Axencia de emprego...

Axencia de emprego e desenvolvemento local

O GALP Golfo Ártabro Sur crea o proxecto "Mulleres do Mar"

15/10/2018

O Grupo de Acción Local do Sector Pesqueiro Golfo Ártabro Sur sabe da importancia do traballo das mulleres do mar e quere que se faga máis visible. Por isto, este proxecto nace co obxectivo de incentivar, visibilizar e empoderar ás mulleres que traballan no sector do mar.

Emprego de Sada programa dous obradoiros de formación gratuitos

11/10/2018

A Concellería de Urbanismo e Emprego do Concello de Sada, xestionada por Francisco Montouto, colabora na organización de dous cursos gratuitos no marco da programación de actividades da Rede Eusumo: Fomento do Cooperativismo e da Economía Social, incluídos no baremo de marisqueo da Consellería do Mar cunha puntuación de 0,40 puntos cada un, en colaboración coa Unión de Cooperativas Espazocoop e a Consellería de Economía, Emprego e Industria - Xunta de Galicia - F.S.E.

Obradoiro gratuito "A túa WEB e o teu BLOG dende a CREACIÓN á PROMOCIÓN"

10/10/2018

A Concellería de Urbanismo e Emprego do Concello de Sada organiza o Obradoiro gratuito A túa WEB e o teu BLOG dende a CREACIÓN á PROMOCIÓN en colaboración con ManOne Promotion&Social Media, dirixido a persoas emprendedoras e pymes.

Sada oferta un curso gratuito de operario de tratamento de cefalópodos

20/07/2018

O Concello de Sada a través da Concellería de Urbanismo e Emprego, que dirixe Francisco Montouto, organiza dentro do Plan de Formación Municipal para o Emprego un Curso gratuito de Operario polivalente de tratamento de cefalópodos nos meses de agosto e setembro na nosa localidade.

Sada organiza un curso gratuito de manipulación de alimentos frescos

27/06/2018

A concellería de Urbanismo e Emprego oferta 25 prazas no curso onde terán preferencia as persoas empadroadas en Sada

Curso nivel básico de prevención na construción

10/05/2018

A Concellería de Urbanismo e Emprego do Concello de Sada organiza o curso Nivel Básico de Prevención na Construción 60 h. (modalidade mixta 20 h. presenciais e 40 h. teleformación)

A concellería de Urbanismo e Emprego organiza un curso gratuito de Competencias Clave

14/03/2018

A Concellería de Urbanismo e Emprego do Concello de Sada, xestionada por Francisco Montoruto, organiza no seu Plan de Formación para o Emprego o curso gratuito para preparar o exame de competencias clave nivel 2 e 3 a e habilitará transporte gratuíto para a asistencia ao mesmo.