Sendereando Fervenza de Toques

22/10/2018

A concellería de Educación, Xuventude e Saúde  organiza un roteiro en Fervenza de Toques o domingo 28 de outubro. A data límite de inscrición é o 19 de outubro.

Cultura programa Máis.Cul nas parroquias de Sada

22/10/2018

Máis.cul é un programa de intervención sociocultural nas parroquias do Concello organizado pola concellería de Cultura e Praias que ten como obxectivos dinamizar o entorno comunitario e promover a participación activa da veciñanza na vida cultural e social de Sada.

Curso de Coordinación de Servizos de Socorrismo Acuático

22/10/2018

Dirixido a mozos e mozas desempregados de entre 16 e 30 anos curso ten coma obxetivo mellorar a formación e a empregabilidade das persoas participantes empadroadas nos municipios da provincia de A Coruña, desempregadas e inscritas no Sistema Nacional de Garantía Xuvenil.

Samaín 2018 Sada

22/10/2018

A concelleria de Educación, Xuventude e Saúde, ven de publicar as actividades a celebrar o 31 de outubro no Samaín de Sada.

17:00-20:30 - Truco ou Trato polos comercios de Sada

Traballos de Inserción de Persoas Desempregadas

19/10/2018

A Concellería de Urbanismo e Emprego do Concello de Sada a través da Axencia de Emprego e Desenvolvemento Local (AEDL) está a colaborar coa Fundación Equipo Humano, na execución dun programa denominado Traballos de Inserción de Persoas Desempregadas con base no Acordo Marco P.A. 17/13 de Axencias de Colocación na provincia da Coruña.

Sada insta a contratar xa o plan para mellorar a depuración na ría

19/10/2018

A licitación do proxecto para evitar episodios contaminantes no estuario leva aberto once meses e sen avances desde decembro de 2017

O alcalde de Sada, Benito Portela, expresou a súa preocupación polo atraso que acumula a redacción do plan director para mellorar a depuración na ría de Betanzos cun sistema de saneamento en alta na EDAR.

BOLSAS PARA DEPORTISTAS DO CONCELLO DE SADA PARA O ANO 2018

18/10/2018

A concelleria de Deportes ven de publicar a convocatoria de BOLSAS PARA DEPORTISTAS DO CONCELLO DE SADA PARA O ANO 2018.

CORRECCIÓN ERROS NO REQUERIMENTO DE DOCUMENTACIÓN SOLICITANTES BOLSAS PARA DEPORTISTAS ANO 2018

O INE coloca a Sada ás portas dos dez primeiros concellos de Galicia en renda por habitante

18/10/2018

-Sada ocupa o posto 453, dun total de 8.116 municipios España, e o 11 da comunidade autónoma de Galicia en renda bruta por habitante con 25.695€. Desde o 2014 Sada aumentou dous postos nos concellos de Galicia con maior renda pasando do 13 ao 11 cun aumento do 5,6% e moi preto de Vigo que ocupa o 10 posto da comunidade con 25.871€.