CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN DE TRES TÉCNICOS DE PRIMEIROS AUXILIOS PARA OS POSTOS DE SOCORRISMO DE PRAIAS

18/07/2018

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE TRES TÉCNICOS DE PRIMEIROS AUXILIOS PARA OS POSTOS DE SOCORRISMO DE PRAIAS

IMPORTANTE O PRAZO DE PRESENTACIÓN DAS INSTANCIAS COMEZA AO DÍA SEGUINTE DA PUBLICACIÓN DO ANUNCIO DA CONVOCATORIA NO BOP

SendereAndo en Verdes (Coristanco)

16/07/2018

A concellería de Educación organiza unha nova saída do programa SendereAndo polo roteiro de Verdes (Coristanco) o domingo 22 de xullo.

Listaxe persoas con praza no SendereAndo en Verdes

O Mercado da Festa da Cervexa

16/07/2018

PRESENTACIÓN MERCADO DA FESTA DA CERVEXA

BASES PARA A SELECCIÓN DE SOLICITUDES PARA O MERCADO DA FESTA DA CERVEXA

O Mercado da Feira Modernista

11/07/2018

A Concellería de Cultura e Praias do Concello de Sada convoca una nova edición da Feira Modernista, na que, como é habitual, disporase dun espazo acondicionado para organizar un “MERCADO MODERNISTA”.

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN DE CINCO  SOCORRISTAS ACUÁTICOS

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN DE CINCO SOCORRISTAS ACUÁTICOS

10/07/2018

Actualizado a 6 de xullo 2018

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE CINCO (5) SOCORRISTAS ACUÁTICOS PARA A UNIDADE DE SALVAMENTO E SOCORRISMO ACUÁTICO

Unha biblioteca infantil para a Casa da Cultura Pintor Llorens

09/07/2018

O Concello acaba de adxudicar a obra por case 29.000 euros

A Casa dá Cultura Pintor Llorens contará en breve cunha biblioteca infantil. A xunta de goberno local de Sada aprobou a adxudicación da creación deste espazo, e dunha sala de lectura, nunha sesión extraordinaria, á empresa Iam Rumbo Instalacións e Obras por 28.800 euros.

A Capela de San Roque reabre as suás portas logo das obra de reforma na fachada e interior.

09/07/2018

O pasado venres abriu de novo as súas portas a Capela de San Roque despues das obras realizadas en fachada e interior incluídas no proxecto que xestionou a Concellaría de Cultura.

Sada, Bergondo e Betanzos presentan o Camiño Mariñán

05/07/2018

O alcalde de Sada, Benito Portela, participou esta mañá xunto ao concelleiro de Turismo, Liss Suárez Becerra, e a alcaldesa e concelleiros de Bergondo e Betanzos, na presentación do Camiño Mariñán.