dos falecidos.

XII Mostra de Teatro Afeccionado de Sada

23/03/2016

Dende a Concellería de Cultura do Concello de Sada presentamos unha nova edición, e xa van 12, da nosa Mostra de Teatro Afeccionado. Premios Lugrís Freire. A presente edición trae 4 obras a concurso, que se irán representando nas primeiras dúas fins de semana de abril.