Promoción Económica e Benestar presentes na xornada sobre Axudas para o Emprendemento e Iniciativas Sociais a Medida LEADER 2014-2020

30/11/2017

A Concelleira de Benestar Social e Igualdade, Isabel Reimundez, e o Concelleiro de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente, Liss Becerra, participaron na sede de Aspace en Casteliño nunha xornada organizada polo GDR Mariñas- Betanzos e Aspace centrada nas medidas Leader 2014-2020  e nas axudas para o emprendemento e as iniciativas sociais.

A Galiña Azul. Curso 2017-2018

30/11/2017

Actualizado a 30 novembro 2017.

Promoción Económica aumenta o control do Feirón

29/11/2017

- A concellería de Promoción Económica prepara xa a nova licitación dos postos do Feirón para o ano 2018.

@salto@

Sada concederá a Medalla de Oro a Aspace

29/11/2017

O Concello de Sada someterá mañá a pleno a proposta do goberno local da concesión da Medalla de Ouro do municipio a Aspace (Asociación de Pais de Persoas con Parálise Cerebral)

A Xunta de Galicia publica no DOG o anuncio de aprobación do Plan Xeral de Sada

29/11/2017

Con data 29 de novembro a Consellería de Medio Ambiente e Ordenación do Territorio publica no Diario Oficial de Galicia a Orde do 11 de outubro de 2017 de aprobación definitiva do Plan xeral de ordenación municipal de Sada.

Gala do Deporte de Sada

29/11/2017

- O Concello de Sada celebrará a Gala do Deporte para premiar aos mellores deportistas, equipos e clubs do ano 2017.

-A concelleira de Deportes, Zeltia García, solicita a todos os clubs deportivos que presenten aos seus candidatos para trece das dezaoito categorías que terán recoñecemento.

O Mesón Nordeste co petisco “Xabarín con cogomelos e froitos vermellos” gañador do premio do xurado do Outono de Tapas

24/11/2017

- O Premio do Público correspondeu á “Torrada rechea de polo ao viño Mencía”, que presentou o Restaurante A Nosa Viña.

-O Concello de Sada fai un balance máis que positivo da quinta edición do Outono de Tapas, un certame no que 22 negocios hostaleiros prepararon un petisco especial para a ocasión, e que foi avaliado con 3.481 votacións.

Sadanda, o programa saudable para que a xente camiñe e retomen as relacións sociais

23/11/2017

Os máis paseantes de Carnoedo e Veigue saíron a andar este sábado. Fixérono no que pretende ser o preámbulo da cita que se marcaron para o día 26, onde se realizará unha ruta pasando por Carnoedo, Meirás, Mosteirón e Soñeiro para dar a coñecer Sadanda, un programa co que se tenta promocionar a saúde entre os veciños das distintas parroquias e xerar comunidade.