VIII CARREIRA DA...

Descrición do Evento

Organiza: Concello de Sada e Club Atletismo Sada

30 de septembro do 2018 - Paseo Marítimo xunto a Casa da Cultura Pintor Llorens

O evento componse de 3 probas: Carreira Adultos 10.000 m, Competicións para Nenos, Cadetes e Juniors e  Andaina longa 11 km e curta 3 km

Esta carreira forma parte do VI Circuíto de Carreiras populares dá Deputación Provincial dá Coruña e como tal réxese polo regulamento de tal circuíto e está incluída no calendario oficial da Federación Galega de Atletismo.

Regulamento da VIII CARREIRA DA AUGA UNICEF SADA

Inscricións

Actualmente só o 15% das escolas rurais de Níxer teñen auga potable. As dificultades de acceso á auga potable afectan negativamente á saúde, a nutrición e as posibilidades de desenvolvemento de 3 millóns de nenos e nenas en idade escolar.

Levando auga ás escolas de Níxer logramos dous obxectivos: protexer a saúde dos estudantes e incrementar as taxas de matriculación e permanencia na escola. Ademais, as fontes instaladas nos centros educativos benefician a toda a comunidade ofrecendo un punto próximo de acceso a auga potable que as familias poden usar. E se entre todos sumásemos pingas suficientes como para levar auga a 50 escolas máis?

As carreiras de pingas son unha actividade deportivo-festiva na que pode participar todo o mundo. Os familiares e amigos dos participantes poden patrocinarlles, contribuíndo a reunir máis pingas para Níxer. As carreiras da auga permiten organizar un evento deportivo-solidario que unha a familias no logro dun obxectivo común: a mellora da supervivencia infantil en Níxer, a través da mellora do acceso a auga, hixiene e saneamento da poboación.

Inscribete!

SADA