Axencia de emprego...

Axencia de emprego e desenvolvemento local

A concellería de Urbanismo e Emprego organiza un curso gratuito de Competencias Clave

14/03/2018

A Concellería de Urbanismo e Emprego do Concello de Sada, xestionada por Francisco Montoruto, organiza no seu Plan de Formación para o Emprego o curso gratuito para preparar o exame de competencias clave nivel 2 e 3 a e habilitará transporte gratuíto para a asistencia ao mesmo.

Curso de mantemento  de embarcacións

Curso de mantemento de embarcacións

09/01/2018

Desde a Concellaría de Urbanismo e Emprego, que dirixe Francisco Montouto, ponse en marcha unha acción formativa dentro do Plan de Formación Municipal para o Emprego 2018, Curso de mantemento de embarcacións, co obxecto de capacitar ao alumnado cos coñecementos teórico/prácticos necesarios para o coidado, reparación e mantemento de barcos.

Obradoiro de emprego “Cambre - Sada PROXEDIS” dirixido a mellorar a ocupabilidade das persoas desempregadas

19/09/2017

A especialidade a impartir é Atención sociosanitaria a persoas dependentes en institucións sociais para a que existe unha dispoñibilidade de 20 prazas (10 prazas para cada concello). Nos próximos días a Axencia de Emprego e Desenvolvemento Local (AEDL) da concellería de Urbanismo e Emprego do Concello de Sada porase en contacto coas persoas preseleccionadas pola oficina de emprego da Coruña-Monelos.

Convocatoria de subvencións  para establecementos comerciais

Convocatoria de subvencións para establecementos comerciais

05/07/2017

O Concello de Sada, a través da concellería de Urbanismo e Emprego informa que xa está aberta a convocatoria de subvencións para a mellora da imaxe, acondicionamento e modernización dos establecementos comerciais de venda polo miúdo

O CeMit de Sada imparte formación presencial, por videoconferencia e telemática de maneira gratuita.

12/06/2017

O CeMit de Sada (Praza da Pescadería s/n), dependente da concellería de Urbanismo e Emprego, realizará durante os meses de xuño, xullo e agosto diversos cursos co obxectivo de fomentar o uso das TIC e sacarlle o máximo rendemento, polo que a programación deste trimestre vai dirixida a adultos que desexen tanto iniciarse no uso dos ordenadores, como aprender e mellorar as súas capacidades no uso dos programas máis habituais.

A aula CeMit imparte cursos gratuitos por videoconferencia

02/06/2017

A aula CeMIT de Sada, dependente da concellería de urbanismo e Emprego, retoma a súa actividade con cursos formativos a través de videoconferencias que se realizarán durante este mes de xuño.

Acción formativa sobre metodoloxías para a dinamización da economía local

02/06/2017

Desde a Asociación Mariñas-Betanzos estase poñendo en marcha o Programa de Capacitación, dentro do LEADER 2014-2020, que trata de mellorar a capacitación para o emprego e facilitar a inserción laboral da poboación activa do territorio.