Un informe recomenda talar unha árbore do Paseo Marítimo ante o alto índice de perigo

26/04/2018

Unha das árbores máis emblemáticas do Paseo Marítimo foi talada está mañá ao informar os técnicos da empresa concesionaria do mantemento de xardíns que presentaba "un alto índice de perigo".

O Concello de Sada únese ao Proxecto de Accesibilidade Cognitiva de Autismo Galicia

25/04/2018

Os edificios públicos do Concello de Sada serán, a partir de hoxe, máis comprensibles para as persoas con Trastorno do Espectro do Autismo (TEA) grazas ao Programa de Accesibilidade Cognitiva promovido pola Federación Autismo Galicia.

LETRAS GALEGAS 2018: CONCURSOS DE PARTICIPACIÓN POPULAR.

20/04/2018

LETRAS GALEGAS 2018: CONCURSOS DE PARTICIPACIÓN POPULAR.

A concellería de Cultura e Praias con motivo da celebración do Día das Letras Galegas o vindeiro 17 de maio, quere animar aos veciños e veciñas de Sada a participar no concurso “Café con verbas” polo que solicitan a colaboración dos locais de hostelería e dos comercios do municipio.

Sada convoca unha nova edición do concurso "Sada Le"

18/04/2018

A Concellaría de Educación, Xuventude e Saúde do Concello de Sada convoca o 3º Concurso municipal “Sada Le” có obxectivo de fomentar a lectura entre a veciñanza do municipio e a comunidade educativa.

Sada dota de saneamento á zona de Cerámicas do Castro

18/04/2018

Sada comezou a executar as obras de saneamento no camiño de Loureiro, en O Castro, na contorna das Cerámicas, unha área residencial que ata agora non contaba con este servizo municipal. Os traballos suporán un investimento duns 40.000 euros e están financiados a cargo dun plan da Deputación Provincial.

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE AXENTE DA TECNOLOXÍA DA INFORMACIÓN E DA COMUNICACIÓN

17/04/2018

Actualizado a 17 de abril 2018

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DUN (1) POSTO DE AXENTE DA TECNOLOXÍA DA INFORMACIÓN E DA COMUNICACIÓN

DÍA MUNDIAL DA DANZA

17/04/2018

Desde a Concellería de Cultura e Praias e en colaboración coas escolas de danza Sadanza e Carmén López estamos a preparar o 29 de abril, DÍA MUNDIAL DA DANZA. Temos unha xornada cargada de actividades na rúa e de participación aberta para todo o mundo.

Festa da Xiba 2018 en Sada

16/04/2018

Os asistentes a estas xornadas gastronómicas poderán degustar nos 13 locais hostaleiros participantes este exquisito cefalópodo servido en forma de tapa con cada consumición ao prezo de 1€ euro.