Axencia de emprego...

Axencia de emprego e desenvolvemento local

A AEDL de Sada informa de axudas para empresas e autónomos

22/03/2017

Desde a concellería de Urbanismo e Emprego, a través da Axencia de Emprego e Desenvolvemento Local (AEDL) de Sada infórmase da convocatoria de axudas da Xunta de Galicia para a dotar de banda larga ultrarrápida a empresas e autónomos e das axudas para a promoción do emprego autónomo.

Emprego de Sada en colaboración coa Cámara de Comercio organiza formación específica de Carretilleiro/a e Escaparatismo

22/03/2017

A concellería de Emprego do Concello de Sada en colaboración coa Cámara de Comercio, Industria, Servizos e Navegación da Coruña organiza formación dentro do Plan Integral de Cualificación e Emprego (PICE) de 125 horas.

Sada oferta 5 prazas para a obtención do certificado de profesionalidade en Socorrismo Acuático

09/02/2017

No marco do Plan de Emprego Local da Deputación da Coruña, está previsto a impartición dos certificados de profesionalidade en Socorrismo Acuático.

SOCORRISMO 2017_proceso inscricion

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DUN POSTO DE TÉCNICO/A DE ORIENTACIÓN LABORAL

27/10/2016

Actualizado a 27 de outubro 2016

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DUN POSTO (1) DE TÉCNICO/A DE ORIENTACIÓN LABORAL

21/10/2016

ACTUALIZADO 21/10/2016

CONVOCATORIA PARA A CONTRATACIÓN LABORAL TEMPORAL DUN POSTO DE OFICIAL 2ª PINTOR E UN POSTO DE OPERARIO TRACTORISTA DENTRO DO PROGRAMA DE INTEGRACIÓN LABORAL (PIL) DA DEPUTACIÓN DA CORUÑA

Convocatoria para a contratación laboral dun posto de técnico/a de deportes

21/09/2016

ACTUALIZADO A 21 SETEMBRO 2016

Convocatoria para a contratación laboral dun posto de TÉCNICO/A DE DEPORTES.

AEDL colabora coa Cruz Vermella no curso de manexo de smartphones para maiores de 55 anos.

20/09/2016

Dende a Axencia de emprego e desenvolvemento local estamos a colaborar coa Cruz Vermella de cara a o fomento das TIC´s na poboación maior de 55 anos.

A semana que ven terá lugar o primeiro curso de manexo de smatphones

Obradoiro sobre igualdade de oportunidades e xestión cooperativa en Sada

13/09/2016

A Axencia de Emprego e Desenvolvemento Local do Concello de Sada planifica a impartición dun obradoiro “Empoderamento da muller como persoa socia da cooperativa”, co fin de dar visibilidade e reforzo as súas aptitudes ante os requirimentos derivados da participación efectiva no mundo profesional.