Escola municipal de teatro. Curso 2015/16

01/10/2015

Dende a Concellería de Cultura do Concello de Sada convocamos un novo curso da Escola de Teatro Municipal. Como nos anos anteriores, o auditorio da Casa da Cultura Pintor Lloréns será a sede dende a que se desenvolverá a labor formativa da nosa escola.

Actividades extraescolares municipais e actividades formativas adultos. Sada Educa - curso 2015-2016

06/09/2015

Sada Educa é un programa promovido pola Concellaría Educación, Xuventude e Saúde, do Concello de Sada, que conxuga actividades extraescolares e formativas para adultos fóra do horario lectivo, a maior parte delas nos centros educativos do municipio e no local de actividades da Oficina da Xuventude. Os seus obxectivos céntranse, por unha parte no caso das extraescolares, na creación dunha oferta socieducativa que permita a conciliación da vida familiar e laboral. Os obxectivos que se derivan do paquete de actividades para adultos, parten dunha demanda formativa para fomentar o plurilingüismo e o aprendizaxe de novos idiomas.

Convocatoria axudas transporte e escolarización curso 2015-2016

06/09/2015

Publicación no B.O.P. das axudas escolarización e transporte. Finaliza o prazo de presentación de instancias o 1 de outubro de 2015. A presente convocatoria ten por obxecto a concesión de axudas económicas ás familias para atender aos gastos orixinados polo comezo do curso escolar do alumnado, entendendo por tales a adquisición de libros, material didáctico complementario, vestiario e outros gastos directamente relacionados.

Actividades sociais para maiores 2015/2016

27/08/2015

O pasado 27 de agosto o pleno da corporación sadense aprobou, a petición da concejala de Benestar Social, Isabel Reimúndez, un modificativo de crédito para dotar con 26.000 euros o programa Envellecemento Activo polo cal prográmanse diversas actividades para maiores desde os Servizos Sociais do concello sadense.

Listaxe de actividades escolas de vela do mes de abril

15/03/2015

- Escolas Deportivas Municipais: cursos de iniciación e bautismos de mar. Venres tardes, sábados e domingos mañás.

- Clases de iniciación I e II: embarcacións escola, windsurf e kaiak. Sábados e domingos mañás

A Galiña Azul. Curso 2015/2016

10/01/2015

Resolución da Xerencia do Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar pola que se regula o procedemento de adxudicación de prazas nas escolas infantís dependentes de esta entidade para o curso 2015-2016. Descargar

Turismo convoca ao tecido hostaleiro para o Outono de Tapas 2016

00/00/0000

Co gallo da celebración do IV Outono de Tapas, previsto para o mes de novembro, a concellería de Promoción Económica, Turismo e Medioambiente,  convoca ao tecido hostaleiro de Sada a unha xuntanza o vindeiro luns día 26 de setembro, ás 18:00 horas na Capela de San Roque, para expoñer o programa de actuacións que se realizarán respecto de devandito evento e ao mesmo tempo presentar as actividades previstas cara ó vindeiro ano.