Portela reclama a Feijoo rapidez na concesión de axudas para os afectados das inundacións

14/04/2016

- O alcalde de Sada, Benito Portela, e o alcalde de Carballo, Evencio Ferrero, solicitaron unha entrevista co presidente da Xunta de Galicia, Núñez Feijoo, para trasladarlle a situación dos concellos afectados polas inundacións do día 30 de marzo.

II Milla Urbana de Sada

13/04/2016

O Club Atletismo Sada e a Federación Galega de Atletismo, organizaron o pasado 10 de abril a II Milla Urbana de Sada, proba valedoira para o Campionato de Galicia da distancia en categorías Veterano e absoluto, tanto masculino como feminino. Ademais celebrouse o Campionato de Galicia para as categorías cadete, infantil, alevin e benjamín na distancia de 1.000 metros e paralelamente celebráronse carreiras populares nas mencionadas distancias.

CONVOCATORIA AXENTE DA TECNOLOXÍA DA INFORMACIÓN E DA COMUNICACIÓN

12/04/2016

Convocatoria pechada

Convocatoria do proceso selectivo para a contratación laboral temporal a tempo parcial dun posto de axente da tecnoloxía da información e da comunicación

Promoción Económica realiza diversas melloras para modernizar o mercado municipal

12/04/2016

A Concellaría de Promoción Económica, dirixida por Xosé Lois Suárez Becerra, levou a cabo nos últimos días diversas actuacións encamiñadas á modernización do mercado de abastos da localidade.

Participa na celebración do Día do Libro con a túa frase literaria favorita

08/04/2016

Dende a Concellería de Cultura, e máis en concreto dende a Biblioteca Municipal Suárez Picallo, queremos convidarlle a participar un ano máis na campaña de difusión e apoio á lectura que se levará a cabo o vindeiro sábado 23 de abril con motivo da celebración do Día do Libro.

O goberno local analizará coa Xunta melloras na canalización do río

08/04/2016

O director de Augas de Galicia, Roberto Rodríguez, reuniuse onte co alcalde de Sada, Benito Portela, para analizar posibles medidas que minimicen os danos provocados polo desbordamento do río Maior. Os representantes municipais e autonómicos aproveitaron o encontro para debater posibles melloras en materia de saneamento.

AEDL realiza un curso para a preparación do exame de competencias clave

08/04/2016

O Concello de Sada, a través da Concellería de Urbanismo e Emprego que dirixe Francisco Montouto, está a por en marcha a organización de diversas accións formativas dentro do seu I Plan de Formación Municipal para o Emprego (FORME) que se realizarán no ano 2016.

O Punto de Asesoramento cos afectados polas inundacións tramitará as axudas que o alcalde xestionou coa Delegación de Goberno

08/04/2016

- O goberno local citará aos veciños afectados para examinar cada caso e presentar as reclamacións de danos ás que poderán acollerse a maiores das compensacións que proveñan dos seguros e da declaración de zona de emerxencia de protección civil, se fose o caso.