Exposición "A Camelia de As Mariñas" na capela de San Roque

24/03/2017

- A idea é encher a Capela de San Roque con exemplares dos xardíns da zona de As Mariñas,  como o Pazo de Mariñán (Bergondo) ou particulares de Mondego, Mosteirón ou de Meirás, aínda que con convidados de toda Galicia como son a Finca Galea de Alfoz (Lugo) ou dúas particulares de Marín e Santiago de Compostela.

LER MÁIS

A AEDL de Sada informa de axudas para empresas e autónomos

22/03/2017

Desde a concellería de Urbanismo e Emprego, a través da Axencia de Emprego e Desenvolvemento Local (AEDL) de Sada infórmase da convocatoria de axudas da Xunta de Galicia para a dotar de banda larga ultrarrápida a empresas e autónomos e das axudas para a promoción do emprego autónomo.

LER MÁIS

Emprego de Sada en colaboración coa Cámara de Comercio organiza formación específica de Carretilleiro/a e Escaparatismo

22/03/2017

A concellería de Emprego do Concello de Sada en colaboración coa Cámara de Comercio, Industria, Servizos e Navegación da Coruña organiza formación dentro do Plan Integral de Cualificación e Emprego (PICE) de 125 horas.

LER MÁIS

Sada únese ao programa APEGO para fomentar o uso do galego desde os primeiros anos de vida

21/03/2017

-Os municipios coruñeses de Sada e Cee, a cidade de Lugo, as localidades pontevedresas de Nigrán, Ponteareas e Vilagarcía e o concello ourensán do Carballiño, adheríronse ao programa 'Apego', e pasan a unirse ás outras 23 xa incorporadas a este programa. Con iso, xa forman parte de 'Apego' as sete grandes cidades galegas e "as principais áreas urbanas" de Galicia.

LER MÁIS

O goberno municipal executará as primeiras melloras na rúa Posse, pendentes desde fai un lustro

15/03/2017

O proxecto de reordenación ascende a 74.000 euros e inclúe a unión de rúas e a renovación das luminarias e o pavimento.