ANDAINA SOLIDARIA NOCTURNA DE SADA

07/05/2018

Andaina Solidaria organizada por Cruz Vermella Sada e a Concellería de Deportes na que participaron máis de 400 veciños e veciñas e que percorreu o Paseo Marítimo, Sadadarriba, Riobao, Souto, Pazos, Fontán e de novo o Paseo para rematar cunha chocolatada no Porto deportivo onde tamén se realizou un sorteo de agasallos. Colaboraron nesta iniciativa saudable o Club Atletismo Sada e o Club SASA Salvamento.

Sada recibe ao Grupo da Memoria Histórica do Parlamento Europeo

04/05/2018

Vídeo da firma do Grupo da memoria Histórica do Parlamento Europeo no libro de honras do Concello

Sada 4 maio 2018.

Convocatoria para a provisión en propiedade dunha praza de Administrativo correspondente á OEP2016

04/05/2018

Actualizado a 4 maio 2018

Convocatoria para a provisión en propiedade, polo sistema de oposición, dunha praza de funcionario de carreira da Escala de Administración Xeral, Subescala Administrativa, denominación Administrativo, pertencente ao Grupo C, subgrupo C1, vacante no Cadro de Persoal e incluída na Oferta de Emprego Público de 2016.

LISTAXE PROVISIONAL ESCOLA INFANTIL MUNICIPAL FLORA RAMOS CURSO 2018-2019

03/05/2018

LISTAXE PROVISIONAL ESCOLA INFANTIL MUNICIPAL FLORA RAMOS “FLORITA” DE SADA APROBADO NA COMISION DO 30 DE ABRIL DE 2018 PARA O CURSO 2018-2019

Consonte ao artigo 21 do Regulamento de Funcionamento e Organización da Escola Infantil municipal do Concello de Sada, as persoas solicitantes que o desexen poderán efectuar as reclamacións que estimen oportunas á listaxe provisoria de persoas admitidas e excluídas, no prazo de 10 días hábiles contados desde a data da súa exposición (ata o 18 de maio)

Convocatoria de proceso selectivo para a provisión interina dunha praza de bibliotecario/a

03/05/2018

Acutalizado a 3 maio 2018

Convocatoria para provisión interina dunha praza de Bibliotecario/a.

O público confirma a consolidación na área da Festa dá Xiba de Sada

01/05/2018

O municipio recibiu decenas de visitantes durante todo o fin de semana para probar as trece propostas

Sada 1 de maio 2018.

Sada celebra o 17 de Maio con concursos literarios, teatro e a presentación das "nosas letras"

01/05/2018

O Concello de Sada, a través da Concellaría de Cultura, decidiu tirar de imaxinación para conmemorar o Día dás Letras Galegas e evocar a personalidade e a obra de María Vitoria Moreno. Así, o departamento que xestiona María Pardo organiza dous novos concursos, un espectáculo teatral e o Salón do Libro de Sada.

Sada aproba os orzamentos máis sociais da súa historia.

27/04/2018

-Os orzamentos 2018 se elevan a 12.755.418€, un 5% máis que no 2017 e contaron co voto favorable da mayoría da corporación no pleno celebrado onte.

- A débeda pública do Concello de Sada segue a ser cero, ao igual que no exercicio anterior.