Cine, chocolasada e solidariedade nos próximos días en sada

22/12/2015

Mañá as 19:00 horas se proxectará no auditorio da Casa da Cultura a película “El alucinante mundo de Norman”. Chocolasada celébrase o 24 de decembro cun evento que xurde da Biblioteca Municipal “Ramón Suárez Picallo” en colaboración coa comunidade escolar.

Sada organizará o terceiro aniversario da reserva da biosfera "MARIÑAS CORUÑESAS E TERRAS DO MANDEO"

22/12/2015

Os actos comezarán a prepararse dende a concellalía de Medio Ambiente xa que a proposta feita polo concelleiro Lois Suárez Becerra foi aceptada pola Xunta directiva da asociación.

A xunta de seguridade local acorda implementar os mecanismos de colaboración policial en sada

21/12/2015

Foi copresidida polo alcalde de Sada, Benito Portela e o subdelegado do Goberno na Coruña, Jorge Atán. O subdelegado do Goberno lembrou que a prevención e esclarecemento dos roubos con forza son unha prioridade para a Comandancia da Garda Civil da Coruña

O goberno de Sada solicita a declaración como Ben de Interese Cultura (BIC) do complexo de Cerámicas do Castro

19/12/2015

A proposta levarase ao pleno ordinario do 30 de decembro para instar á Consellería de Cultura a tramitación da declaración de BIC da fábrica Cerámicas do Castro, o Museo Carlos Maside, o Laboratorio de Formas de Galicia e o taller do intelectual D. Isaac Díaz Pardo.

Sada mellorará a mobilidade no contorno do centro comercial aberto

18/12/2015

O goberno local aprobou no pleno de onte obras por valor de 800.000€ moitas das cales virán a mellorar a mobilidade e accesibilidade da cidadanía sadense.As obras de mellora e peonalización da 1ª Travesía da obra, rúa do Río e rúa Ponte, supoñen a súa integración no Centro Comercial Aberto, favorecendo o tráfico peonil.

Concerto do grupo Amizades en Sada

18/12/2015

O próximo 27 de decembro celebrarase en Sada un concerto gratuíto do grupo Amizades dentro da programación do Día Solidario. O concerto terá lugar no auditorio da Casa da Cultura Pintor Lloréns en dous pases. O primeiro as 18:30h. e o segundo pase as 20:00h. As invitacións para ambos os pases están dispoñibles na Casa da Cultura (11:00-14:00h. e de 16:00-20:00h.) até completar o aforo. Poderanse retirar un máximo de 4 invitacións por persoa. O obxectivo do Día Solidario é recadar alimentos non perecedoiros e produtos de hixiene polo que o día do concerto haberá un espazo dispoñible para que os asistentes poidan depositalos.

Mellora do servizo de auga en Veigue e saneamento entre Lamela (Carnoedo) e Lácere (Mondego)

16/12/2015

En Veigue ademáis instalaranse subministracións de auga e saneamento en parte de A Valexa.Desde a concellaría de Obras e Servizos, que xestiona Miguel Tenreiro, sinalan que o orzamento das obras en Veigue é de 40.000€ e financiaranse con cargo ao Plan de Obras e Servizos (POS) 2015, mentres que a obra entre Lamela e Lácere cun orzamento de 80.000€ incluirase no Plan Acción Social (PAS) 2015.

Promoción Económica colabora con Turismo da Xunta de Galicia Traducir

16/12/2015

A Concejalía de Promoción Económica e Turismo de Sada, dirixida por Liss Becerra, está colaborando con Turismo de Galicia, organismo dependente da Xunta de Galicia, para actualizar información sobre Sada na web que promociona os recursos turísticos de Galicia: www.turismo.gal.