“Saltar na Praia", ou como levar as disciplinas atléticas de saltos aos areais

08/07/2016

- Saltar na Praia tenta promocionar e achegar o atletismo, na súa modalidade de saltos, á  mocidade,  a pesar de que polo seu formato estará aberta a todo tipo de idades mediante as distintas sesións e actividades que se desenvolverán na Praia Nova de Sada do 19 ao 23 de xullo e que farán que tanto técnicos, rapaces, atletas e público en xeral formen parte activa das sesións.

Convocatoria para a contratación laboral temporal de dous postos de Socorristas para instalacións Acuáticas

ACTUALIZADO A 6 DE XULLO DE 2016

Convocatoria para a contratación laboral temporal de dous postos Socorristas para instalacións Acuáticas

Sada realiza a mellora do saneamento na rúa Venezuela.

06/07/2016

- As obras que se están executando nestes días na confluencia da rúa dá Lagoa, rúa Venezuela e rúa Linares Rivas, consisten en executar un bypass na canalización de saneamento desde a rúa dá Lagoa até a rúa do Río (paralela á rúa Venezuela) para evitar o cruzamento de saneamento baixo os ovoides de pluviais existentes na zona así como para solucionar problemas de retencións e mellorar a capacidade e velocidade do caudal da rede de saneamento, facilitando ademais o  mantemento e a de limpeza da mesma polos servizos técnicos.

Sada abre o venres a piscina das Cerámicas do Castro aos veciños do termo municipal.

06/07/2016

- O alcalde, Benito Portela, firma un convenio coas Cerámicas do Castro onde Sargadelos comprométense ademáis ao deseño a prol do concello de Sada dunha peza institucional significativa que sexa emblema singular da cidade de Sada, así como tamén a continuar realizando as placas para a identificación das rúas sadenses segundo o modelo oficial que foi deseñado polas Cerámicas do Castro-Sargadelos, de maneira altruísta e sen que supoña ningún custo para o concello.

Comerciantes de Sada e Concello, xuntos na organización da Feira de Comercio

02/07/2016

-A Concellalía anima ás tendas de Sada a informarse sobre todos os aspectos relativos a esta celebración ”que leva moi bo ritmo pois xa están inscritos máis dunha veintena de negocios” afirma Becerra.

Cultura amplia o horario da Biblioteca grazas ao proxecto “Aulas de Verán 2016”

01/07/2016

-A Biblioteca Municipal abrirá en horario de 16:00 a 22:00 horas polas tardes no mes de xullo.

@salto@

Resultado Eleccións ao Congreso 26 Xuño 2016

27/06/2016

Achegamos a tabla de resultados das Eleccións ao Congreso do 26X por mesas electorais de Sada

Descargar Tabla

O goberno local licita as obras para a renovación do Camiño dá Lagoa, en Mondego

27/06/2016

- Para esta actuación, el gobierno local solicitou unha subvención á Axencia Galega de Desenvolvemento Rural (Agader).

O goberno local de Sada licitou as obras do proxecto de mellora do pavimento no Camiño dá Lagoa, en Mondego. Para esta actuación, o Goberno de Portela solicitou unha subvención á Axencia Galega de Desenvolvemento Rural (Agader). O orzamento alcanza os 48.259,00 euros, precisan desde a Concellaría de Obras e Servizos. Neste momento, o camiño presenta "tramos sen ou peralte axeitado polo que as augas pluviais discorren sobre a vía, ou que provoca ou seu deterioración a tódolos niveis", engadiron desde o departamento municipal que dirixe Miguel Tenreiro. "Como consecuencia do paso do tempo, xeneráronse novas necesidades e servizos do tráfico cada vez máis intensos con todo tipo de vehículos: transporte escolar, circuítos de distribución, recollida ou vehículos empregados na construción de vivendas", precisou o edil de de Obras e Servizos. SEGURIDADE Por iso, é necesario dotar as vías "dun maior paquete de firmes que impida a súa destrución, así como mellorar a comodidade e seguridade dous viandantes e dá condución", insistiron desde Obras de Sada. A obra está no perfil do contratante, e o prazo para presentar ofertas termina o vindeiro mércores, día 29. Unha vez iniciadas as obras, estas desenvolveranse durante uns dous meses, nos que se mellorará os accesos e consolidaranse "uns viarios que se atopan non comenzo dunha etapa de degradación que os facería intransitables", explicou a Concellaría de Obras e Servizos. A intervención complétase con tarefas de acondicionamento, tanto dos extremos como das cunetas e noiros, así como coa instalación de conducións para pluviais, coa incorporación de novas capas, máis adecuadas ás características da circulación rodada que soportan e coa colocación de firme a base de aglomerado e de sinais tanto horizontais como verticais, ademais da renovación de redes de auga e saneamento, recolle o proxecto do Concello de Sada. Na actualidade, ademais de contar cun pavimento de rega asfáltico visiblemente deteriorado, os servizos de auga e de saneamento do Camiño dá Lagoa son de 2008.