Fin de semana deportivo en Sada con campionato de España, campionato galego e partido de fútbol gaélico

18/05/2016

-Desde o sábado pola mañá, e durante todo o fin de semana, disputarase na pista urbana instalada na Avenida dá Mariña e o aparcadoiro do Paseo Marítimo o campionato de España de Patinaxe de Velocidade.

AEDL organiza un curso de aplicación de productos fitosanitarios

18/05/2016

-  A participación é gratuíta inscribíndose previamente as persoas interesadas ata o vindeiro día 26 de maio no rexistro de entrada do Concello de Sada.

- Folla inscrición no curso

Sada celebra as Letras Galegas cun  concurso, participación cidadá e un espectáculo diferenciador

Sada celebra as Letras Galegas cun concurso, participación cidadá e un espectáculo diferenciador

16/05/2016

- Aos participantes convócaselles o vindeiro sábado 21 de maio ás 13:00 horas na Capela de San Roque para que asistan a un sorprendente espectáculo diferenciador titulado “Moita poesía, pouca diversión” a cargo do grupo Lado-Aldao.

Cultura recorda a charla de Manuel María na Biblioteca Municipal de Sada

13/05/2016

A Biblioteca Municipal Ramón Suárez Picallo pon a disposición de todos os usuarios e veciños/as diversos cortes de audio extraídos dunha charla que Manuel María impartiu no mes de maio de 1999 na citada biblioteca.

Turismo coorganiza un evento de promoción económica do comercio local xunto cos empresarios e comerciantes de Sada.

13/05/2016

-O concello de Sada, a través da concellería de Promoción Económica, Turismo e medio Ambiente, cederá o espazo da Carpa Acendida, que se instalará fronte ao mar detrás da Terraza este verán, aos comerciantes de Sada para o seu uso os días 20 e 21 de agosto co gallo da celebración dun evento de promoción económica do comercio sadense.

Presentación en Sada dos actos de celebración do terceiro aniversario da Reserva da Biosfera

12/05/2016

- No acto celebrado esta mañá no Salón de Plenos do Concello falaron o alcalde de Sada, Benito Portela, o presidente da Reserva da Biosfera Mariñas Coruñesas Terras do mandeo, José Antonio Santiso Miramontes, e o director do CEIDA, Carlos Vales. Tamén estiveron presentes o concelleiro de Turismo de Sada, Liss Suárez Becerra, e o xestor da Reserva Biosfera, Jorge Blanco.

Emprego da a coñecer as ferramentas de mobilidade na UE

10/05/2016

- O Concello de Sada, a través da concellería de Urbanismo e Emprego, organiza ademáis o xoves 12 de maio, ás 20:00 horas, unha charla informativa referente ao emprego e aplicación de produtos fitosanitarios que impartirá Francisco Otero Otero, Enxeñeiro agrónomo e técnico especializado da Consellería de Medio Rural da Xunta de Galicia.

O vinilo coa frase de Neira Vilas xa loce na Biblioteca Municipal

10/05/2016

Esta mañá colocouse o vinilo na Biblioteca Municipal Ramón Suárez Picallo coa frase gañadora da actividade dos identificadores do Día do Libro. Preto de 400 frasaes participaron no concurso que desde o ano 2012 organiza a Biblioteca Municipal.