Axencia de emprego...

Axencia de emprego e desenvolvemento local

Sada oferta un curso gratuito de operario de tratamento de cefalópodos

20/07/2018

O Concello de Sada a través da Concellería de Urbanismo e Emprego, que dirixe Francisco Montouto, organiza dentro do Plan de Formación Municipal para o Emprego un Curso gratuito de Operario polivalente de tratamento de cefalópodos nos meses de agosto e setembro na nosa localidade.

Sada organiza un curso gratuito de manipulación de alimentos frescos

27/06/2018

A concellería de Urbanismo e Emprego oferta 25 prazas no curso onde terán preferencia as persoas empadroadas en Sada

Curso nivel básico de prevención na construción

10/05/2018

A Concellería de Urbanismo e Emprego do Concello de Sada organiza o curso Nivel Básico de Prevención na Construción 60 h. (modalidade mixta 20 h. presenciais e 40 h. teleformación)

A concellería de Urbanismo e Emprego organiza un curso gratuito de Competencias Clave

14/03/2018

A Concellería de Urbanismo e Emprego do Concello de Sada, xestionada por Francisco Montoruto, organiza no seu Plan de Formación para o Emprego o curso gratuito para preparar o exame de competencias clave nivel 2 e 3 a e habilitará transporte gratuíto para a asistencia ao mesmo.

Curso de mantemento  de embarcacións

Curso de mantemento de embarcacións

09/01/2018

Desde a Concellaría de Urbanismo e Emprego, que dirixe Francisco Montouto, ponse en marcha unha acción formativa dentro do Plan de Formación Municipal para o Emprego 2018, Curso de mantemento de embarcacións, co obxecto de capacitar ao alumnado cos coñecementos teórico/prácticos necesarios para o coidado, reparación e mantemento de barcos.

Obradoiro de emprego “Cambre - Sada PROXEDIS” dirixido a mellorar a ocupabilidade das persoas desempregadas

19/09/2017

A especialidade a impartir é Atención sociosanitaria a persoas dependentes en institucións sociais para a que existe unha dispoñibilidade de 20 prazas (10 prazas para cada concello). Nos próximos días a Axencia de Emprego e Desenvolvemento Local (AEDL) da concellería de Urbanismo e Emprego do Concello de Sada porase en contacto coas persoas preseleccionadas pola oficina de emprego da Coruña-Monelos.

Convocatoria de subvencións  para establecementos comerciais

Convocatoria de subvencións para establecementos comerciais

05/07/2017

O Concello de Sada, a través da concellería de Urbanismo e Emprego informa que xa está aberta a convocatoria de subvencións para a mellora da imaxe, acondicionamento e modernización dos establecementos comerciais de venda polo miúdo