Curso Gratuito de Manipulador/a Alimentos en Sada

13/11/2017

O Concello de Sada, dentro do Plan Formación Municipal para o Emprego (FORME), organiza unha nova acción formativa de Manipulador de Alimentos, dado o número de persoas interesadas no mesmo

Sada acometerá nos próximos meses dez obras en rúas, camiños e edificios municipais

10/11/2017

-Ademáis licita a adquisición de dous vehículos, un para a Policía Local e outro para o departamento de Obras e Servizos.

-O perfil do contratante do concello de Sada ten actualmente cinco actuacións en curso e seis pendentes de adxudicar por valor de 625.212€.

Sada convoca á veciñanza ao Encontro Metropolitano que terá lugar o mércores 15 de novembro no Salón de Plenos.

10/11/2017

- Segundo indica o alcalde de Sada, Benito Portela, o encontro servirá para mostrar á cidadanía o proceso e as vantaxes que ten o estar mancomunados polo que “agardamos contar coa participación da veciñanza, xa que toda achega da cidadanía contribuirá a conseguir un espazo metropolitano máis humano, máis sostible, máis respectuoso e máis xusto”.

Máis de 150 fotografías de Sada se presentaron ao concurso do Movemento Cultural Esperto

09/11/2017

-A exposición das fotografías finalistas no concurso está aberta na casa da Cultura Pintor Lloréns ata o 19 de novembro.

-Segundo o concelleiro nacionalista, Liss Suárez Becerra a exposición “é un xeito inmellorable de abrir a fiestra de Sada cara a todos os públicos pois interprétase a nosa paisaxe, a nosa xente, a nosa Ría o Porto ou ás persoas. Non hai mellor promoción de Sada que o xeito de vela por parte de los que nela residen e visitan”

Xornadas de coaching para mulleres de Sada desempregadas maiores de 45 anos

07/11/2017

O Concello de Sada a través da Concellería de Urbanismo e Emprego, que dirixe Francisco Montouto, organiza dentro do Plan de Formación Municipal para o Emprego unhas xornadas gratuitas de coaching: "Ferramentas para a procura de Emprego", dirixidas a mulleres desempregadas maiores de 45 anos do Concello de Sada. Entre os obxetivos que persegue esta iniciativa está coñecerse mellor e desenvolver as capacidades persoais ao máximo, conseguir os sus retos profesionais de emprego e integrar novas formas de aprender que emplearán en adiante.

Sendereando por Doniños e os Montes de San Xurxo

06/11/2017

15/11/2017 - Listaxe solicitantes con praza Sendereando Doniños

15/11/2017 - Listaxe de agarda Sendereando Doniños

Sada tinguirase de negro contra a violencia

06/11/2017

A Concellaría de Benestar Social, xestionada por Isabel Reimundez, está en contacto cos establecementos para sumarse de novo este ano á campaña contra os malos tratos ás mulleres

AXUDAS ECONÓMICAS AOS DESPRAZAMENTOS CO FIN ESCOLAR, CURSO 2017-2018

03/11/2017

O prazo para solicitar as axudas ao transporte co fin escolar remata o 8 de novembro 2017.

08/11/2017 - PUBLICACIÓN NO BOP DO EXTRACTO DA CONVOCATORIA DE AXUDAS AOS DESPRAZAMENTOS CO FIN ESCOLAR