Comunicación incidencia...

Comunicación incidencia

Rexistre a súa incidencia empleando este formulario e procederemos o seu análise para solventa-la no menor prazo de tempo posible.

O tratamento dos datos de carácter persoal que se recollen a través de concellodesada.com realízase de acordo ao disposto na Lei Orgánica 15/1999, de Protección de Datos de Carácter Persoal e demais normativa aplicable. As persoas intersadas poderán exercer os seus dereitos de acceso, rectificación, cancelación e oposición, nos términos establecidos na lexislación aplicable, mediante escrito dirixido ao Concello de Sada, Av. da Mariña 25, 15160 - Sada.

Información básica sobre Protección de Datos
Responsable: Concello de Sada.
Finalidade: Obtención do teu consentimento para responder as cuestións que nos expós a través do noso formulario de contacto.
Lexitimación: Consentimento do interesado.
Destinatarios: Non se cederán datos a terceiros, salvo obrigación legal.
Dereitos: Acceder, rectificar e suprimir os datos, así como outros dereitos, como se explica na información adicional.
Información adicional: Podes consultar a información adicional e detallada sobre Protección de Datos na seguinte ligazón: http://www.concellodesada.com/ga/privacidad