Obradoiro de Costura para adultos

LISTAXE DE PERSOAS ADMITIDAS CON PRAZA

A concellería de Educación, Xuventude e Saúde convoca un Obradoiro de Costura para adultos dentro do programa de actividades formativas Sada Educa.

COCIÑANDO NO ENTROIDO

COCIÑANDO NO ENTROIDO

OBRADOIRO DE REPOSTERÍA PARA FAMILIAS: 20 PRAZAS PARA ADULTOS E 20 PRAZAS PARA NENOS/AS (Os nenos/as deberán apuntarse cun adulto)

DESFILE E CONCURSO DE DISFRACES E COMPARSAS

23/01/2018

BASES REGULADORAS DO CONCURSO DE DISFRACES. ENTROIDO EN SADA 2018.

INSCRICIÓN  DESFILE-CONCURSO DISFRACES ENTROIDO EN SADA

ENTROIDO SADA 2018

22/01/2018

Con motivo da celebración das festas do Entroido 2018 o Concello de Sada, a través de distitnas concellerías, programa diversas actividades para os vindeiros días.

- CONCELLERÍA DE CULTURA E PRAIAS

Sada licita obras por valor de medio millón de euros para a mellora de camiños en todas as parroquias

22/01/2018

O Concello de Sada anuncia a licitación de un paquete de obras en camiños de todas as parroquias do municipio así como a mellora dos servizos no tramo esquerdo da República Arxentina. O anuncio das licitacións publicouse no Boletín Oficial da Provincia, o 15 de xaneiro, e tamén se publicaron os proxectos e as claúsulas administrativas no Perfil do Contratante.

Sendereando de Carballo a Malpica

20/01/2018

A concellería de Educación, Xuventude e Saúde ven de anunciar un novo roteiro do programa Sendereando.

A cita terá lugar o 4 de febreiro polo roteiro Pinos do Mar (Carballo a Malpica) de 16,5 quilómetros de distancia.

SADA SEDE DA CELEBRACIÓN DO DÍA MUNDIAL DOS HUMIDAIS NA RESERVA DA BIOSFERA

18/01/2018

CELEBRACIÓN DO DÍA MUNDIAL DOS HUMIDAIS NA RESERVA DA BIOSFERA MARIÑAS CORUÑESAS E TERRAS DO MANDEO

HUMIDAIS PARA UN FUTURO URBANO SOSTIBLE

CAMPAÑA ESQUÍ 2018

17/01/2018

O concello de Sada foi incluido no programa de esquí “CAMPAÑA DE INVERNO 2018”, da Deputación Provincial, para o que se lle adxudican  8 prazas. A estancia e manutención desenvolveranse en aloxamentos ubicados na estación invernal de Cabeza de Manzaneda e correspóndelle a terceira quenda, dende o 23/02/2018 ó 26/02/2018.