Sada contrata a primeira fase da reforma integral da avenida República Arxentina

22/06/2018

A XGL adxudicou o contrato de Pavimentación beirarrúa e mellora de servizos afectados no tramo esquerdo da Avda. República Arxentina á empresa Excavaciones y Obras Candal S.L, no prezo total de 85.062,09€

AMPLIACIÓN HORARIO HOSTALERÍA NO SAN XOÁN

22/06/2018

O Concello de Sada solicitou en días pasados a posibilidade de ampliar o horario de peche dos locais de hostalería na noite de San Xoan.

A Xunta de Galicia autorizou dita solicitude polo que se pon en coñecemento do sector hostaleiro, e da cidadanía, que os locais de hostalería do municipio de Sada poderán ampliar UNHA HORA o seu horario de peche legalmente establecido na noite do 23 ao 24 de xuño.

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE DOCE SOCORRISTAS ACUÁTICOS

20/06/2018

Actualizado 20 xuño 2018

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DE DOCE (12) SOCORRISTAS ACUÁTICOS PARA A UNIDADE DE SALVAMENTO E SOCORRISMO ACUÁTICO.

O ALCALDE DE SADA DEMANDA DO PRESIDENTE DO GOBERNO QUE PAZO DE MEIRÁS E VALLE DE LOS CAÍDOS DEBEN TER  DECISIÓNS CONXUNTAS

O ALCALDE DE SADA DEMANDA DO PRESIDENTE DO GOBERNO QUE PAZO DE MEIRÁS E VALLE DE LOS CAÍDOS DEBEN TER DECISIÓNS CONXUNTAS

20/06/2018

-O alcalde de Sada demanda do goberno do Estado o exercicio inmediato de accións xudiciais para reverter o Pazo ao patrimonio público.

I CONCURSO DE BANDAS HIP HOP-RAP 2018

19/06/2018

BASES I CONCURSO DE BANDAS HIP HOP-RAP 2018

MODELO DE INSCRICIÓN I CONCURSO DE BANDAS HIP HOP-RAP 2018

Sada adxudica as obras de mellora de 12 camiños nas parroquias

19/06/2018

-“Os camiños das parroquias necesitan un mantemento adecuado como consecuencia do paso do tempo e do tráfico cada vez mais intenso que deben soportar. Con esta inversión preténdese renovar o firme para mellorar a  seguridade dos viandantes e conductores” indica o concelleiro de Obras e Servizos, Miguel Tenreiro.

Sada aproba definitivamente os orzamentos máis sociais da súa historia.

15/06/2018

-O orzamento, que se eleva a 12.755.418€, da luz verde ao Goberno Municipal para licitar diversas actuacións pendentes da aprobación definitiva deste documento.

@salto@

A Xunta de Goberno Local adxudica a obra de renovación integral de Cantalarrana por 432.000 euros.

15/06/2018

-A actuación inclúe a substitución das redes de auga, saneamento e pluviais e reurbanización das rúas Cambre, Culleredo, Abegondo e Avenida da Coruña na zona das Brañas en Sada.