Presentación en Sada dos actos de celebración do terceiro aniversario da Reserva da Biosfera

12/05/2016

- No acto celebrado esta mañá no Salón de Plenos do Concello falaron o alcalde de Sada, Benito Portela, o presidente da Reserva da Biosfera Mariñas Coruñesas Terras do mandeo, José Antonio Santiso Miramontes, e o director do CEIDA, Carlos Vales. Tamén estiveron presentes o concelleiro de Turismo de Sada, Liss Suárez Becerra, e o xestor da Reserva Biosfera, Jorge Blanco.

Emprego da a coñecer as ferramentas de mobilidade na UE

10/05/2016

- O Concello de Sada, a través da concellería de Urbanismo e Emprego, organiza ademáis o xoves 12 de maio, ás 20:00 horas, unha charla informativa referente ao emprego e aplicación de produtos fitosanitarios que impartirá Francisco Otero Otero, Enxeñeiro agrónomo e técnico especializado da Consellería de Medio Rural da Xunta de Galicia.

O vinilo coa frase de Neira Vilas xa loce na Biblioteca Municipal

10/05/2016

Esta mañá colocouse o vinilo na Biblioteca Municipal Ramón Suárez Picallo coa frase gañadora da actividade dos identificadores do Día do Libro. Preto de 400 frasaes participaron no concurso que desde o ano 2012 organiza a Biblioteca Municipal.

O goberno local de Sada realiza obras de accesibilidade ao Centro de Saúde e na EI Flora Ramos

09/05/2016

-Obras e Servizos acometeu na rúa que da acceso ao centro de Saúde diversas actuacións de mellora en materia de mobilidade que os usuarios demandaban desde hai tempo.

- Benestar acometeu obras de mellora na accesibilidade á escola infantil Flora Ramos e antes de fin de ano acondicionará o seu exterior para dotar dun novo parque de xogos ao centro.

Estratexia Leader 2014-2020 para o territorio Mariñas Betanzos.

06/05/2016

Estamos a iniciar o deseño e elaboración da Estratexia Leader 2014-2020 para o territorio Mariñas Betanzos. Dita Estratexia deberá ser coherente cos obxectivos e co Plan de Xestión da Reserva de Biosfera “Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo”.

Galicia achega a maioría dos visitantes de Sada

05/05/2016

- Aumentan as visitas a Sada, respecto do mesmo mes do ano anterior, nun 8,14%.

- Mañá entréganse na Capela de San Roque os premios do II Trasmallo Fotográfico, organizado pola concellaría de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente.

Sada sede dos actos de celebración do terceiro aniversario da Reserva da Biosfera

04/05/2016

- Os actos que se celebran no Concello de Sada, a petición da concellaría de Promoción Económica e Turismo na Xunta Directiva da Asociación Mariñas-Betanzos, desenvolveranse no mes de maio con motivo do III Aniversario do recoñecemento pola UNESCO deste territorio como Reserva Mundial da Biosfera.