A corporación de Sada aproba o PXOM

27/05/2017

A corporación do Concello de Sada aprobou provisionalmente no Pleno Ordinario do mes de maio o Plan Xeral de Ordenación Municipal.

Sada 27 maio 2017

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DOUS POSTOS TRACTORISTA DO PROGRAMA PIL DA DEPUTACIÓN DA CORUÑA

26/05/2017

ACTUALIZADO A 26 MAIO 2017

BASES DA CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE VARIOS POSTOS DENTRO DO PROGRAMA DE INTEGRACIÓN LABORAL (PIL) DA DEPUTACIÓN DA CORUÑA

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE CINCO SOCORRISTAS ACUÁTICOS 2017

25/05/2017

Actualizado a 25 de maio 2017

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE CINCO (5) SOCORRISTAS ACUÁTICOS PARA A UNIDADE DE SALVAMENTO E SOCORRISMO ACUÁTICO.

O goberno municipal leva a Pleno as correccións  do PXOM e pon o documento a disposición dos veciños na web municipal.

O goberno municipal leva a Pleno as correccións do PXOM e pon o documento a disposición dos veciños na web municipal.

Sada 22 de maio 2017.

O Goberno Municipal de Sada, a través da Concellería de Urbanismo e Emprego xa ten publicado na web municipal os documentos relativos ao PXOM que van ao Pleno Ordinario deste xoves e que contan do dictame favorable da corporación.

Sada celebra a oitava edición da Festa da Xiba con récord de participantes

24/05/2017

- O concelleiro responsable de Promoción Económica e Turismo, o nacionalista Liss Suárez Becerra, destaca precisamente que o que se pretende é “a promoción dun producto que se da na nosa ría, que se prepara de moitísimas formas e que supón a creación de varias rutas de tapeo que acaban percorrendo toda a vila”.

Sada insta á Xunta de Galicia a que inscriba no Rexistro da Propiedade a declaración de BIC  do Pazo de Meirás

Sada insta á Xunta de Galicia a que inscriba no Rexistro da Propiedade a declaración de BIC do Pazo de Meirás

24/05/2017

-“Unha vez máis, sinala o concelleiro de Urbanismo Francisco Montouto, demostrase o desleixe da Xunta de Galicia no referente ao Pazo de Meirás e aos asuntos da Familia Franco, privilexiando aos donos en detrimento da defensa dun ben declarado de interese cultural e para o cal non se observa que se cumpra de igual modo a vontade política e legal en comparación con outros monumentos, sitios ou conxuntos declarados BIC”.

Campamentos Deportivos de Verán 2017

24/05/2017

Trescentos sesenta rapaces e rapazas dos 93 concellos da provincia da Coruña participarán este verán en Culleredo nos campamentos deportivos da Deputación.

Ao Concello de Sada correspóndelle 5 prazas, na primeira quenda, do 19 ao 25 de agosto.