PS formación dunha lista de emprego para posibles contratacións laborais temporais de Psicólogos/as

13/06/2018

Actualizado a 8 xuño 2018

Bases da convocatoria de proceso selectivo de formación dunha Lista de Emprego para posibles contratacións laborais temporais de Psicólogos/as

MESTURA SHOPPING 2018

11/06/2018

NORMAS DE PARTICIPACION NA FEIRA DE COMERCIO MESTURA SHOPPING 2018 - CONCELLERÍA DE PROMOCIÓN ECONÓMICA, TURISMO E MEDIO AMBIENTE

Inscrición online  (a partir do 28 xuño)

Sada solicita entrevista coa nova Ministra para a Transición Ecolóxica, Teresa Ribera.

07/06/2018

-Benito Portela enviou hoxe unha carta á recén nomeada ministra encargada das áreas de Enerxía, Auga, Medio Ambiente e Cambio Climático, para establecer o antes posible unha folla de ruta para a actuación medioambiental da Praia de Sada.

Sada mostra o seu apoio aos veciños e veciñas de Touro e O Pino e rexeita o proxecto de reapertura da explotación mineira Cobre San Rafael

06/06/2018

-“Estamos ante un proxecto, indicou o concelleiro de Urbanismo Francisco Montouto,  cun impacto ambiental inasumible non soamente polos veciños deses concellos senon por todos os cidadáns de Galicia cun impacto sobre a saúde preocupante de consencuencias negativas incalculables para as persoas, para a biodiversidade e para os medios de vida futura”

SENDEREANDO POR A CAPELADA

04/06/2018

A concellería de Educación, Xuventude e Saúde programa para o vindeiro 10 de xuño un roteiro Camiño a San Andrés de Teixido en A Capelada (Cedeira)

Listaxe Sendereando A Capelada

Sada agarda que o novo goberno do Estado atenda as demandas pendentes do Pazo de Meirás e á rexeneración da praia.

03/06/2018

O alcalde de Sada sinala que "o goberno do estado debe comprometerse, con prazos e orzamento definidos, para a mellora ambiental da praia de Sada".

Benito Portela insta ademáis ao novo goberno do Estado a que acuda á vía xudicial para incorporar o Pazo ao patrimonio público.

MATRÍCULA ESCOLA INFANTIL MUNICIPAL FLORA RAMOS CURSO 2018-2019

31/05/2018

PLAZO DE FORMALIZACIÓN: OS NENOS/AS QUE RENOVAN PLAZA OU SOLICITANTES DE NOVO INGRESO CON PLAZA CONCEDIDA NA LISTA DEFINITIVA, TERÁN PLAZO DO 1-15 JUNIO DE 2018 PARA FORMALIZAR A MATRÍCULA. HABERÁ QUE ENTREGAR O IMPRESO DE FORMALIZACIÓN EN REXISTRO DE ENTRADA DO CONCELLO DE SADA EN HORARIO DE 9:00 A 14:00.@salto@

Sada acolle o Festival ELAS SON ARTISTAS co concerto de Nastasia Zürcher e a presentación do vídeo ELAS

31/05/2018

-O vindeiro sábado 2 de xuño ás 18:00 horas, no edificio de A Terraza, terá lugar o concerto da artista galego-suiza, Nastasia Zürcher, e a presentación do video "ELAS", traballo audiovisual dirixido por Lorena Suarez do GRUPO ESPERTO coa colaboración da área de Benestar e Igualdade e onde participaron máis de 20 mulleres artistas de Sada.