Día da Árbore e Día Internacional dos Bosques

14/03/2016

O 21 de marzo celebraremos o Día da Árbore e o Día Internacional dos Bosques, facendo especial fincapé na importancia da educación ambiental para garantizar un desenvolvemento harmónico co medio natural.

Os cambios no PXOM de Sada potencian as necesidades dos veciños, os sectores industriais a carón da Vía Ártabra e dota de mais usos ó Hotel.

14/03/2016

- O goberno municipal de Sada aposta no PXOM por reducir a capacidade residencial en relación ao plan do PP.

-O PXOM potencia os sectores industriais ao carón das estradas AC-183 e Vía Ártabra por consideralos estratéxicos. Tamén se aposta por desenvolver servizos públicos de tipo docente, sanitario ou asistencial en Osedo.

Xornadas Escolares de Patinaxe de Velocidade

NORMATIVA XORNADA ESCOLAR DE PATINAXE

O goberno municipal espera que o PXOM se aprobe por unaminidade

13/03/2016

- O goberno municipal pide madurez política para conseguir, dunha vez por todas, un documento urbanístico para o Concello de Sada

- O goberno municipal agarda que visto e estudado o expediente por todos os grupos políticos e visto que os cambios son para mellorar o PXOM existente, este sexa aprobado por unanimidade de toda a corporación.

As rúas de sada serven para tomar conciencia das desigualdades de xénero

11/03/2016

Seguindo coas celebracións do Día da Muller, a concellería de Cultura, xestionada por Marcos Villar, programa diversas actividades na búsqueda da concienciación sobre o desequilibrio de xénero presente na nosa sociedade e lembrando que os nosos dereitos e oportunidades están ao alcance de toda a cidadanía sen diferenciación algunha por razón de xénero.

Homenaxe aos campións de taekwondo

04/03/2016

Sada homenaxeou aos deportistas do Natural Sport de Taekwondo que nas últimas semanas conseguiron medallas en diferentes torneos de categoría nacional e europea.

No Salón de Plenos do Concello o alcalde de Sada, Benito Portela, e a concelleira de Deportes, Zeltia García, entregaron unha carta de recoñecemento ao Natural Sport Sada e aos deportistas  Iker García, Miguel Orro, Sofía Pérez, José Real, Natalia Pérez, Carlos Jiménez, Talía Yu Celada e José Fernández. Tamén se homenaxeou ao club Natural Sport Sada

Curso de monitor de fútbol base en Sada

04/03/2016

O alcalde de Sada, Benito Portela, e a concelleira de deportes, Zeltia García, presentaron xunto ao presidente do Raio Sadense, Jesús Lestón, e ao representante da Federación Galega de Fútbol, Manuel Mosquera, o curso de monitor de fútbol basee que se realizará en Sada do 15 de marzo ao 23 de maio.

As avoas protagonistas en Sada no Día da Muller

04/03/2016

- Unha exposición realizada pola concellería de Educación, en colaboración cos centros de ensino do municipio, rende homenaxe ás avoas.

- Cultura programa para o venres unha obra de teatro e ademais unha campaña de denuncia social que terá as rúas de Sada como escenario.