As avoas protagonistas en Sada no Día da Muller

04/03/2016

- Unha exposición realizada pola concellería de Educación, en colaboración cos centros de ensino do municipio, rende homenaxe ás avoas.

- Cultura programa para o venres unha obra de teatro e ademais unha campaña de denuncia social que terá as rúas de Sada como escenario.

II Concurso Trasmallo Fotográfico de Sada - Trasmallo de Primavera

03/03/2016

A Concellaría de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente convoca o concurso “II Trasmallo Fotográfico de Sada” - Trasmallo de Primavera.

- Bases II Trasmallo Fotográfico de Sada

Entrega de diplomas do obradoiro de emprego Cambre-Sada de Atención Sociosanitaria

01/03/2016

Os concellos de Sada e Cambre uníronse por primeira vez nun obradoiro que favoreceu o desenvolvemento económico e social do seu territorio.

No acto de clausura entregaron os diplomas aos asistentes  José Alfonso Marnotes González, director xeral de Orientación e Promoción Laboral da Xunta de Galicia, Óscar García Patiño, alcalde de Cambre, e Benito Portela Fernández, alcalde de Sada.

O alcalde de Sada recibe aos deportistas do HWAC (Hércules Wimbledon Athletic Club's) de Londres

29/02/2016

Este fin de semana celebrouse en Sada a primeira parte dun intercambio deportivo/cultural entre o CAS (Club Atletismo Sada) e o HWAC (Hércules Wimbledon Athletic Club's) de Londres

O pasado mes de maio de 2015, un grupo de directivos e adestradores do CAS realizaron unha visita a Londres, onde lanzaron aos representantes do HWAC londiniense o proxecto de intercambio.

Sada insta o Goberno español a promover as iniciativas necesarias para unha solución xusta no Sahara

29/02/2016

- A fachada do Concello luce desde onte a bandeira do Sáhara Occidental con motivo do 40 aniversario da proclamación da Repúlica Saharaui.

A Mostra de Teatro Afeccionado de Sada cumpre 12 anos.

24/02/2016

-Cultura establece un premio de 400€ para as compañías seleccionadas na fase da Mostra, un premio de 400€ ó mellor espectáculo para o xurado e un premio de 300€ ó mellor espectáculo para o público. A estatuiña dos “Premios Lugrís Freire” recoñecerán á mellor actriz e o mellor actor

O goberno local analizará cos veciños o proxecto para ensanchar a estrada de Castelo a Carnoedo

23/02/2016

O proxecto, xa adxudicado, que se vai a levar a cabo na estrada DP-7504, que une Castelo con Carnoedo e do que se fai cargo a Deputación como titular da infraestrutura, será exposto aos veciños e propietarios das leiras por onde discorre o camiño co fin de introducir melloras de face a favorecer a seguridade viaria na zona.

Sada despediu o Entroido con desfile, festa e enterro da sardiña

21/02/2016

O pasado sábado celebrouse o desfile de Entroido (que tivo que suspenderse o 13 de febreiro) e deuse fin ás festas coas actuacións na carpa situada detrás da Terraza e co enterro da sardiña.