Sada insta a contratar xa o plan para mellorar a depuración na ría

19/10/2018

A licitación do proxecto para evitar episodios contaminantes no estuario leva aberto once meses e sen avances desde decembro de 2017

O alcalde de Sada, Benito Portela, expresou a súa preocupación polo atraso que acumula a redacción do plan director para mellorar a depuración na ría de Betanzos cun sistema de saneamento en alta na EDAR.

BOLSAS PARA DEPORTISTAS DO CONCELLO DE SADA PARA O ANO 2018

18/10/2018

A concelleria de Deportes ven de publicar a convocatoria de BOLSAS PARA DEPORTISTAS DO CONCELLO DE SADA PARA O ANO 2018.

CORRECCIÓN ERROS NO REQUERIMENTO DE DOCUMENTACIÓN SOLICITANTES BOLSAS PARA DEPORTISTAS ANO 2018

Sada renova o seu compromiso coa educación medioambiental

17/10/2018

Onte presentouse o Programa Medioambiental nos centros escolares de Sada coa firma dun convenio entre a Reserva da Biosfera Meriñas Coruñesas e Terras do Mandeo e o Concello de Sada que participa a través da concellería de Promoción Económica, Turismo e Medio Ambiente.

O GALP Golfo Ártabro Sur crea o proxecto "Mulleres do Mar"

15/10/2018

O Grupo de Acción Local do Sector Pesqueiro Golfo Ártabro Sur sabe da importancia do traballo das mulleres do mar e quere que se faga máis visible. Por isto, este proxecto nace co obxectivo de incentivar, visibilizar e empoderar ás mulleres que traballan no sector do mar.

Obradoiro gratuito "A túa WEB e o teu BLOG dende a CREACIÓN á PROMOCIÓN"

10/10/2018

A Concellería de Urbanismo e Emprego do Concello de Sada organiza o Obradoiro gratuito A túa WEB e o teu BLOG dende a CREACIÓN á PROMOCIÓN en colaboración con ManOne Promotion&Social Media, dirixido a persoas emprendedoras e pymes.

Subvencións para entidades culturais e promoción de festexos parroquiais

08/10/2018

A concellería de Cultura e Praias convoca as subvencións dirixidas a entidades sen ánimo de lucro para a realización de actividades culturaiss de interés xeral así como para festexos parroquiais

Galiña Azul Curso 2018-2019

08/10/2018

Actualizado a 8 outubro 2018

Abriuse o prazo para solicitar praza para o próximo curso 2018-2019 na escola infantil A Galiña AZul, o prazo abrangue dende o 10 de marzo ao 9 de abril.

A Carreira da Agua de Sada permite recadar casi 7.000 euros para Unicef

01/10/2018

-A carreira, organizada polo Club Atletismo Sada e a concellería de Deportes de Sada, aportou 6.730 euros, toda a recaudación das inscricións, a UNICEF para o programa Pingas para Níxer.