Sada leva ao pleno actuacións en Planes Provinciais por valor de 1 millón de euros.

15/12/2017

-O alcalde de Sada convocou un pleno extraordinario para o vindeiro martes 19 de decembro para tratar as obras que o Concello de Sada presentará á Deputación Provincial dentro do Plan de Obras e Servizos (POS+) e o Plan Complementario, ambos do 2018.

Obradoiros de Nadal 2017

LISTAXE DE SOLICITANTES CON PRAZA OBRADOIROS DE NADAL 2017

INFORMACIÓN DE PAGAMENTO OBRADOIROS NADAL 2017

Máis de 500 personas inscritas na III Carreira Nocturna de Sada que se celebrará o venres 15 de decembro.

13/12/2017

-A carreira terá un fin benéfico entregando a organización o recaudado polas inscricións ás organizacións Cruz Vermella Sada e Cáritas Sada

Sada 13 decembro 2017

CONVOCATORIA PARA A PROVISIÓN EN PROPIEDADE DUNHA PRAZA DE ARQUITECTO

Actualizado a 13 de decembro de 2017

CONVOCATORIA PARA A PROVISIÓN EN PROPIEDADE POLO SISTEMA DE OPOSICIÓN DUNHA PRAZA DE ARQUITECTO CORRESPONDENTE Á OFERTA DE EMPREGO PÚBLICO 2016.­

AVISO: CAMBIA A ENTRADA AO CENTRO DE SAÚDE

12/12/2017

Desde a concellería de Educación, Xuventude e Saúde informan que por motivo das obras que estanse a realizar no Centro de Saúde, para a instalación dunha marquesiña que cubra da choiva nos accesos ao edificio sanitario, a partires do 13 de decembro a entrada habilitada ao Centro de Saúde será a de Urxencias.

Benestar abre novo prazo de inscrición para as Actividades de Maiores de 55 anos

11/12/2017

A concellería de Benestar Social e Igualdade, que dirixe Isabel Reimundez, abre novo prazo de inscrición nas actividades para maiores de 55 anos nas que existen prazas vacantes.

As persoas interesadas deberán presentar  a solicitude no rexistro xeral do Concello, indicando a  actividade que solicita e  acompañando fotocopia do DNI e certificación da conta bancaria (orixinal).

O temporal leva parte da cuberta do pavillón polideportivo de Sada

11/12/2017

-A concelleira de Deportes, Zeltia García, valorou esta mañá os danos e estivo a traballar xunto ao técnico de deportes na reubicación das actividades deportivas.

Sada 11 decembro 2017

CHOCOLASADA 2017

05/12/2017

CARTA CONCELLEIRA DE CULTURA E PRAIAS - MARÍA PARDO

A Concellería de Cultura e Praias, a través da Biblioteca Pública Municipal, quere traer a maxia, a luz e a ledicia a Sada este Nadal. Un ano máis ChocolaSada recolle todos estes elementos reeditando a súa aposta por un xeito novo de entender a literatura, o teatro e a animación, sempre dentro dun entorno urbano e coa finalidade de ilusionar a toda a Familia.