As Mariñas Coruñesas conmemora en Sada o seu terceiro aniversario aspirando a ser “peza crave” na rede mundial de reservas de biosfera

30/05/2016

“Recuperar os nosos produtos autóctonos e darlles un novo valor é innovar”, sinalou o presidente, José Antonio Santiso.

-“Sada ten a porta aberta, indicou o alcalde Benito Portela, a todas as persoas que queiran  traballar nos tres ámbitos que consideramos primordiais como son o desenvovemento do sector primario, a divulgación ambiental e a protección do patrimonio ambiental.”

O concello aproba en pleno o Regulamento de Medidas para a Inclusión Social

30/05/2016

A instancias da concellaría de Benestar Social, xestionada por Isabel Reimundez, aprobouse o pasado xoves o regulamento de medidas para a inclusión social.

REGULAMENTO DE MEDIDAS DE INCLUSIÓN SOCIAL

Escolas de verán 2016

27/05/2016

Actualizado a 27 de mayo 2016

- As diferentes actividades que integran esta oferta levaranse a cabo en dous centros de ensino do municipio atendendo aos diferentes grupos de idade durante o período que transcorre dende o 27 de xuño ao 5 de agosto.

III MARATÓN ORNITOLÓXICA NA RESERVA DE BIOSFERA  “MARIÑAS CORUÑESAS E TERRAS DO MANDEO”

III MARATÓN ORNITOLÓXICA NA RESERVA DE BIOSFERA “MARIÑAS CORUÑESAS E TERRAS DO MANDEO”

25/05/2016

Actividade lúdica que consiste en identificar por equipos o maior número posible de especies de aves silvestres dentro dos municipios da Reserva de Biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo e A Coruña, nun tempo determinado. O obxectivo é achegar a ornitoloxía ao público en xeral, fornecendo o coñecemento das aves, aprendendo a respectalas e a gozar da súa presenza, así como poñer en valor os atractivos naturais desta Reserva de Biosfera.

Cultura entrega os premios da actividade das Letras Galegas.

25/05/2016

- A actividade consistía en contestar as preguntas do reto “Que sabes ti de?” así como completar poemas de Manuel María buscando que os participantes se sentisen “Poeta  por un día”.

III OBRADOIRO DE AGRICULTURA ECOLÓXICA

25/05/2016

Desde a Asociación Mariñas-Betanzos, entidade xestora da Reserva de Biosfera Mariñas Coruñesas e Terras do Mandeo, están a organizar o III OBRADOIRO DE AGRICULTURA ECOLÓXICA

Sada celebra a VII Festa da Xiba este fin de semana.

25/05/2016

-A Festa da Xiba celebrarase do venres 27 ao domingo de maio en 32 establecementos hostaleiros sadenses.

- A concellaría de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente, dirixida por Xosé Lois Suárez Becerra, repartirá gratuitamente entre os locais participantes 600 quilogramos de xiba.

Entrega diplomas do curso de monitor de Fútbol Base que organizou o Rayo Sadense coa colaboración da concellería de Deportes

24/05/2016

Onte clausurouse o curso de adestrador de fútbol basee que se realizou en Sada nos pasados meses coa presenza da concelleira de deportes, Zeltia García, do presidente do Raio Sadense, Jesús Lestón, e do representante da Federación Galega de Fútbol, Manuel Mosquera.