PS formación dunha lista de emprego para posibles contratacións laborais temporais de Psicólogos/as

27/06/2018

Actualizado a 27 xuño 2018

Bases da convocatoria de proceso selectivo de formación dunha Lista de Emprego para posibles contratacións laborais temporais de Psicólogos/as

MATRÍCULA ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA CURSO 2018-2019

26/06/2018

26/06/2018 - LISTADO DEFINITIVO CURSO 2018/2019

14/06/2018 - LISTA PROVISIONAL DE ALUMANDO ADMITIDO CURSO 2018-2019

Convocatoria para a provisión en propiedade dunha praza de Administrativo correspondente á OEP2016

Actualizado a 25 xuño 2018

Convocatoria para a provisión en propiedade, polo sistema de oposición, dunha praza de funcionario de carreira da Escala de Administración Xeral, Subescala Administrativa, denominación Administrativo, pertencente ao Grupo C, subgrupo C1, vacante no Cadro de Persoal e incluída na Oferta de Emprego Público de 2016.

Sada apoia a campaña #construindodiversidade

25/06/2018

Con motivo do 28 de xuño, Dia do Orgullo LGTQI, o Concello de Sada a través da Concellería de Benestar Social e Igualdade, pendura a bandeira do arco da vella na fachada da Casa consistorial.

Sada abre ao público a piscina das Cerámicas do Castro

25/06/2018

- A piscina construída no seu día para os traballadores dentro do recinto da fábrica, e que conta cun vistoso deseño de polbos de Luís Seoane no vaso, ábrese ao público por tercer verán consecutivo, sendo unhas iniciativas da área de deportes máis exitosas do mandato e que, do mesmo xeito que o pasado ano, volverá ser gratuíta para a cidadanía de Sada.

Sada contrata a primeira fase da reforma integral da avenida República Arxentina

22/06/2018

A XGL adxudicou o contrato de Pavimentación beirarrúa e mellora de servizos afectados no tramo esquerdo da Avda. República Arxentina á empresa Excavaciones y Obras Candal S.L, no prezo total de 85.062,09€

AMPLIACIÓN HORARIO HOSTALERÍA NO SAN XOÁN

22/06/2018

O Concello de Sada solicitou en días pasados a posibilidade de ampliar o horario de peche dos locais de hostalería na noite de San Xoan.

A Xunta de Galicia autorizou dita solicitude polo que se pon en coñecemento do sector hostaleiro, e da cidadanía, que os locais de hostalería do municipio de Sada poderán ampliar UNHA HORA o seu horario de peche legalmente establecido na noite do 23 ao 24 de xuño.

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE DOCE SOCORRISTAS ACUÁTICOS

20/06/2018

Actualizado 20 xuño 2018

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE DOCE (12) SOCORRISTAS ACUÁTICOS PARA A UNIDADE DE SALVAMENTO E SOCORRISMO ACUÁTICO.