Emprego organiza un curso gratuito de preparación de competencias clave

13/03/2017

Calquera persoa que non teña o Graduado en Educación Secundaria Obrigatoria (ESO) ou estudios homologados é candidata a preparar as competencias clave que lle abrirán as portas para acceder á formación ocupacional e aos obradoiros de emprego, en concreto aos certificados de profesionalidade de nivel 2 e 3 de cualificación.

O goberno local recupera o Centro de Formación Ocupacional de Osedo

10/03/2017

- O goberno local de Sada, a través da concellaría de Obras e Servizos, proxecta o acondicionamento do Centro de Formación Ocupacional de Osedo para que volva usarse e faino coa proposta de recuperar as súas dimensións orixinais, xa que o edificio sufriu algunhas ampliacións cuestionables.

O goberno municipal comeza as obras do campo de fútbol As Mariñas-Andrés Pena

09/03/2017

- Ademais de instalar servizos básicos, como saneamento nas proximidades, pavimentarase practicamente o 100% da rúa de acceso ao campo e do interior do recinto para o uso de xogadores e espectadores, é dicir o perímetro en torno ao propio terreo de xogo que históricamente demandaron usuarios e pais dos xogadores de categorías inferiores do Rayo Sadense e do Sporting Sada.

LER MÁIS

Sada participa activamente na creación dos Consellos Sectoriais.

08/03/2017

-Arredor de 60 persoas, tanto en representación de asociacións sadenses como a título persoal, tomaron parte na sesión celebrada o pasado  3 de marzo.

XIII Mostra de Teatro de Sada

06/03/2017

A Concellería de Cultura e Praias, dentro das súas competencias na promoción da participación cultural activa da poboación, está interesada en continuar coa programación dun encontro de Teatro Afeccionado, que celebra este ano a súa decimoterceira edición.