Os centros escolares de Sada analizan os efectos do cambio climático entre as especies da flora e a fauna local.

23/05/2016

- O programa de participación ambiental denomínase "Seguimento Fenológico e do Estado de biodiversidade nas Reservas de Biosfera de Galicia", e está apoiado pola Fundación Biodiversidade do Ministerio de Medio Ambiente.

Portela incluirá a Sada no programa de vivendas baleiras

23/05/2016

- O goberno de Sada decidiu achegar a súa sinatura a este programa enfocado na axuda a persoas e familias en risco de exclusión social.

- O alcalde de Sada, Benito Portela, entrevistarase nos próximos días con Heriberto García Porto, director do Instituto Galego da Vivenda e Solo para preparar o convenio do programa.

Seis asociacións de veciños de Sada programan unha excursión á Festa do Viño tinto do Salnés

20/05/2016

As asociacións de veciños de Meirás, Veigue, Carnoedo, O Castro, Mondego e Mosteirón (O Plátano) organizan unha excursión o vindeiro sábado 4 de xuño á Festa do Viño Tinto do Salnés en Ribadumia.

Sada lembra a prohibición de acceder con animais aos areais en época estival.

20/05/2016

- A Ordenanza Xeral de Limpeza de decembro de 2004 obriga ademais aos donos de mascotas a recoller as súas deposiciones e depositalos en papeleiras ou colectores de lixo.

- As sancións están tipificadas como graves e a contía das multas pode alcanzar os 600€.

Accións formativas da AEDL do Concello de Sada

20/05/2016

O Concello de Sada organiza dentro do I Plan Formación Municipal para o Emprego (FORME), dúas accións formativas:

Curso de manipulación de alimentos, de interese para todas aquelas persoas que están en contacto con comedores infantís, coa hostalaría e a alimentación en xeral. O Obxectivo que se pretende acadar é que o alumnado obteña o certificado oficial de manipulador de alimentos requirido pola administración sanitaria segundo o Decreto 109/2010, de 5 de febreiro (BOE 19/02/2010)que está vixente na actualidade, e para:

O alcalde responde ás preguntas de seguridade vial dos escolares de Sada e Contornos

20/05/2016

Esta mañá celebrouse un Pleno Infantil no Concello de Sada onde participaron os escolares do CEIP Sada e Contornos que na quenda de rogos e preguntas demandaron do acalde de Sada, Benito Portela, numerosas cuestións de mellora de seguridade viaria que previamente realizaron nas súas clases dentro do proxecto "Móvete con Tino" . Os escolares pasearon nos últimos días por Sada e fixáronse en temas de seguridade viaria que poden mellorarse para hoxe exporllas ao alcalde.

MARCHA NÓRDICA EN SADA PARA CELEBRAR O III ANIVERSARIO DA RESERVA DA BIOSFERA

19/05/2016

A RITMO DE MARCHA NÓRDICA NA RESERVA DE BIOSFERA MARIÑAS CORUÑESAS E TERRAS DO MANDEO.

O próximo domingo 22 de maio de 2016 celebrarase unha Andaina pola Reserva de Biosfera a ritmo de marcha nórdica, un exercicio físico novedoso, sinxelo, saudable e seguro que se está a convertir nunha opción de turismo sostible cada vez máis demandada pola sociedade. Todo esto, nun ambiente social, distendido, relaxado e divertido para os participantes.

Sada celebra a Festa da Xiba a finais de maio

19/05/2016

-A festa de exaltación deste molusco cefalópodo celebrarase o fin de semana do 27 ao 29 de maio en 32 establecementos hostaleiros sadenses.

- A concellaría de Promoción Económica, Turismo E Medio Ambiente, dirixida por Xosé Lois Suárez Becerra, repartirá gratuitamente entre os locais participantes 600 quilogramos de xiba.